Stipriausi viešųjų ryšių darbai varžosi ir Rygoje, ir Paryžiuje

„Baltic PR Awards“ darbai buvo renkami iš 99 komunikacijos projektų, pirminį atrankos kriterijų įveikė „VRP Hill + Knowlton Strategies“, „Integrity PR“, „Strateginių komunikacijų centras“, „Ad Verum“ ir draudimo bendrovės „Ergo“ bei „Lietuvos draudimas“.
Iš viso čia buvo pateikta 12 lietuvių darbų. Nugalėtojai čia paaiškės lapkričio 14 d.
Kitame konkurse „European Excellence Awards“ varžosi šeši Lietuvos viešųjų ryšių agentūrų darbai. Jie įveikė dar didesnę kartelę – buvo atrinkti į sekantį etapą iš daugiau nei 1.600 paraiškų. Iš viso iš Lietuvos buvo pateikta 11 komunikacijos projektų.
Tarp laimingųjų čia – tos pačios bendrovės su tais pačiais komunikacijos projektais. Tik komunikacijos agentūra „Ad Verum“ konkursams teikė skirtingus darbus.
„Dalyvaujam abiejuose konkursuose, nes tai bene vienintelis būdas pasitikrinti, ko esi vertas tarptautiniame kontekste. Dažnai daug dirbam, tad pamirštam pakelti galvas ir pasidžiaugti savo darbais. Svarbus ir pats dalyvavimas, ne vien laimėjimas. Net ir paraiškos ruošimas – malonus procesas, tai galimybė atsisukti ir pasižiūrėti, kas nuveikta per metus“, – sako Ieva Naujalytė, agentūros „Ad Verum“ vadovė.
„European Excellence Awards“ nugalėtojai bus skelbiami Paryžiuje, gruodžio 4 d .