„Tesonet“ patirtis: siekiant rezultato, svarbu nepamiršti dirbti

Publikuota: 2019-06-09
Vytautas Savickas, UAB „Tesonet“ Produkto vystymo vadovas.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vytautas Savickas, UAB „Tesonet“ Produkto vystymo vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Efektyvius pardavimus lemia daug aspektų, kiekvienoje įmonėje jie gali būti skirtingi, bet yra keli esminiai, apie kuriuos privalu galvoti nuolat.

Vytautas Savickas, UAB „Tesonet“ Produkto vystymo vadovas, video reportaže pasakoja apie tai, kas lemia efektyvius pardavimus.

„Pirmiausia, labai svarbu gerai pažinti žmogų, kuriam pardavinėjame ir norime, kad jis mus išgirstų. Turime suprasti, kur ir kada galime surasti savo klientą ir kaip geriau su juo bendrauti“, – sako p. Savickas.

Pavyzdžiui, jeigu sprendimą priima generalinis direktorius, reikia turėti galvoje, kad jo el. pašto dėžutė yra pilna, todėl efektyviau jam skambinti ar gaudyti per profesinius socialinius tinklus.

Jeigu sprendimą priima žemesnės grandies vadovas ar specialistas – veikiausia jo pašto dėžutė tuštesnė bei įmonės CEO, todėl galima bandyti jį pagauti ir šiuo kanalu.

Žemesnių pozicijų žmonės daugiau būna darbo vietoje ir natūralu, kad yra daugiau galimybių juos pasiekti yra kompiuterio ekrane.

Pasak pašnekovo, antras svarbus aspektas – atkaklus darbas.

„Kiek dirbu pardavimuose, visur matau pasikartojančią klaidą – pardavėjai pamiršta palaikyti ryšius su klientais ir jiems parašyti ar paskambinti. Reikia suvokti, kad pardavimai yra ne kažkokia magija, o nuoseklus procesas. Pavyzdžiui, reikia padaryti 100 skambučių, kad gautum 10 gerų kontaktų, iš jų 5 gali būti potencialūs, o iš jų galimas 1 „uždarytas“ pardavimas. Jeigu nori turėti ne 1, o 10 kontraktų, matematika aiški – reikia turėti 1.000 skambučių. Taigi, reikia nepamiršti dirbti“, – atkreipia dėmesį pašnekovas.

Trečias svarbus dalykas, lemiantis efektyvius pardavimus – tai nuolatinis tobulėjimas.

„Pats pardavimų procesas nesikeičia daug metų, bet nuolat atsiranda nauji kanalai ir pardavimo būdai. Reikia suvokti, kaip veikia informacija ir nebijoti būti arti kliento, t.y. ten, kur jis vartoja informaciją“, – sako jis.

Plačiau apie „Tesonet“ pardavimų strategiją skaitykite čia: „Pardavimų valanda bendrovėje „Tesonet“.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau