2019-10-07 08:45

2020-ųjų darbuotojas: kaip išgyventi robotizacijos eroje

„Matton“ nuotr.
„Matton“ nuotr.
Darbo rinką purtantys technologiniai pokyčiai keičia ir darbuotojų įgūdžių amplitudę. Darbdaviai aiškinasi, į kokias specialistų kompetencijas būtina investuoti, o kurie įgūdžiai grimzta užmarštin.

Vis daugiau procesinių ir rutininių darbų atlieka robotai, todėl žmogui lieka vis daugiau laiko ir motyvacijos lavinti savo žmogiškumą. Ekspertai pabrėžia, kad kietieji įgūdžiai nepraranda svarbos, tačiau šalia jų ant geidžiamiausių darbuotojo privalumų pjedestalo tvirtai stoja socialiniai įgūdžiai.

Kaip nurodo Raimonda Alonderienė, IT UAB „Devbridge“ žmonių ir organizacijos vystymo direktorė, inovatyvus verslas neturi rinktis tarp roboto ar žmogaus, o ateities darbuotojas – manyti, kad darbo rinkoje yra vietos tik vienam.

52795
130817
52791