„Apranga“: didino pardavimus, pelnas beveik nekito

„Aprangos“ grupės neaudituotas konsoliduotas ikimokestinis pelnas 2014 m. siekė 13,3 mln. Eur, arba 1% daugiau, nei 2013 m., kai jis buvo 13,1 mln. Eur, per „Nasdaq Vilniaus“ biržą pranešė bendrovė.
Paskutinį metų ketvirtį pelnas nežymiai sumažėjo – 1,7% nuo 3,55 mln. Eur 2013 m. iki 3,48 mln. Eur pernai.
VŽ jau rašė, kad grupės mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) pasiekė 183,5 mln. Eur, tai 8,5% daugiau nei 2013 m., kai apyvarta siekė 167,9 mln. Eur. Pardavimams išaugus, bendrovės pelningumas sumažėjo nuo 8,2% iki 7,6%.
Finansinėje ataskaitoje bendrovė teigia, kad augimą pavyko pasiekti „nepaisant ženkliai išaugusios konkurencijos“ ir „nepalankių mados verslui oro sąlygų“. Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ vadovas, sausį VŽ yra minėjęs, kad ketvirto ketvirčio rezultatus blogino klientų iš Rusijos ir Baltarusijos perkamosios galios sumažėjimas.
Grupės EBITDA, pelnas prieš mokesčius, palūkanas, nusidėvėjimą ir amortizaciją, 2014 m. sudarė 18,9 mln. Eur, arba 1,8% daugiau, nei 2013 m. Paskutinį ketvirtį EBITDA sumažėjo 2,2%, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, iki 4,9 mln. Eur.
Veiklos sąnaudos pernai augo sparčiau nei pardavimai, – 9,8%, iki 55,1 mln. Eur.
Tuo metu, kai bendrasis pelningumas Lietuvoje sumažėjo nuo 46,4% iki 45,7%, tiek Latvijoje, tiek Estijoje, kur bendrovė gauna apie 40% pajamų, pelnigumas išaugo. Latvijoje – nuo 47,9% iki 48,7%, Estijoje – nuo 47,5% iki 46,8%.
Pardavimai užsienio rinkose taip pat augo sparčiau nei Lietuvoje, kur jie didėjo 4,5%. Latvijoje apyvarta išaugo 12,5%, Estijoje – 20,9%.