2023-12-30 19:30

Asmeninis prekės ženklas? Kodėl jo nesusikurti ir jums

D. Končak (kairėje), „RAIT Group“ generalinė direktorė, G. Sakalauskienė, asmeninio prekės ženklo konsultantė ir tyrimo iniciatorė.
D. Končak (kairėje), „RAIT Group“ generalinė direktorė, G. Sakalauskienė, asmeninio prekės ženklo konsultantė ir tyrimo iniciatorė.
Net 9 iš 10 verslo lyderių teigia matantys asmeninio prekės ženklo naudą, nors jį aktyviai kuria tik apie pusė taip galvojančių. Nemažai kalbintų atstovų teigia nekuriantys savo prekės ženklo dėl aplinkinių požiūrio.

Tokie duomenys paaiškėjo atlikus asmeninio prekės ženklo įtakos Lietuvoje tyrimą. Jo dalyviai nurodė, kad asmeninis prekės ženklas labiausiai padeda darbdavio įvaizdžiui, o nuo asmeninės komunikacijos žmones stabdo neigiamos nuostatos, pasitikėjimo savimi stoka ir žinių trūkumas. 

„Norėjome pamatuoti Lietuvos verslo atstovų požiūrį į asmeninį prekės ženklą. Nuotaikos buvo juntamos ir anksčiau, tačiau dabar jas pagrindžia ir skaičiai. Matome, kad asmeninio prekės ženklo apibūdinimas kelia sunkumų. Jis nėra aiškus ir vieningas, kartais intuityvus. Vis tik dauguma verslo atstovų yra susidūrę su šiuo terminu, vienareikšmiškai mato jo įtaką verslui, o dalis net ir aktyviai jį plėtoja, nepaisant gajų neigiamų nuostatų apie aplinkos reakcijas“, – sako Guoda Sakalauskienė, asmeninio prekės ženklo konsultantė ir tyrimo iniciatorė. 

52795
130817
52791