Alkoholio ir žiniasklaidos atstovai svarsto, kaip keisti alkoholio reklamos draudimo aspektą
Į uždarą renginį Vilniuje kviesti AB "Alita", AB "Stumbras", AB "Vilniaus
degtinė", UAB "Bennet distributors", UAB "Liviko", UAB "Belvedere prekyba" bei
UAB "Mineraliniai vandenys" aukščiausio lygio vadovai bei šalies televizijų,
laikraščių, naujienų portalų ir kitų žiniasklaidos priemonių atitinkamo rango
atstovai.Laurynas Vilimas, susitikime taip pat dalyvavęs Alkoholiniais gėrimais
prekiaujančių įmonių asociacijos prezidentas, VZ.LT sakė, kad tai buvo
"strateginis susitikimas" ir "diskusija"."Buvo aptariamas reklamos draudimas nuo 2012 m. ir kaip galima tą aspektą
keisti. Kalbėta apie pinigų srautų mažėjimą mūsų ir žiniasklaidos kišenėse, apie
valdžios sprendimus bei kokią įtaką jie daro mums, žiniasklaidai ir valstybei",
- sako p. Vilimas.Jis sakė negalintis apie susitikimą papasakoti "kažko daugiau", kadangi
susitikimas "nebuvo spaudai"."Išklausėme televizijų, laikraščių ir naujienų portalų vadovų pozicijų, nes
nuo to priklauso, kaip ta žinia yra komunikuojama. Tai - bendras skaudulys", -
sako p. Vilimas.Jis skaičiuoja, kad nuo 2012 m. visiškai uždraudus alkoholio reklamą, iš jos
rinkos, šiuo metu sudarančios apie 40 mln. Lt kasmet, "liks riebus nulis".Visgi, pasak p. Vilimo, susitikime vyko diskusija, o ne sprendimų ar
pasiūlymų paieška."Buvo įdomi atstovų pozicija", - teigia p. Vilimas.2008 m. balandį Seimas pritarė Alkoholio kontrolės įstatymo pataisoms, nuo
2012 m. drausiančioms bet kokio stiprumo alkoholio reklamą visose Lietuvos
visuomenės informavimo priemonėse.O 2007 m. balandį parlamentarai priėmė pataisas, draudžiančias reklamuoti bet
kokio stiprumo alkoholį TV ir radijo programose 6-23 valandomis. Tai sukėlė
sporto varžybas transliuojančių televizijų, aludarių
nepasitenkinimą.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti