Rinkodaros sektoriaus lyderiai: renkame geriausią įmonę

Publikuota: 2016-09-20

2016 m. Lietuvos reklamos rinką pažymės dar riebesniu pliuso ženklu nei 2015 m. – augantis vartojimas, į mažmeninės prekybos gretas įsiliejusi „Lidl“ ir paskatinusi rinkos senbuvių komunikaciją bei artėjantys rinkimai, – turėtų labiau papildyti reklamos sektoriaus kraitę.

Bendra reklamos rinka 2015 m., pridėjus verslo išlaidas užsienio portaluose, vaizdo ir mobiliąją reklamą, viršijo 119,8 mln. Eur ir palyginti su 2014 m. augo beveik 10%. Tai buvo vienas didesnių metinių rinkos šuolių per pastaruosius 10 m. (Tiesa, atitinkamai rinką vertinant be reklamos užsienio tinklalapiuose, mobiliosios ir vaizdo reklamos lietuviškuose portaluose, augimas, kaip skaičiuoja „Kantar TNS“ buvo tik 2%).

Šie metai rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonėms taip pat žada sotesnius metus: per pirmąjį pusmetį labiausiai augimą lėmė 15% išaugusi prekybos tinklų reklama (ši kategorija yra tarp didžiausių reklamdavių), taip pat 66% padidėjo interneto ir mobiliojo ryšio paslaugas teikiančių įmonių reklamos biudžetai.

Atskiri segmentai – su pliusu

VŽ vasarą darytos atskirų rinkodaros ir komunikacijos sektorių analizės taip pat su pliuso ženklu. Pavyzdžiui, 2015 m. ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančių bendrovių apyvarta 2015 m. siekė 13,15 mln. Eur, ir buvo 15% didesnė nei 2014 m. Tarp dešimties didžiausių kūrybinių reklamos agentūrų 2015 m. pardavimus padidino aštuonios, keturios jų džiaugėsi dviženkliu augimu. Iš viso didžiausios reklamos agentūros pernai skaičiavo 11% didesnius pardavimus. Lauko reklamos agentūros 2015 m. atitinkamai augo net 19%.

Žiniasklaidos planavimo agentūros per 2015 m., palyginti su 2014 m., pardavimus išaugino 2%

Šiandien prasidedančiuose Rinkodaros sektoriaus lyderių rinkimuose dalyvauja šių paminėtųjų segmentų bendrovės, kurios iki 2016 m. gegužės 30 d. yra pateikusios savo finansines ataskaitas Registrų centrui.

Įmonės atrinktos pagal 5 esminius kriterijus:

• pardavimo pajamas 2015 m.,

• pardavimo pajamų pokytį 2015 m., palyginti su 2014 m.,

• ikimokestinį pelną 2015 m.,

• ikimokestinio pelno pokytį 2015 m., palyginti su 2014 m.,

• pelningumą 2015 m.

Tai reiškia, kad į sąrašą pateko po 5 įmones, rinkodaros ir komunikacijos sektoriuje pirmaujančios pagal kiekvieną iš aukščiau išvardytą kriterijų: TOP 5 sektoriaus bendrovės pagal 2015 m. pardavimo pajamas, TOP 5 įmonės pagal pajamų augimą, TOP 5 bendrovės pagal ikimokestinį pelną, atitinkamai jo pokytį ir pelningumą.

Pagal savo veiklos rezultatus dalis įmonių pateko į kelis TOP 5 sąrašus, tad bendram balsavimui pateikiama 19 rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių.

Kviečiame susipažinti su bendrovių finansiniais rezultatais, palyginti jas įvairiais pjūviais ir išrinkti geriausią Rinkodaros sektoriaus įmonę specialiame balsuoti skirtame puslapyje „SEKTORIAUS LYDERIAI“.

Balsavimas vyks dviem etapais: pirmasis vyks iki rugsėjo 25 d. imtinai. Į finalinį etapą pateks 3 bendrovės, o iš jų iki spalio 2 d. išrinksime Rinkodaros sektoriaus lyderę.

Iš skirtingų segmentų

Didžiausius pardavimus tarp į Rinkodaros sektoriaus lyderių sąrašą patekusių įmonių, kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, skaičiuoja Kaune įsikūrusi UAB „Reklamos sklaida“. Tai UAB „CGP Management“ grupei, kaip ir „Nemuno vaistinė“, valdanti vaistinių tinklą „Camelia“ priklausanti bendrovė. „Reklamos sklaida“ teikia visas rinkodaros ir komunikacijos paslaugas bei dirba tiek su grupės įmonėmis, tiek ir su išoriniais partneriais. Bendrovė buvo įkurta 2010 m., jos pajamos per 2015m., palyginti su ankstesniais, ūgtelėjo 5,5% iki 14 mln. Eur. Šiemetiniuose planuose – išlaikyti tokį patį augimą kaip ir 2015 m.

