2015-01-15 01:01

Lietuvos reklamai neliko pinigų

Trūksta aiškumo, iš kokių lėšų 2015 m. bus finansuojama Lietuvos turizmo rinkodara užsienyje. Ūkio ministerija žada panaudoti ES fondus. Tačiau verslas sako, kad ministerijos planuojamų priemonių efektyviai rinkodarai nepakaks, tad Lietuva, kaip turizmo šalis, gali tapti nematoma pasaulyje.
Žydrė Gavelienė, Lietuvos turizmo rūmų prezidentė: „Ministerijos suplanuotos priemonės neatitinka Lietuvos turizmo rinkodaros koncepcijos. Stelmužės ąžuolas ar Puntuko akmuo nėra tie traukos objektai, dėl kurių užsienio turistai važiuotų į Lietuvą.“ Juditos Grigelytės nuotr. Iki šiol Lietuvos turizmo rinkodara daugiausia finansuota iš 2007–2014 m. ES struktūrinės paramos lėšų. Tačiau už ką į šalį bus viliojami užsienio turistai 2015 m., iki šiol neaišku. Iki liepos kai kurie turizmo rinkodaros projektai dar bus finansuojami iš ankstesnio – 2007–2013 m. – laikotarpio ES paramos pinigų. Tačiau kas bus antrąjį pusmetį, nežinia.
„Jau ir taip Lietuva turizmo rinkodarai skirdavo per mažai lėšų. Estai tam išleidžia net 10 kartų daugiau. Dabar, kai pasikeitė geopolitinė padėtis, sumažėjo rusų turistų, turėtume reklamuoti Lietuvą dar aktyviau ir efektyviau“, – nerimauja Valdas Trinkūnas, Druskininkų „SPA Vilnius“ generalinis direktorius.
52795
130817
52791