Alkoholio ir žiniasklaidos atstovai svarsto, kaip keisti alkoholio reklamos draudimo aspektą

Į uždarą renginį Vilniuje kviesti AB "Alita", AB "Stumbras", AB "Vilniaus
Laurynas Vilimas, susitikime taip pat dalyvavęs Alkoholiniais gėrimais prekiaujančių įmonių asociacijos prezidentas, VZ.LT sakė, kad tai buvo "strateginis susitikimas" ir "diskusija".
"Buvo aptariamas reklamos draudimas nuo 2012 m. ir kaip galima tą aspektą
Jis sakė negalintis apie susitikimą papasakoti "kažko daugiau", kadangi susitikimas "nebuvo spaudai".
"Išklausėme televizijų, laikraščių ir naujienų portalų vadovų pozicijų, nes nuo to priklauso, kaip ta žinia yra komunikuojama. Tai - bendras skaudulys", - sako p. Vilimas.
Jis skaičiuoja, kad nuo 2012 m. visiškai uždraudus alkoholio reklamą, iš jos rinkos, šiuo metu sudarančios apie 40 mln. Lt kasmet, "liks riebus nulis".
Visgi, pasak p. Vilimo, susitikime vyko diskusija, o ne sprendimų ar pasiūlymų paieška.
"Buvo įdomi atstovų pozicija", - teigia p. Vilimas.
2008 m. balandį Seimas pritarė Alkoholio kontrolės įstatymo pataisoms, nuo 2012 m. drausiančioms bet kokio stiprumo alkoholio reklamą visose Lietuvos visuomenės informavimo priemonėse.
VERSLO TRIBŪNA
O 2007 m. balandį parlamentarai priėmė pataisas, draudžiančias reklamuoti bet
kokio stiprumo alkoholį TV ir radijo programose 6-23 valandomis. Tai sukėlė
sporto varžybas transliuojančių televizijų, aludarių
nepasitenkinimą.