2013-11-14 23:01

„ABC Data“: lenkų IT prekybos  milžinės 9 mėn. pardavimai Lietuvoje augo dvigubai

Lenkijos didmeninės prekybos IT  įranga UAB „ABC Data Lietuva“ pardavimo pajamos 2013 m. I-III ketv. augo 87%, nuo 59,5 mln. Lt pernai iki 111,4 mln. Lt šiemet. Bendrovė uždirbo 1,7 mln. Lt ikimokestinio pelno, kai pernai tuo pačiu laikotarpiu skaičiavo 76.000 Lt.

„Pardavimus augino didėjantis klientų skaičius. Šiuo metu turime sutartis su daugiau kaip 1.000 informacijos technologijų bendrovių Baltijos šalyse. Plėtėme ir prekių asortimentą, dabar siūlome daugiau kaip 30.0000 prekių“, — dėsto Raimundas Byčius, bendrovės direktorius.

„ABC Data“ bendradarbiauja su maždaug 280 tiekėjų. Didžiąją dalį 90% produkcijos parduoda internetu. Įmonės tinklapyje rašoma, kad klientų aptarnavimo internete sistema ir lemia, kad Lenkijoje „ABC Data“ užima pirmą vietą pagal  rinkos dalį didmeninės IT įrangos prekyboje. Minima, kad sistemos „InterLink“ išskirtinumas yra galimybė kompleksiškai vykdyti transakcijas: ne tik užsisakyti prekę, tikrinti, ar užsisakoma prekė yra sandėlyje, kontroliuoti, kaip yra realizuojamas priimtas užsakymas, bet ir gauti informaciją apie mokėjimo būdą ir prieinamus pirkimo kreditus, sužinoti, kaip yra nagrinėjamas skundas.

„ABC Data Lietuva“ Lietuvoje veikia nuo 2010 m. pabaigos. Nuo didžiausios IT Lietuvos didmenininkės „ACC Distribution“ įmonę, pagal devynių mėnesių pardavimus, skiria  222 mln. Lt („ACC Distribution“ grupės pajamos 2013 m. I-III ketv. buvo 333 mln. Lt). Ponas Byčius atkreipia dėmesį, kad „ABC Data Lietuva“ pardavimus vykdo Baltijos šalyse, tuo tarpu „ACC Distribution“ - Baltijos šalyse, Baltarusijoje, Kalingrade, Gruzijoje, Armėnijoje, kt. Pasak jo, vertinant bendrovių pardavimus tame pačiame regione, apyvartų skirtumas būtų mažesnis.

„ABC Data“ pagrindinė buveinė ir logistikos centras yra Varšuvoje, sandėliai — Varšuvoje ir Sosnoviece.  Klientų iš Lietuvos užsakytos prekės yra pristatomos iš sandėlio Varšuvoje, bendrovės tinklapyje rašoma, kad per 24 val.

52795
130817
52791