Sukūrė programėlę, leidžiančią pažvelgti į klasioko sąsiuvinį

G. Baublytė pasakoja, jog idėja kilo įvertinus, kad kai kurie moksleiviai kruopščiai nekonspektuoja pamokų, tačiau turi vizualinę atmintį – jiems geriau informaciją perskaityti, nei išgirsti. Taip pat praleidus pamoką sudėtingiau žinoti visus aspektus, kurie buvo joje aptarti.
TodėlUkmergės Antano Smetonos gimnazijos moksleiviai susibūrė į mokomąją bendrovę ir prieš pradėdami kurti programėlę dar atliko apklausą – teiravosi kitų gimnazistų dėl tokios programėlės poreikio.
Produktas moksleivių buvo įvertintas labai teigiamai – apklausą atlikęs „En Giver“ narys Nojus Žukauskas, pristatė apklausos rezultatus, jog daugiau nei 90 proc. apklaustųjų programėle naudotųsi ir mano, jog ji padėtų pagerinti mokymosi rezultatus.
Programėlės principas: jei nesidalinsi – nieko ir negausi
„Visi esame labai skirtingi mokiniai – vieniems geriau sekasi humanitariniai dalykai, kitiems – tikslieji. Pastebėjome, jog turime bendradarbiauti tam, kad visi gerai suprastume tam tikras temas. Dažniausiai tiesiog dalinamės savo užrašais. Taip natūraliai kilo idėja kurti programėlę „En Giver“, kuri leistų dalintis užrašais su visos Lietuvos moksleiviais,“ – pasakojo G. Baublytė.
„En Giver“ komanda jau turi ne tik apklausos dėl produkto poreikio rezultatus, bet ir programėlės dizainą, bei yra išsprendusi klausimus dėl užrašų patikimumo ir rašto.
Programėlėje veikiantis dirbtinis intelektas nuskenuos užrašus ir įvertins, ar įmanoma atpažinti raštą. Jei moksleivis veda puikius užrašus, bet mėgindami juos perskaityti visi į visas puses varto jo sąsiuvinį – deja, bet tokių užrašų į programėlę įkelti nebus galima.
Ir nors programėlė skatina dalintis, vis tik jos kūrėjai siekia išlaikyti balansą: įkėlęs tam tikros pamokos užrašus vartotojas gauna taškų ir juos gali panaudoti parsisiųsdamas kitų užrašus. Tad jei niekuo nesidalini – nieko negali ir gauti.
Programėlės dizainas sukurtas taip, jog užrašai būtų suskirstyti pagal dalykus (pamokas) ir klases (pavyzdžiu, 6 klasės tema, 7 klasės tema).
Po eXpo patikėjo, kad programėlė virs realiu produktu
„Po Ukmergės regioninės eXpo mūsų nuotaikos – puikios. Ši diena suteikė daug motyvacijos judėti toliau, – sakė kita bendrovės „En Giver“ narė Vasarė Pauliukonytė. – Galėsime apie programėlę pranešti dar daugiau žmonių.“
„Labai gera, po šios dienos esu tikra, kad programėlė iš tiesų veiks, o ne liks tiesiog idėja. Pagaliau kažkas pavyko!“ – džiaugėsi trečioji bendrovės narė Gabrielė Kotryna Žukauskaitė. – Geras jausmas, kad darome viską teisingai.“
„En Giver“ prezidentė atskleidė, jog visas programėlės prototipas darytas ranka, t.y. formatuoti specialūs išmaniojo telefono ekranui pritaikyti paveikslėliai ir jie susieti taip, kad paspaudus vestų į reikiamą puslapį.
„Ne visi mūsų komandos nariai suprato ir žinojo, kaip tai daryti – tai kėlė sunkumų. Buvo bemiegių naktų. Bet man svarbiausia – kad visi kartu susitelkėme ir padarėme“, – kalbėjo G. Baublytė.
„O išsimiegosime – savaitgalį“, – juokdamasi pokalbį užbaigė Vasarė Pauliukonytė.
Inovacijų agentūra ir „Lietuvos Junior Achievement“ kviečia prisijungti kurti verslus mokyklos suole
„En Giver“ bendrovę Ukmergės moksleiviai įkūrė prisijungę prie organizacijos „Lietuvos Junior Achievement“ mokomųjų mokinių bendrovių programos „accelerator_x“, kurios metu moksleiviai mokosi praktinio verslo kūrimo nuo idėjos iki realaus produkto, technologijos ar paslaugos.
„Lietuvos Junior Achievement“ praktinio verslumo programą „accelerator_x“ remia Inovacijų agentūra, kuri per trejų metų programos įgyvendinimo laikotarpį suteikė galimybę daugiau, kaip 120 naujų mokytojų ir mokyklų prisijungti prie praktinio verslumo ugdymo programos. Šiemet bus pakviesta dar viena 20 mokytojų laida.
Mokomąsias bendroves kuria moksleiviai įvairiuose Lietuvos regionuose, šiuo metu prie programos ypač kviečiame prisijungti mokyklas iš Zarasų, Ignalinos, Pagėgių, Telšių, Panevėžio rajono, Biržų ir Plungės. Kviečiame registruotis iki balandžio 26 dienos.