Verslo taktika: vienas partneris vienoje šalyje

Publikuota: 2013-04-06
Gintautas Raudys
Gintautas Raudys Nuotrauka: Dalios Kavaliauskaitės
„Verslo žinios“

Beveik visą produkciją eksportuojanti „AMC Baltic“ įsitikinusi, kad tinkamas platintojų pasirinkimas itin svarbus. Kiekvienoje šalyje bendrovė stengiasi turėti tik po vieną partnerį.

Garsiakalbius, garso stiprintuvus, akustines sistemas bei kitus, su garsu susijusius produktus gaminanti UAB „AMC Baltic“ tokį pasirinkimą aiškina itin racionaliai – konkurencija. Didžioji dalis bendrovės produkcijos atsiranda prekybos centruose, restoranuose, sporto arenose, o prieš įrengiant tokius objektus skelbiami konkursai ir juose varžosi ne viena kompanija.„Jeigu mūsų produkciją turėtų dvi ar daugiau bendrovių, jos varžytųsi tarpusavyje bandydamos pasiūlyti geresnę darbų kainą. Tokiu atveju pelningo sandorio tikėtis negalėtų nei tos kompanijos, nei mes. Todėl partnerius renkamės po vieną ir jau nuo to vieno partnerio gebėjimų gauti užsakymų priklauso mūsų sėkmė“, – aiškina Gintautas Raudys, „AMC Baltic“ vadovas.Ponas Raudys tvirtina, kad be partnerių bendrovės produkcijai būtų sunku užimti specifines nišas. Dalis UAB „AMC Baltic“ gaminių montuojama į saugos, stebėjimo ir pavojaus signalų sistemas, pavyzdžiui, oro uostuose, bet, sako vadovas, be kolegų bendrovė į šią sferą nežengtų.„Patys gamybos neaprėptume, bet galime gaminti tokioms sistemoms reikalingas dalis. Todėl partneriai mums būtini“, – pabrėžia jis.

Pelnė pasitikėjimą

Penktus metus rinkoje veikianti kompanija „AMC Baltic“ ženklu pažymėtą produkciją eksportuoja į beveik 30 šalių. Krizės išvakarėse nuo audiovizualinių sistemų gamyba besiverčiančios UAB „Audiotonas“ atskirta UAB „AMC Baltic“, sako p. Raudys, sunkmetį paprasčiausiai peršoko.„Mes neatsiradome iš niekur, klientai mus žinojo dar prieš įkuriant atskirą įmonę, todėl per krizę augimas gal ir nebuvo toks didelis, kaip pradžioje, bet visus metus augome po 5–10%“, – pasakoja p. Raudys. Lietuvoje panaudojama iki 10% bendrovės produkcijos, tad ryšius su partneriais „AMC Baltic“ užmezga dalyvaudama tarptautinėse parodose. Ponas Raudys neslepia, kad veiklos pradžioje lietuvių įmonei prasimušti buvo nelengva, tad pagrindinėmis rinkomis tapo gretimos Rusija ir Baltarusija.„Bet kai klientas ateina į parodą kelerius metus iš eilės ir mato, kad dar veikiame, kad mūsų stendas didėja ir turime, ką pasiūlyti, atsiranda pasitikėjimas. Prieš 5 metus, pavyzdžiui, vokiečiai į mus nežiūrėjo, o dabar ateina. Kaip ir prancūzai“, – vardija direktorius.

Lietuvoje per brangu

Pašnekovas neslepia, kad visame pasaulyje didelius projektus įgyvendinančios kompanijos dažniausiai vaikosi kainų ir nusivilia kokybe, todėl lietuvių siūlomi gaminiai vakariečiams gali būti itin patrauklūs.Visa lietuviškų akustinių sistemų bei garsiakalbių gamyba vyksta Tolimuosiuose Rytuose, nes, sako įmonės vadovas, perkelti garsiakalbių gamybą į Lietuvą būtų pernelyg brangu. Lietuvoje kuriami inžineriniai brėžiniai, gaminių dizainas, jis, teigia UAB „AMC Baltic“ vadovas, itin svarbus, mat norėdama išsilaikyti rinkoje, įmonė privalo kuo nors išsiskirti iš kitų.„Inžinieriai, rinkodaros skyrius ir logistikos komanda dirba Lietuvoje, o produktai atkeliauja iš Rytų, tad būna visko, visgi kokybę stengiamės išlaikyti. Lietuvoje surenkame tik mažą dalį gaminių ir kol kas galvoti apie gamybą čia anksti“, – aiškina p. Raudys.Straipsnis publikuotas dienraštyje "Verslo žinios".

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau