Sprausis tarp turgaus ir prekybos tinklų

Į naują objektą investuota apie 0,5 mln. Lt. Per šiuos ir ateinančius metus sostinės miegamuosiuose rajonuose bus atidarytos dar 4 naujos parduotuvės. Vėliau bus einama ir į kitus didžiuosius miestus. Tinklas dirbs naudodamas „Gastronomas Rūpestėlis“ prekės ženklą.
„Tarp mūsų asortimento dominuoja bakalėja ir daugiau kaip pusė švieži produktai, kuriuos tieks maži gamintojai. Pavyzdžiui, nebus nė vieno iš didžiųjų šalies perdirbėjų mėsos gaminių. Konkuruoti su prekybos tinklais galėsime tik tada, kai už panašią kainą pasiūlysime kitokių produktų, nei siūlo jie“, – aiškina Gintaras Karbauskas, UAB „Lietprekyba“ direktorius ir bendraturtis.
Turgaus kainos
Verslininkas sako, kad jie stengsis parduoti gaminius, kuriuose bus mažiau įvairių cheminių priedų nei daugumoje tradicinių maisto produktų. Tačiau į ekologiškų gaminių rinką bendrovė neis, nes tokios produkcijos kainos, verslininkų skaičiavimu, mūsų rinkai per didelės, reikalavimai griežti ir jų laikytis brangu. Nebus išvengta ir kai kurių didžiųjų perdirbėjų produkcijos. Pavyzdžiui, pieno sektoriuje rinka konsoliduota ir vien kelių likusių sąlyginai mažų pieninių gaminiais užpildyti viso asortimento nepavyks.
„Konkuruosime prekiaudami turgaus kainomis. Matome, kad Vilniaus prekyvietėse gaminiai parduodami brangiau nei, tarkime, Ukmergėje ar Alytuje. Mums tokios maržos dar priimtinos“, – skaičiuoja p. Karbauskas.
Tinklas kursis miegamuosiuose rajonuose, netoli didelių prekybos tinklų parduotuvių. Taip lengviau pritraukti lankytojus, nes nereikia iš naujo kurti žmonių srauto. Į prekybos centrus neis, nes sąlygos ir nuomos kainos nepriimtinos. Šiuo metu vadovai sako intensyviai ieškantys parduotuvėms tinkančių patalpų.