„Apranga“ prieš „H&M” atėjimą stiprina savo pozicijas

„Aprangos“ grupė per pastaruosius 12 mėnesių Klaipėdos prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ atidarė ar visiškai rekonstravo net 7 parduotuves: „Promod“, „Aldo“, „Massimo Dutti“, „Mexx“, „Dshop“, rekonstruotos „City“ ir naujos koncepcijos „Apranga“ parduotuvės.
„Bendros investicijos į šiuos projektus yra daugiau nei 5 mln. Lt. Atsižvelgiant į prekybos centro potencialą, Klaipėdos „Akropolis“ pastaruosius metus buvo didžiausia grupės investicijų kryptis vietinėje Lietuvos rinkoje. Tuo pačiu ne tik sustiprinome ir atnaujinome prekybos tinklą, bet ir esame pasiruošę konkurencijai su Švedijos mažmenininku „H&M”, - sakė Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius .
„Aprangos“ parduotuvės atidarymas, pasak Ovidijaus Zibalio, Klaipėdos „Akropolio“ valdytojo, baigia pirmąjį prekybos ir pramogų centro 2013 m. atnaujinimo darbų etapą. Antrasis vyks rudenį, kai Klaipėdos „Akropolyje“ bus atidaryta „H&M“ tinklo drabužių parduotuvė.