Toliau rikiuojasi žiniasklaidos planavimo bendrovės „Open Agency“, „Inspired UM“ OMD ir „Vizeum“, toliau – lauko reklamos, kūrybinės reklamos agentūros.

Labiausiai pardavimus per 2015 m., palyginti su ankstesniais metais, tarp minėtųjų įmonių padidino reklamos gamybos loftas „Plastilinas“, net 208% iki 0,7 mln. Eur. Didžiausią pelną prieš mokesčius 2015 m. gavo lauko reklamos „JCDecaux Lietuva“. Ši bendrovė skaičiuoja ir didžiausią pelningumo rodiklį, 34%.

Didžiausią pelno augimą 2015 m., palyginti su ankstesniais, fiksavo skaitmeninės rinkodaros bendrovė „Sinergija verslui“.

Ir didžiausia, ir mažiausia tarp Baltijos šalių

„Kantar TNS“ duomenimis, nuo 2003 m. Lietuvos reklamos rinka yra didžiausia tarp Baltijos šalių. Pernai ji siekė 37% viso Baltijos šalių reklamos biudžeto. Tačiau, lyginant vienam gyventojui tenkančią reklamos lėšų sumą, ne pirmus metus pirmauja Estija.

Estijoje vienam gyventojui skiriama 70,5 Eur reklamos investicijų, Latvijoje ši suma siekia 38,9 Eur, Lietuvoje mažiausiai – 34,6 Eur.

FOTOGALERIJA Rinkodaros sektoriaus lyderis: renkame geriausią įmonę (21 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
„Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“ sujudino rinką, pradėti dar 4 tyrimai 4

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) šiandien viešai nagrinėjo „Vilniaus degtinės“...

Rinkodara
2019.12.05
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Sostinės gatvėse – ne tik šventinis traukinukas, bet ir IKEA autobusas

Nuo rytojaus sostinės gatvėmis kursuos IKEA Kalėdų autobusas, keleivius nemokamai vešiantis maršrutu nuo...

Rinkodara
2019.12.01
„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė...

Rinkodara
2019.11.30
„Pigu.lt“: lankytojų srautas per juodąjį penktadienį išaugo 50%

UAB „Pigu“ valdomų e. parduotuvių rezultatai rodo, kad per dvi savaites iki šios dienos trukusį išpardavimą...

Prekyba
2019.11.29
E. parduotuvėms „Femina Clothes“ ir „Riešutaujam“ skirtos baudos

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė sankcijas MB „Riešutaujam“ ir UAB „Stirna“, valdančiai...

Prekyba
2019.11.29
„Google“ veiklą vėl skundžia dėl nesąžiningos konkurencijos

Daugiau nei 40 Europos prekybos paslaugų įmonių vėl meta šešėlį „Google“ valdančiai „Alphabet“ dėl...

Rinkodara
2019.11.29
Parduodamos viešbučio patalpos pavirto ne butais, o baudomis 3

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas atmetė bendrovių „NT partneriai“ bei „Karolinos turas“...

Rinkodara
2019.11.27
Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė Premium

Šiemetinė prekybos tinklo „Iki“ kalėdinė reklama – didžiausios prekybininkės akcininkės „Rewe“ 2017 m.

Rinkodara
2019.11.27
R. Berankio pergalė ginče su bendrove „Birštono mineraliniai vandenys“

Kauno apygardos teismas patenkino tenisininko Ričardo Berankio ieškinį ir priteisė jam iš bendrovės „Birštono...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ su e. prekyba žengia į Kauną 2

Prekybos tinklas „Iki“, spalio viduryje pasiūlęs išbandyti elektroninę prekybą Vilniuje, šią naujovę pristato...

Prekyba
2019.11.26
Buvęs „Laisvės TV“ vadovas jungiasi prie „Delfi TV“ komandos

„Delfi TV“ plėtros vadovo pareigas nuo kitos savaitės pradeda eiti Mykolas Markauskas, neseniai pasitraukęs...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ renkasi komunikacijos partnerius 1

Prekybos tinklas „Iki“ per šį gruodį tikisi išsirinkti ir žiniasklaidos planavimo, ir komunikacijos...

Rinkodara
2019.11.26
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Emociškai Lietuva patraukliausia – Lenkijai ir Vokietijai 4

Tik 28% užsieniečių žino apie Lietuvą daugiau nei jos pavadinimas ir geografinė vieta. Lietuva vertinama...

Rinkodara
2019.11.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau