Vartotojai labiausiai linkę rekomenduoti „Vytautą“

Publikuota: 2014-03-18
Atnaujinta 2015-06-01 13:14
„Verslo žinios“

Iš konkurso „Metų prekės ženklas“ 2014 m. finalininkų labiausiai žmonių yra vertinami „Vytauto“, „Džiugo“, „Rokiškio Naminio“ prekių ženklai – juos vartotojai linkę siūlyti draugams ir kolegoms, rodo tyrimų bendrovės „Rait“ atliktas vartotojų nuomonės tyrimas. Šis tyrimas – vienas iš konkurso vertinimo kriterijų.

Labiausiai vartotojai yra linkę rekomenduoti „Vytauto“ prekės ženklą, arba net 48% jo vartotojų yra aktyvūs propaguotojai, o išskaičiuotas prekės ženklo rekomendavimo indeksas siekia 25%, rodo „Rait“ tyrimas.Ant žemesnių laiptelių atsidūrusių „Džiugo“ ir „Rokiškio Naminio“ šis indeksas siekia atitinkamai 12% ir 11%.„Kuo didesnis rekomendavimo indekso rodiklis, tuo didesnį augimo potencialą turi įmonė, nes, be tradicinių reklamos ir rinkodaros priemonių, ji reklamuojama iš lūpų į lūpas, o tai neabejotinai daro nemenką poveikį įmonės pardavimams ir klientų skaičiui“, – teigia Dovilė Radavičiūtė, „Rait“ projektų vadovė.Tarp mėgstamiausių prekių ženklų (pirkėjai turėjo išreikšti savo požiūrį į teiginį „aš mėgstu šį prekių ženklą) rikiuojasi „Rokiškio Naminis“ ir „Dvaro“, antrą vietą dalijasi „Vytautas“ ir „Rokiškio“, trečioje – „Džiugas“. Toliau rikiuojasi „Grite“, „Gardėsis“ ir „Kėdainių konservai“.

Sako vienaip, daro kitaip

Pasak Artūro Urbonavičiaus, „Nielsen“ prekybos analitikos vadovo Rytų Europai ir konkurso komisijos pirmininko, metai iš metų stebimos tos pačios tendencijos – pagal vartotojų apklausas, kurias šiam konkursui atlieka „Rait“ bendrovė, kaip mėgstamiausi prekių ženklai įvardijami visi pieno ir duonos prekių ženklai.Šiuos kasdienio vartojimo produktų grupėms priklausančius prekių ženklus vartotojai inertiškai vertina palankiau nei, pavyzdžiui, alaus, stipraus alkoholio ir vadinamųjų „nesveikų“ produktų grupių – gazuotų gėrimų ar traškučių – prekių ženklus.„Nenuostabu, kad didieji pieno kategorijos prekių ženklai – „Dvaro“ ir „Rokiškio“ – vartotojų apklausose nuolat rikiuojasi viršuje, – teigia p. Urbonavičius. – Tačiau kartu mes matome takoskyrą tarp to, ką žmonės sako ir kaip iš tikrųjų elgiasi ir ką perka. Pavyzdžiui, vartotojų įvardijami kaip „nesveiki“ prekių ženklai „Coca-Cola“ ar „Estrella“ sėkmingai didina savo pardavimus Lietuvoje, investuoja į inovacijas bei rinkodarą ir tai atsispindi bendrovių metiniuose rezultatuose.“Tuo tarpu didieji pieno gamintojai rinkodarai skiria minimalias pajėgas ir labiau kovoja tik už vietą parduotuvių lentynose.„Norėtųsi matyti didžiausių Lietuvos gamintojų aktyviau reiškiamą socialinę poziciją. Rinkoje laimi prekių ženklai, kurie yra inovatyvūs, nuolat bendrauja su savo vartotojais ir aiškiai perteikia savo socialines vertybes. Didiesiems pieno gamintojams derėtų skirti daugiau išteklių, siekiant pažinti savo vartotojus, bei aktyvesnei rinkodarai Lietuvoje“, – kritikos lyderiams pažeria p. Urbonavičius.Stipriausią emocinį ryšį su vartotojais, remiantis „Rait“ apklausa, vėl demonstruoja didieji pienininkai, tačiau jiems ant kulnų lipa „Vytautas“, „Grite“ ir „Gardėsis“ (vartotojai turėjo išreikšti savo požiūrį į teiginį „šis prekių ženklas yra skirtas man, mano šeimai.“)

Nugalėtojai – jau greitai

Sėkmingiausias metų prekių ženklas, įvertinant visus kriterijus: prekių ženklų pardavimų pokytį 2013 m., „Rait “ vartotojų nuomonės apklausą, „Mediaskopo“ atliktą komunikacijos efektyvumo ir įvaizdžio žiniasklaidoje tyrimą, TNS LT pateikiamas rinkodaros išlaidas, prekių ženklo kūrybiškumą ir rinkodaros priemonių novatoriškumą, bus paskelbtas kasmetinėje „Verslo žinių“ rinkodaros konferencijoje „Password“ kovo 26 d.Apdovanoti bus ir įdomiausi dizaino sprendimai, drąsiausi rinkodaros žingsniai, sėkmingiausiai lietuvišką prekių vardą užsienyje garsinę prekių ženklai, daugiausia simpatijų pelnęs internautų balsas.Šis „Metų prekės ženklo“ konkursas yra trečiasis. Pirmajame konkurse laurus nuskynė „Pergalė“, antrajame sėkmė lydėjo „Vilkyškių“ prekių ženklą.Balsuoti už savo mėgiamiausią prekės ženklą galite čia*Vartotojai 5 balų sistemoje turėjo išreikšti savo požiūrį į teiginį „aš mėgstu šį prekių ženklą". Čia pateikiamas finalininkų TOP 15.Šaltinis: "Rait".* Vartotojai 5 balų sistemoje turėjo išreikšti savo požiūrį į teiginį „šis prekės ženklas yra skirtas man, mano šeimai". Čia pateikiamas finalininkų TOP 15.Šaltinis: "Rait".

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
Teismas neleido stabdyti prieigos prie „Russia Today“ portalų

Teismas gegužę neleido Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybai stabdyti prieigos prie Rusijos valstybinės...

Rinkodara
2022.05.23
„YouTube“ ištrynė daugiau kaip 70.000 Kremliaus pasakojimų apie karą 6

„YouTube“ pašalino daugiau kaip 70.000 vaizdo įrašų ir 9.000 kanalų, susijusių su Rusijos karu Ukrainoje, nes...

Inovacijos
2022.05.22
Ministerija: didžiųjų pasaulio įmonių apmokestinimo naudos Lietuva sulauktų 2025-aisias

Lietuva palaiko globalaus pelno mokesčio tarptautinėms kompanijoms iniciatyvą įvedant jį nuo 2024-ųjų, o jo...

Finansai
2022.05.19
„Transparency international“: dėl duomenų atvėrimo ir panaudojimo Lietuva užima paskutinę vietą ES 11

Lietuva yra tarp prasčiausiai viešajam interesui svarbius duomenis atveriančių ir panaudojančių Europos...

Rinkodara
2022.05.18
TV3 nuo birželio transliuos naują kanalą rusų kalba 2

TV3 žiniasklaidos grupė antradienį pranešė nuo birželio pradžios pradėsianti transliuoti naują kanalą rusų...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
„Verslo žinioms“ – Metų nacionalinės žiniasklaidos priemonės apdovanojimas

Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienos išvakarėse apdovanoti Europos Sąjungos (ES) investicijų efektyvumą...

Verslo aplinka
2022.05.06
„Rekvizitai.lt“ – nauja duomenų analizės paslauga ir dovana VŽ prenumeratoriams 6

Portalą „rekvizitai.lt“ papildo nauja „Premium“ rubrika, kurioje vartotojai galės parsisiųsti „rekvizitai.lt“...

Prekyba
2022.05.05
Internetinė žiniasklaida „google mokesčio“ norėtų nuo 2023-iųjų 4

Internetinė žiniasklaida siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę taikyti skaitmeninių paslaugų mokestį...

Rinkodara
2022.05.04
EK atmetus skundą dėl LRT finansavimo, ginčas persikėlė į ES Teisingumo Teismą

Europos Komisija (EK) atmetė Lietuvos komercinės žiniasklaidos skundą dėl Lietuvos nacionalinio radijo ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Ekspress Grupp“ pirmojo ketvirčio nuostolis viršijo 0,5 mln. Eur

„Delfi“ naujienų portalus Baltijos valstybėse valdanti Estijos žiniasklaidos ir pramogų grupė „Ekspress...

Rinkodara
2022.04.29
Institucijoms suteikta daugiau galių riboti karo propagandą

Seimas antradienį patvirtino pataisas, suteiksiančias daugiau galimybių žurnalistų etikos inspektoriui...

Verslo aplinka
2022.04.19
LRT atnaujina savo prekės ženklus

Iki 2022 m. vasaros LRT žiūrovai išvys atnaujintus LRT kanalų prekės ženklus. Įvaizdžio atnaujinimas apima...

Rinkodara
2022.04.12
Rusija apkaltino „YouTube“, kad blokuoja Valstybės Dūmos kanalą

Rusijos pareigūnai šeštadienį apkaltino vaizdo įrašų ir transliavimo platformą „YouTube“ blokuojant...

Verslo aplinka
2022.04.09
Rusija kovoja su „Google“: apkaltino „melagienų“ skleidimu

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“ ketvirtadienį pareiškė uždrausianti JAV interneto...

Inovacijos
2022.04.07
Lietuvoje pradėta retransliuoti Ukrainos „UA: PBC“ radijo programa

Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) per vidurinių bangų siųstuvą Lietuvoje pradėjo...

Rinkodara
2022.04.04
LRTK žiniasklaidai prilygino dalį vaizdo tinklaraštininkų 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) patvirtino gaires vaizdo tinklaraštininkams (vlogeriams),...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
„Google“ raginama šalinti programėles, per kurias galima žiūrėti uždraustas TV programas 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) kreipėsi į „Google“, prašydama pašalinti iš „Google Play...

Rinkodara
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku