Rinkodaros sektoriaus lyderiai: renkame geriausią įmonę

Publikuota: 2016-09-20

2016 m. Lietuvos reklamos rinką pažymės dar riebesniu pliuso ženklu nei 2015 m. – augantis vartojimas, į mažmeninės prekybos gretas įsiliejusi „Lidl“ ir paskatinusi rinkos senbuvių komunikaciją bei artėjantys rinkimai, – turėtų labiau papildyti reklamos sektoriaus kraitę.

Bendra reklamos rinka 2015 m., pridėjus verslo išlaidas užsienio portaluose, vaizdo ir mobiliąją reklamą, viršijo 119,8 mln. Eur ir palyginti su 2014 m. augo beveik 10%. Tai buvo vienas didesnių metinių rinkos šuolių per pastaruosius 10 m. (Tiesa, atitinkamai rinką vertinant be reklamos užsienio tinklalapiuose, mobiliosios ir vaizdo reklamos lietuviškuose portaluose, augimas, kaip skaičiuoja „Kantar TNS“ buvo tik 2%).

Šie metai rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonėms taip pat žada sotesnius metus: per pirmąjį pusmetį labiausiai augimą lėmė 15% išaugusi prekybos tinklų reklama (ši kategorija yra tarp didžiausių reklamdavių), taip pat 66% padidėjo interneto ir mobiliojo ryšio paslaugas teikiančių įmonių reklamos biudžetai.

Atskiri segmentai – su pliusu

VŽ vasarą darytos atskirų rinkodaros ir komunikacijos sektorių analizės taip pat su pliuso ženklu. Pavyzdžiui, 2015 m. ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančių bendrovių apyvarta 2015 m. siekė 13,15 mln. Eur, ir buvo 15% didesnė nei 2014 m. Tarp dešimties didžiausių kūrybinių reklamos agentūrų 2015 m. pardavimus padidino aštuonios, keturios jų džiaugėsi dviženkliu augimu. Iš viso didžiausios reklamos agentūros pernai skaičiavo 11% didesnius pardavimus. Lauko reklamos agentūros 2015 m. atitinkamai augo net 19%.

Žiniasklaidos planavimo agentūros per 2015 m., palyginti su 2014 m., pardavimus išaugino 2%

Šiandien prasidedančiuose Rinkodaros sektoriaus lyderių rinkimuose dalyvauja šių paminėtųjų segmentų bendrovės, kurios iki 2016 m. gegužės 30 d. yra pateikusios savo finansines ataskaitas Registrų centrui.

Įmonės atrinktos pagal 5 esminius kriterijus:

• pardavimo pajamas 2015 m.,

• pardavimo pajamų pokytį 2015 m., palyginti su 2014 m.,

• ikimokestinį pelną 2015 m.,

• ikimokestinio pelno pokytį 2015 m., palyginti su 2014 m.,

• pelningumą 2015 m.

Tai reiškia, kad į sąrašą pateko po 5 įmones, rinkodaros ir komunikacijos sektoriuje pirmaujančios pagal kiekvieną iš aukščiau išvardytą kriterijų: TOP 5 sektoriaus bendrovės pagal 2015 m. pardavimo pajamas, TOP 5 įmonės pagal pajamų augimą, TOP 5 bendrovės pagal ikimokestinį pelną, atitinkamai jo pokytį ir pelningumą.

Pagal savo veiklos rezultatus dalis įmonių pateko į kelis TOP 5 sąrašus, tad bendram balsavimui pateikiama 19 rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių.

Kviečiame susipažinti su bendrovių finansiniais rezultatais, palyginti jas įvairiais pjūviais ir išrinkti geriausią Rinkodaros sektoriaus įmonę specialiame balsuoti skirtame puslapyje „SEKTORIAUS LYDERIAI“.

Balsavimas vyks dviem etapais: pirmasis vyks iki rugsėjo 25 d. imtinai. Į finalinį etapą pateks 3 bendrovės, o iš jų iki spalio 2 d. išrinksime Rinkodaros sektoriaus lyderę.

Iš skirtingų segmentų

Didžiausius pardavimus tarp į Rinkodaros sektoriaus lyderių sąrašą patekusių įmonių, kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, skaičiuoja Kaune įsikūrusi UAB „Reklamos sklaida“. Tai UAB „CGP Management“ grupei, kaip ir „Nemuno vaistinė“, valdanti vaistinių tinklą „Camelia“ priklausanti bendrovė. „Reklamos sklaida“ teikia visas rinkodaros ir komunikacijos paslaugas bei dirba tiek su grupės įmonėmis, tiek ir su išoriniais partneriais. Bendrovė buvo įkurta 2010 m., jos pajamos per 2015m., palyginti su ankstesniais, ūgtelėjo 5,5% iki 14 mln. Eur. Šiemetiniuose planuose – išlaikyti tokį patį augimą kaip ir 2015 m.

Toliau rikiuojasi žiniasklaidos planavimo bendrovės „Open Agency“, „Inspired UM“ OMD ir „Vizeum“, toliau – lauko reklamos, kūrybinės reklamos agentūros.

Labiausiai pardavimus per 2015 m., palyginti su ankstesniais metais, tarp minėtųjų įmonių padidino reklamos gamybos loftas „Plastilinas“, net 208% iki 0,7 mln. Eur. Didžiausią pelną prieš mokesčius 2015 m. gavo lauko reklamos „JCDecaux Lietuva“. Ši bendrovė skaičiuoja ir didžiausią pelningumo rodiklį, 34%.

Didžiausią pelno augimą 2015 m., palyginti su ankstesniais, fiksavo skaitmeninės rinkodaros bendrovė „Sinergija verslui“.

Ir didžiausia, ir mažiausia tarp Baltijos šalių

„Kantar TNS“ duomenimis, nuo 2003 m. Lietuvos reklamos rinka yra didžiausia tarp Baltijos šalių. Pernai ji siekė 37% viso Baltijos šalių reklamos biudžeto. Tačiau, lyginant vienam gyventojui tenkančią reklamos lėšų sumą, ne pirmus metus pirmauja Estija.

Estijoje vienam gyventojui skiriama 70,5 Eur reklamos investicijų, Latvijoje ši suma siekia 38,9 Eur, Lietuvoje mažiausiai – 34,6 Eur.

FOTOGALERIJA Rinkodaros sektoriaus lyderis: renkame geriausią įmonę (21 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Laikas kurti pavadinimą prekės ženklui ar produktui: kuo nepasikliauti

Kai ateina laikas sukurti pavadinimą prekės ženklui, verslui, produktui ar mobiliajai programėlei, iš pradžių...

Gazelė
13:18
„Caffeine“ plečiasi Skandinavijoje: po Oslo eina Kopenhaga  Premium

Lietuviškas kavinių tinklas „Caffeine“, kurio įsigijimo sandoris visiškai užbaigtas praėjusį lapkritį, su...

Prekyba
05:45
J. Razmus: strategijos socialiniuose tinkluose ne visada reikia Premium

Prekės ženklai augina investicijas ir partnerystes su nuomonės formuotojais socialiniuose tinkluose ir...

Rinkodara
2020.01.28
„Media4change“ organizacija apdovanos etišką žiniasklaidą

Tarptautinės programos „Media4change“, siekiančios skatinti atsakingą ir etišką žurnalistiką, iniciatoriai,...

Rinkodara
2020.01.28
Kodėl neverta slėpti verslo istorijos

Laukinio kapitalizmo laikai, kai verslininkai paprasčiausiai bijodavo kalbėti apie savo pasiekimus, nes...

Gazelė
2020.01.28
Naujas „Versace“ savininkas sudarė plėtros planą  Premium

Italijos mados milžinė „Versace“, dabar priklausanti JAV kontroliuojančiai bendrovei „Capri“, įgyvendina...

Prekyba
2020.01.27
„Iki“ plečia elektroninės prekybos geografiją

Nuo šiol per maisto pristatymo programėlę „LastMile“ produktus iš prekybos tinklo „Iki“ asortimento galės...

Prekyba
2020.01.27
„Ogmios miestas“ į išparduotuvių miestelio atnaujinimą investavo 23 mln. Eur Premium

Sostinės Šiaurės miestelio mikrorajone 20 ha teritorijoje išsidėstęs išparduotuvių centras „Outlet Park“ per...

Prekyba
2020.01.27
Dėmesys – „Tele2“ kalėdinei „bombai“, simpatijos – „Telios“ merginai Premium

Iš šiemečių kalėdinių lietuviškų reklamų galima išskirti tris aiškias lyderes: tai „Tele2“ klipas apie „La...

Rinkodara
2020.01.27
Šiaulių banko inovacijai – apdovanojimas už lauko reklamos sprendimą 1

Lietuvoje įgyvendintai Šiaulių banko inovacijai teko išskirtinis globalaus tinklo „JCDecaux“ apdovanojimas.

Rinkodara
2020.01.23
Konkurencijos taryba: daugiausia baudų už konkurenciją ribojančius susitarimus 1

Konkurencijos taryba 2019 m. už Konkurencijos, Reklamos įstatymų ir Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų...

Prekyba
2020.01.23
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
2020.01.23
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 3

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau