2010-11-11 23:01

Alkoholio ir žiniasklaidos atstovai svarsto, kaip keisti alkoholio reklamos draudimo aspektą

Į uždarą renginį Vilniuje kviesti AB "Alita", AB "Stumbras", AB "Vilniaus

degtinė", UAB "Bennet distributors", UAB "Liviko", UAB "Belvedere prekyba" bei UAB "Mineraliniai vandenys" aukščiausio lygio vadovai bei šalies televizijų, laikraščių, naujienų portalų ir kitų žiniasklaidos priemonių atitinkamo rango atstovai.

Laurynas Vilimas, susitikime taip pat dalyvavęs Alkoholiniais gėrimais prekiaujančių įmonių asociacijos prezidentas, VZ.LT sakė, kad tai buvo "strateginis susitikimas" ir "diskusija".

"Buvo aptariamas reklamos draudimas nuo 2012 m. ir kaip galima tą aspektą

keisti. Kalbėta apie pinigų srautų mažėjimą mūsų ir žiniasklaidos kišenėse, apie valdžios sprendimus bei kokią įtaką jie daro mums, žiniasklaidai ir valstybei", - sako p. Vilimas.

Jis sakė negalintis apie susitikimą papasakoti "kažko daugiau", kadangi susitikimas "nebuvo spaudai".

"Išklausėme televizijų, laikraščių ir naujienų portalų vadovų pozicijų, nes nuo to priklauso, kaip ta žinia yra komunikuojama. Tai - bendras skaudulys", - sako p. Vilimas.

Jis skaičiuoja, kad nuo 2012 m. visiškai uždraudus alkoholio reklamą, iš jos rinkos, šiuo metu sudarančios apie 40 mln. Lt kasmet, "liks riebus nulis".

Visgi, pasak p. Vilimo, susitikime vyko diskusija, o ne sprendimų ar pasiūlymų paieška.

"Buvo įdomi atstovų pozicija", - teigia p. Vilimas.

2008 m. balandį Seimas pritarė Alkoholio kontrolės įstatymo pataisoms, nuo 2012 m. drausiančioms bet kokio stiprumo alkoholio reklamą visose Lietuvos visuomenės informavimo priemonėse.

VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS

O 2007 m. balandį parlamentarai priėmė pataisas, draudžiančias reklamuoti bet kokio stiprumo alkoholį TV ir radijo programose 6-23 valandomis. Tai sukėlė sporto varžybas transliuojančių televizijų, aludarių nepasitenkinimą.

52795
130817
52791