Įmonių grupė „Narbutas“: pardavimai pernai augo ketvirtadaliu

Dėl įtemptos politinės ir ekonominės padėties strategiškai svarbiose Rusijos ir Ukrainos rinkose pardavimai sumažėjo atitinkamai 20% ir 40%, tačiau bendri rezultatai 2014 m., grupės vertinimu, buvo gana sėkmingi.
„Pardavimai kitose rinkose – eliminavus Rusijos ir Ukrainos rezultatus – augo 46%. Tai lėmė teisingai pasirinkta strategija. Dalyvavome dviejose didelėse tarptautinėse baldų parodose – Stokholme ir Kelne, aktyviai dirbome bei plėtėme prekybos partnerių tinklą Europos šalyse“, – rezultatus komentuoja Petras Narbutas, įmonių grupės vadovas.
Ergonomiškų baldų gamintoja Europoje pernai fiksavo gana pastebimai išaugusius pardavimus. Palyginti su 2013 m., Čekijoje pardavimai išaugo 4 kartus, Norvegijoje – 2 kartus. Švedijoje ir Belgijoje rezultatai pagerėjo po 70%, Suomijoje – 60%.
Daugiausia produkcijos bendrovė eksportuoja į Jungtinės Karalystės ir Rusijos rinkas. Lietuvoje, kuri yra trečioji pagal realizuojamos produkcijos kiekį, pardavimai pernai augo maždaug trečdaliu. 2015 m. įmonių grupė planuoja pardavimus auginti apie 20%.