2020-12-11 06:45

Vaiduokliais tapę darbdaviai rizikuoja savo reputacija

Aistė Grigaliūnaitė-Staselienė, UAB „People Laboratory“ partnerė ir konsultantė, sako, kad ne visos įmonės tinkamai valdo atrankos procesą.
 Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Aistė Grigaliūnaitė-Staselienė, UAB „People Laboratory“ partnerė ir konsultantė, sako, kad ne visos įmonės tinkamai valdo atrankos procesą. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Nuomonę apie potencialų darbdavį kandidatai susidaro ne tik darbo pokalbio metu, bet ir įvertinę įmonės elgseną, pasibaigus samdos procesui. Vis dar pasitaiko atvejų, kai trokštamas darbdavys pranyksta tarsi vaiduoklis, o kandidatas lieka nežinioje.

Vaiduokliavimu (angl. ghosting) vadinamas toks elgesys, kai kandidatas po darbo pokalbio nesulaukia jokios darbdavio reakcijos. Beje, tokią taktiką taiko ir darbuotojai, kurie sutarę dėl naujojo darbo, taip ir nepasirodo pirmąją darbo dieną, nekelia telefono ragelio ir neatsako į elektroninius laiškus.

Intensyvesnis įmonių vaiduokliavimas pastebimas tada, kai nedarbo lygis padidėja. Tuomet aukštos kvalifikacijos darbuotojų lengva rasti ir pasamdyti. Vadybos ekspertai akcentuoja, kad bendrovėms, besirūpinančioms savo reputacija, nereikėtų dingti kaip į vandenį. Geriau skirti laiko ir kiekvienam kandidatui pranešti apie priimtą sprendimą. Taip ne tik išsklaidysite nežinomybę, bet kartu užsitikrinsite pozityvią įmonės reputaciją bei išlaikysite teigiamą ryšiu su kandidatu, kurį ateityje galėsite vėl pakviesti pokalbio.

52795
130817
52791