„StrongPoint“ siūlo neišradinėti dviračio

Reklama publikuota: 2021-04-14
Pasak „StrongPoint“ pardavimų vadovo Martyno Gudaičio, naujai kuriama e. parduotuvė jau atsineša praktinę patirtį iš fizinės prekybos, užkirsdama kelią naujos ir nenaudingos veiklos sukūrimui.
svg svg
Pasak „StrongPoint“ pardavimų vadovo Martyno Gudaičio, naujai kuriama e. parduotuvė jau atsineša praktinę patirtį iš fizinės prekybos, užkirsdama kelią naujos ir nenaudingos veiklos sukūrimui.

COVID-19 ir šio viruso sukelti padariniai bene stipriausiai kirto mažmeninės prekybos sektoriui. Dažnas mažmenininkas, siekdamas sušvelninti padėtį ir išlikti, ėmėsi elektroninės prekybos, o fizinės parduotuvės tapo prekių atsiėmimo taškais. „StrongPoint“, bendrovės kuriančios, diegiančios ir tiekiančios prekybos sektoriui įvairiausius technologinius sprendimus, pardavimų vadovas Martynas Gudaitis pabrėžė: žengdami į elektroninę prekybą prekybininkai neišnaudoja savo turimos patirties ir duomenų, neįdarbina įmonės ir jos procesų dirbti vieningai. Jis siūlo neišradinėti dviračio ir pasitelkti programinius sisteminius sprendimus.

Ekspertai prognozuoja, kad toks pasirinkimas netaps trumpalaike investicija: net ir pasibaigus karantinui, nemaža dalis pirkėjų, išbandžiusių e. prekybą ir įvertinę jos privalumus, ir toliau apsipirks virtualiose parduotuvėse. Klausimas, ar visi mažmenininkai sugebės e. parduotuvę organiškai integruoti į veikiančios įmonės sistemas ir procesus? Aišku viena – neteisingai pasirinkti žingsniai gali brangiai kainuoti.

Svetimos e. platformos – ne išeitis

Pasak „StrongPoint“ atstovo Martyno Gudaičio, gana dažnai e. prekyba suvokiama kaip atskiras procesas, kuris realizuojamas tik e. parduotuvės rėmuose. „Neįdarbinus įmonės ir jos procesų dirbti vieningai parduodant bet kuriuo kanalu, atsiranda dar viena – e. parduotuvė – neturinti nieko bendro su fizine parduotuve. Kuriama vos ne atskira, nauja įmonės veikla, kuri kone kardinaliai skiriasi iki prieš tai vykdytos, turimo įdirbio. Norint užsiimti nauju prekybos būdu, atsiranda be galo daug nematytų veiksmų: pačios e. prekybos platformos vystymas, prekių užsakymas, surinkimas, pristatymas, reitingavimas, reklama ir t.t. Kartais toks kūrimas, kai griebiamasi šiaudo – svetimų bendrų e. platformų – pasibaigia skausmingai“, – tvirtino M. Gudaitis.

nuotrauka::1 left

„StrongPoint“ mažmeninei prekybai siūlo du produktus vieningai sistemai sukurti. Tai – verslo valdymo sistema Microsoft Dynamics 365 Business Central ir LS Central prekybos valdymo ir kasos sistema, kuri pilnai integruota su verslo valdymo sistema.

„Mūsų sprendimai leidžia prekybininkui abu šiuos procesus valdyti vienoje vietoje: nepasiklysti tarp prekių, jų likučių, užsakymų. Klientui užsisakius prekes e. parduotuvėje, užsakymas matomas ir bendroje sistemoje. Be to, klientas savo užsakymą gali matyti kasoje, tai leidžia išvengti neatitikimų“, – produktų privalumus vardijo „StrongPoint“ pardavimų vadovas.

M. Gudaičio žodžiais, prekės yra svarbu, tačiau svarbiausias dalykas yra klientai. „Klientai nori matyti savo apsipirkimų istoriją elektroninėje erdvėje: tiek užsakymus e. parduotuvėje, tiek prekių, įsigytų fizinėje parduotuvėje, sąrašus. Sistema leidžia identifikuoti lojalius klientus tiek fizinėje, tiek e. parduotuvėje, o klientas abiejose gali kaupti taškus, atsiskaityti dovanų kortelėmis“, – pabrėžė pašnekovas.

Svarbiausia – patenkintas klientas

Dažnas yra susidūręs su situacija, kai fizinėje parduotuvėje nėra patikusio drabužio ar batų dydžio. Tuomet konsultantas, gaišdamas savo ir kliento laiką, skambina į kitas tinklo parduotuves. „StrongPoint“ sprendimai leidžia matyti kiekvienos parduotuvės likučius ir iš atlikti užsakymą, o klientas gali pasirinkti, ar nori prekę atsiimti fizinėje parduotuvėje, ar pageidauja, kad būtų pristatyta į namus.

„Dviračio išradinėjimas šioje srityje atsisuka prieš verslą. Turėdamas vieningą sistemą, prekybininkas išlošia dvigubai, nes atsiranda tvarka, visi verslo procesai vyksta sklandžiai. Kai yra tvarka, būna patenkintas ir klientas. Jei kliento apsipirkimo patirtis teigiama, jis grįžta, tampa lojaliu“, – įsitikinęs M. Gudaitis.

„StrongPoint“ atstovas pabrėžė: šiuo metu e. prekybai yra siūloma nemažai įrankių su dirbtiniu intelektu, kurie leidžia atidžiai stebėti ir analizuoti klientus. Algoritmas padeda gauti naudingų įžvalgų apie e. parduotuvių auditoriją, apjungdamas pirkėjų elgsenos ir CRM duomenis. Žinant geriausius vartotojų segmentus, paklausiausių ir ne tokių populiarių prekių kategorijas, geriausias produktų poras ir panašius dalykus, šias žinias galima pritaikyti reklamai, parduotuvės prekių išdėstymui, žinoti, kokios prekės yra perkamos kartu, kokias akcijas taikyti ir kaip keičiasi klientų įpročiai.

„StrongPoint“ gali pasiūlyti tą patį, bet iš kitos pusės – fizinės parduotuvės duomenis panaudoti vystant e. prekybą, pavyzdžiui, kokios prekės dažniausiai perkamos kartu, koks yra klientų įpročių pasikeitimas, kada taikyti nuolaidas, lankytojų srautai, numatyti sandėlio likučių valdymą. Taigi, naujai kuriama e. parduotuvė jau atsineša praktinę patirtį iš fizinės prekybos, užkirsdama kelią naujos ir nenaudingos veiklos sukūrimui“, – pabrėžė M. Gudaitis.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„StrongPoint“ siūlo neišradinėti dviračio Verslo tribūna

COVID-19 ir šio viruso sukelti padariniai bene stipriausiai kirto mažmeninės prekybos sektoriui. Dažnas...

2021.04.14
Kaip išlikti saugiems skaitmeninėje erdvėje: viena auksinė taisyklė Verslo tribūna 1

Pastaruoju metu viešumoje vienas po kito nuskambėję didelio masto duomenų nutekinimo incidentai daugelį...

2021.04.01
Karantino gelbėjimo planas darbuotojams: edukacija apie savijautą ir pozityvios patirtys Verslo tribūna 1

Pasirūpinti savo darbuotojų psichologine sveikata – viena iš itin išryškėjusių darbdavių užduočių per...

2021.03.31
Naujoje realybėje „Dezifog“ tapo būtinybe Verslo tribūna 1

Praėjusiais metais užklupusi pandemija įmonių organizacijos kultūrą papildė dar viena dedamąja: darbuotojų ir...

2021.03.24
Europos Sąjungos kibernetinio saugumo teisės aktų pokyčiai: ką turime žinoti Verslo tribūna

Šiandieniniame pasaulyje nė viena organizacija ar įmonė nėra visiškai apsaugota nuo kibernetinių atakų ar...

2021.03.12
Neišnaudoto e-komercijos veiklos efektyvumo potencialo – apstu Verslo tribūna 2

Pandemija ir pirmasis karantinas pralaužė ledus įstrigusioje internetinėje prekyboje maisto produktais.

2021.03.09
„Dezifog“– naujas standartas Verslo tribūna

Kauno bendrovė „Efektyvūs saugos sprendimai“ kovoje su tebesitęsiančiu koronavirusu siūlo pasitelkti jų...

2021.02.25
Pakuočių atliekų tvarkymo viešieji konkursai savivaldybėse įsibėgėja Verslo tribūna

Kelerius metus trukusios Lietuvos gamintojų ir importuotojų organizacijų ir Vilniaus miesto savivaldybės...

2021.02.25
Nutikus nelaimei, verslui svarbiausia kuo greičiau grįžt į vėžes Verslo tribūna

Gaisras, dėl kurio visiškai sustojo įmonės veikla, o jai atnaujinti reikalingos elektros nėra ir greitu metu...

2021.02.22
Mokėjimų rinkos naujovės palengvins SVV dalią Verslo tribūna

Daugelį smulkiojo ir vidutinio verslo įmonių pandemija privertė spausti stabdį ar bent jau jungti neutralių...

2021.02.17
Koordinuodamos kibernetinių spragų atskleidimą įmonės mato naudą Verslo tribūna

Kibernetinio saugumo spragas norinčios pašalinti įmonės ir įstaigos vis dažniau naudojasi pagalba iš šalies –...

2021.02.01
2021.01.21
Saugumo operacijų centrai – koncentruota gynyba prieš kibernetines atakas Verslo tribūna

Šiemet pandemija ne tik išmušė iš po kojų patikimas verslo strategijas, bet ir tapo padažnėjusių atakų...

2020.11.26
„Planas A“: kaip išlikti naujoje realybėje Verslo tribūna

Prie Šiaulių banko pagalbos projekto „Planas A“, kurio tikslas – sunkmečiu padėti smulkiajam verslui,...

2020.11.26
Tarp svarbiausių darbuotojų savybių – gebėjimas „kalbėti duomenimis“ Verslo tribūna

Nuolat augantis mus pasiekiančios informacijos srautas ir riboti laiko ištekliai daro įtaką kasdien priimamų...

2020.11.19
„Kelių priežiūra“: darbuotojų ugdymas augina konkurencingumą Verslo tribūna

AB „Kelių priežiūra“ įkurta 2017 m., sujungus 11 regioninių kelių priežiūros įmonių. Pora metų vėliau prie...

2020.11.16
Naujoji verslo realybė: kaip likti prie „Plano A“ Verslo tribūna

Šiaulių bankas iniciavo smulkiesiems verslams skirtą pagalbos projektą „Planas A“. Vienas iš jo tikslų –...

2020.11.04
2020.10.29
Skirtingi autentifikavimo būdai – kas laimėtų saugumo lenktynes? Verslo tribūna

Ilgą laiką buvęs mūsų atpažinimo karaliumi, slaptažodis sulaukia vis daugiau kritikos. Neretai slaptažodžiai...

2020.10.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku