2014-02-06 23:01

„Vaisių sultys“ apyvartą padidino 60%

Nusprendusi, kad pardavimo galimybės Lietuvoje jau išnaudotos, UAB „Vaisių sultys“ pernai pakeitė produkcijos prekių ženklą ir pasuko pirkėjų ieškoti į užsienį. Sprendimas bendrovės apyvartą pernai padidino 60%.

„Anksčiau sultis parduodavome tik Lietuvoje. Tačiau visas vietos rinkos galimybes jau išnaudojome“, – pasakoja Dmitrijus Čudakovas, vaisų ir uogų perdirbimo UAB „Vaisių sultys“ direktorius.

Eksportuoti įmonė pradėjo tik praėjusių metų viduryje. Tačiau vien praėjusiais metais įmonė pasiekė beveik 10 mln. Lt apyvartą – 60% didesnę nei užpernai. Eksportas pernai sudarė 15% įmonės apyvartos, per antrą pusmetį jis išaugo 3,5 karto.

Plačiau apie bendrovę skaitykite šiandien dienraštyje „Verslo žinios“ ir „VŽ Premium“.

52795
130817
52791