Lietuvos reklamai neliko pinigų
Žydrė Gavelienė, Lietuvos turizmo rūmų prezidentė: „Ministerijos suplanuotos priemonės neatitinka Lietuvos turizmo rinkodaros koncepcijos. Stelmužės ąžuolas ar Puntuko akmuo nėra tie traukos objektai, dėl kurių užsienio turistai važiuotų į Lietuvą.“ Juditos Grigelytės nuotr.
Iki šiol Lietuvos turizmo rinkodara daugiausia finansuota iš 2007–2014 m. ES struktūrinės paramos lėšų. Tačiau už ką į šalį bus viliojami užsienio turistai 2015 m., iki šiol neaišku. Iki liepos kai kurie turizmo rinkodaros projektai dar bus finansuojami iš ankstesnio – 2007–2013 m. – laikotarpio ES paramos pinigų. Tačiau kas bus antrąjį pusmetį, nežinia.
„Jau ir taip Lietuva turizmo rinkodarai skirdavo per mažai lėšų. Estai tam išleidžia net 10 kartų daugiau. Dabar, kai pasikeitė geopolitinė padėtis, sumažėjo rusų turistų, turėtume reklamuoti Lietuvą dar aktyviau ir efektyviau“, – nerimauja Valdas Trinkūnas, Druskininkų „SPA Vilnius“ generalinis direktorius.
„Jau ir taip Lietuva turizmo rinkodarai skirdavo per mažai lėšų. Estai tam išleidžia net 10 kartų daugiau. Dabar, kai pasikeitė geopolitinė padėtis, sumažėjo rusų turistų, turėtume reklamuoti Lietuvą dar aktyviau ir efektyviau“, – nerimauja Valdas Trinkūnas, Druskininkų „SPA Vilnius“ generalinis direktorius.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai