Rinkodaros sektoriaus lyderiai: renkame geriausią įmonę

Publikuota: 2016-09-20
svg svg

2016 m. Lietuvos reklamos rinką pažymės dar riebesniu pliuso ženklu nei 2015 m. – augantis vartojimas, į mažmeninės prekybos gretas įsiliejusi „Lidl“ ir paskatinusi rinkos senbuvių komunikaciją bei artėjantys rinkimai, – turėtų labiau papildyti reklamos sektoriaus kraitę.

Bendra reklamos rinka 2015 m., pridėjus verslo išlaidas užsienio portaluose, vaizdo ir mobiliąją reklamą, viršijo 119,8 mln. Eur ir palyginti su 2014 m. augo beveik 10%. Tai buvo vienas didesnių metinių rinkos šuolių per pastaruosius 10 m. (Tiesa, atitinkamai rinką vertinant be reklamos užsienio tinklalapiuose, mobiliosios ir vaizdo reklamos lietuviškuose portaluose, augimas, kaip skaičiuoja „Kantar TNS“ buvo tik 2%).

Šie metai rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonėms taip pat žada sotesnius metus: per pirmąjį pusmetį labiausiai augimą lėmė 15% išaugusi prekybos tinklų reklama (ši kategorija yra tarp didžiausių reklamdavių), taip pat 66% padidėjo interneto ir mobiliojo ryšio paslaugas teikiančių įmonių reklamos biudžetai.

Atskiri segmentai – su pliusu

VŽ vasarą darytos atskirų rinkodaros ir komunikacijos sektorių analizės taip pat su pliuso ženklu. Pavyzdžiui, 2015 m. ryšių su visuomene agentūrų asociacijai priklausančių bendrovių apyvarta 2015 m. siekė 13,15 mln. Eur, ir buvo 15% didesnė nei 2014 m. Tarp dešimties didžiausių kūrybinių reklamos agentūrų 2015 m. pardavimus padidino aštuonios, keturios jų džiaugėsi dviženkliu augimu. Iš viso didžiausios reklamos agentūros pernai skaičiavo 11% didesnius pardavimus. Lauko reklamos agentūros 2015 m. atitinkamai augo net 19%.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Žiniasklaidos planavimo agentūros per 2015 m., palyginti su 2014 m., pardavimus išaugino 2%

Šiandien prasidedančiuose Rinkodaros sektoriaus lyderių rinkimuose dalyvauja šių paminėtųjų segmentų bendrovės, kurios iki 2016 m. gegužės 30 d. yra pateikusios savo finansines ataskaitas Registrų centrui.

Įmonės atrinktos pagal 5 esminius kriterijus:

• pardavimo pajamas 2015 m.,

• pardavimo pajamų pokytį 2015 m., palyginti su 2014 m.,

• ikimokestinį pelną 2015 m.,

• ikimokestinio pelno pokytį 2015 m., palyginti su 2014 m.,

• pelningumą 2015 m.

Tai reiškia, kad į sąrašą pateko po 5 įmones, rinkodaros ir komunikacijos sektoriuje pirmaujančios pagal kiekvieną iš aukščiau išvardytą kriterijų: TOP 5 sektoriaus bendrovės pagal 2015 m. pardavimo pajamas, TOP 5 įmonės pagal pajamų augimą, TOP 5 bendrovės pagal ikimokestinį pelną, atitinkamai jo pokytį ir pelningumą.

Pagal savo veiklos rezultatus dalis įmonių pateko į kelis TOP 5 sąrašus, tad bendram balsavimui pateikiama 19 rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus įmonių.

Kviečiame susipažinti su bendrovių finansiniais rezultatais, palyginti jas įvairiais pjūviais ir išrinkti geriausią Rinkodaros sektoriaus įmonę specialiame balsuoti skirtame puslapyje „SEKTORIAUS LYDERIAI“.

Balsavimas vyks dviem etapais: pirmasis vyks iki rugsėjo 25 d. imtinai. Į finalinį etapą pateks 3 bendrovės, o iš jų iki spalio 2 d. išrinksime Rinkodaros sektoriaus lyderę.

Iš skirtingų segmentų

Didžiausius pardavimus tarp į Rinkodaros sektoriaus lyderių sąrašą patekusių įmonių, kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, skaičiuoja Kaune įsikūrusi UAB „Reklamos sklaida“. Tai UAB „CGP Management“ grupei, kaip ir „Nemuno vaistinė“, valdanti vaistinių tinklą „Camelia“ priklausanti bendrovė. „Reklamos sklaida“ teikia visas rinkodaros ir komunikacijos paslaugas bei dirba tiek su grupės įmonėmis, tiek ir su išoriniais partneriais. Bendrovė buvo įkurta 2010 m., jos pajamos per 2015m., palyginti su ankstesniais, ūgtelėjo 5,5% iki 14 mln. Eur. Šiemetiniuose planuose – išlaikyti tokį patį augimą kaip ir 2015 m.

Toliau rikiuojasi žiniasklaidos planavimo bendrovės „Open Agency“, „Inspired UM“ OMD ir „Vizeum“, toliau – lauko reklamos, kūrybinės reklamos agentūros.

Labiausiai pardavimus per 2015 m., palyginti su ankstesniais metais, tarp minėtųjų įmonių padidino reklamos gamybos loftas „Plastilinas“, net 208% iki 0,7 mln. Eur. Didžiausią pelną prieš mokesčius 2015 m. gavo lauko reklamos „JCDecaux Lietuva“. Ši bendrovė skaičiuoja ir didžiausią pelningumo rodiklį, 34%.

Didžiausią pelno augimą 2015 m., palyginti su ankstesniais, fiksavo skaitmeninės rinkodaros bendrovė „Sinergija verslui“.

Ir didžiausia, ir mažiausia tarp Baltijos šalių

„Kantar TNS“ duomenimis, nuo 2003 m. Lietuvos reklamos rinka yra didžiausia tarp Baltijos šalių. Pernai ji siekė 37% viso Baltijos šalių reklamos biudžeto. Tačiau, lyginant vienam gyventojui tenkančią reklamos lėšų sumą, ne pirmus metus pirmauja Estija.

Estijoje vienam gyventojui skiriama 70,5 Eur reklamos investicijų, Latvijoje ši suma siekia 38,9 Eur, Lietuvoje mažiausiai – 34,6 Eur.

FOTOGALERIJA Rinkodaros sektoriaus lyderis: renkame geriausią įmonę (21 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„Peek&Cloppenburg“: augant lojalių klientų skaičiui, dairomės vietų naujoms parduotuvėms Premium

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė „Peek&Cloppenburg“, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už...

Prekyba
2022.05.14
Dešimtys tūkstančių potencialių vartotojų: parduotuvėse daugėja slavakalbių Premium

Ekonomistų vertinimu, drabužių ir avalynės pardavėjai gali planuoti didesnes apyvartas ne tik dėl to, kad po...

Prekyba
2022.05.13
Baltarusiškas klonas „Bela-cola“ ruošiasi Rusijoje pakeisti „Coca-Colą“ Premium 1

Nuo vasario pabaigos Minsko gaiviųjų gėrimų gamykla 50% padidino gaiviųjų gėrimų tiekimą Rusijai ir tikisi...

Pramonė
2022.05.12
Vilniaus Rotušės valdytojas: trečias konkursas parodė, kad nuomininko teks ieškoti, kai stabilizuosis geopolitinė situacija Premium

261 kv. m patalpos Rotušės pastate, kuriame anksčiau veikė restoranas „Žuvinė“, jau daugiau kaip metus...

Prekyba
2022.05.12
Kitoks turgus: Paupyje pasiekė 7,5 mln. Eur apyvartą, Benedikto turgus planuoja plėtrą Premium

Įprastoms turgavietėms atsigaunant po pandemijos klesti ir visiškai kitokių koncepcijų objektai, kurie irgi...

Prekyba
2022.05.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku