„StrongPoint“ siūlo neišradinėti dviračio

Reklama publikuota: 2021-04-14
Pasak „StrongPoint“ pardavimų vadovo Martyno Gudaičio, naujai kuriama e. parduotuvė jau atsineša praktinę patirtį iš fizinės prekybos, užkirsdama kelią naujos ir nenaudingos veiklos sukūrimui.
svg svg
Pasak „StrongPoint“ pardavimų vadovo Martyno Gudaičio, naujai kuriama e. parduotuvė jau atsineša praktinę patirtį iš fizinės prekybos, užkirsdama kelią naujos ir nenaudingos veiklos sukūrimui.

COVID-19 ir šio viruso sukelti padariniai bene stipriausiai kirto mažmeninės prekybos sektoriui. Dažnas mažmenininkas, siekdamas sušvelninti padėtį ir išlikti, ėmėsi elektroninės prekybos, o fizinės parduotuvės tapo prekių atsiėmimo taškais. „StrongPoint“, bendrovės kuriančios, diegiančios ir tiekiančios prekybos sektoriui įvairiausius technologinius sprendimus, pardavimų vadovas Martynas Gudaitis pabrėžė: žengdami į elektroninę prekybą prekybininkai neišnaudoja savo turimos patirties ir duomenų, neįdarbina įmonės ir jos procesų dirbti vieningai. Jis siūlo neišradinėti dviračio ir pasitelkti programinius sisteminius sprendimus.

Ekspertai prognozuoja, kad toks pasirinkimas netaps trumpalaike investicija: net ir pasibaigus karantinui, nemaža dalis pirkėjų, išbandžiusių e. prekybą ir įvertinę jos privalumus, ir toliau apsipirks virtualiose parduotuvėse. Klausimas, ar visi mažmenininkai sugebės e. parduotuvę organiškai integruoti į veikiančios įmonės sistemas ir procesus? Aišku viena – neteisingai pasirinkti žingsniai gali brangiai kainuoti.

Svetimos e. platformos – ne išeitis

Pasak „StrongPoint“ atstovo Martyno Gudaičio, gana dažnai e. prekyba suvokiama kaip atskiras procesas, kuris realizuojamas tik e. parduotuvės rėmuose. „Neįdarbinus įmonės ir jos procesų dirbti vieningai parduodant bet kuriuo kanalu, atsiranda dar viena – e. parduotuvė – neturinti nieko bendro su fizine parduotuve. Kuriama vos ne atskira, nauja įmonės veikla, kuri kone kardinaliai skiriasi iki prieš tai vykdytos, turimo įdirbio. Norint užsiimti nauju prekybos būdu, atsiranda be galo daug nematytų veiksmų: pačios e. prekybos platformos vystymas, prekių užsakymas, surinkimas, pristatymas, reitingavimas, reklama ir t.t. Kartais toks kūrimas, kai griebiamasi šiaudo – svetimų bendrų e. platformų – pasibaigia skausmingai“, – tvirtino M. Gudaitis.

nuotrauka::1 left

„StrongPoint“ mažmeninei prekybai siūlo du produktus vieningai sistemai sukurti. Tai – verslo valdymo sistema Microsoft Dynamics 365 Business Central ir LS Central prekybos valdymo ir kasos sistema, kuri pilnai integruota su verslo valdymo sistema.

„Mūsų sprendimai leidžia prekybininkui abu šiuos procesus valdyti vienoje vietoje: nepasiklysti tarp prekių, jų likučių, užsakymų. Klientui užsisakius prekes e. parduotuvėje, užsakymas matomas ir bendroje sistemoje. Be to, klientas savo užsakymą gali matyti kasoje, tai leidžia išvengti neatitikimų“, – produktų privalumus vardijo „StrongPoint“ pardavimų vadovas.

M. Gudaičio žodžiais, prekės yra svarbu, tačiau svarbiausias dalykas yra klientai. „Klientai nori matyti savo apsipirkimų istoriją elektroninėje erdvėje: tiek užsakymus e. parduotuvėje, tiek prekių, įsigytų fizinėje parduotuvėje, sąrašus. Sistema leidžia identifikuoti lojalius klientus tiek fizinėje, tiek e. parduotuvėje, o klientas abiejose gali kaupti taškus, atsiskaityti dovanų kortelėmis“, – pabrėžė pašnekovas.

Svarbiausia – patenkintas klientas

Dažnas yra susidūręs su situacija, kai fizinėje parduotuvėje nėra patikusio drabužio ar batų dydžio. Tuomet konsultantas, gaišdamas savo ir kliento laiką, skambina į kitas tinklo parduotuves. „StrongPoint“ sprendimai leidžia matyti kiekvienos parduotuvės likučius ir iš atlikti užsakymą, o klientas gali pasirinkti, ar nori prekę atsiimti fizinėje parduotuvėje, ar pageidauja, kad būtų pristatyta į namus.

„Dviračio išradinėjimas šioje srityje atsisuka prieš verslą. Turėdamas vieningą sistemą, prekybininkas išlošia dvigubai, nes atsiranda tvarka, visi verslo procesai vyksta sklandžiai. Kai yra tvarka, būna patenkintas ir klientas. Jei kliento apsipirkimo patirtis teigiama, jis grįžta, tampa lojaliu“, – įsitikinęs M. Gudaitis.

„StrongPoint“ atstovas pabrėžė: šiuo metu e. prekybai yra siūloma nemažai įrankių su dirbtiniu intelektu, kurie leidžia atidžiai stebėti ir analizuoti klientus. Algoritmas padeda gauti naudingų įžvalgų apie e. parduotuvių auditoriją, apjungdamas pirkėjų elgsenos ir CRM duomenis. Žinant geriausius vartotojų segmentus, paklausiausių ir ne tokių populiarių prekių kategorijas, geriausias produktų poras ir panašius dalykus, šias žinias galima pritaikyti reklamai, parduotuvės prekių išdėstymui, žinoti, kokios prekės yra perkamos kartu, kokias akcijas taikyti ir kaip keičiasi klientų įpročiai.

„StrongPoint“ gali pasiūlyti tą patį, bet iš kitos pusės – fizinės parduotuvės duomenis panaudoti vystant e. prekybą, pavyzdžiui, kokios prekės dažniausiai perkamos kartu, koks yra klientų įpročių pasikeitimas, kada taikyti nuolaidas, lankytojų srautai, numatyti sandėlio likučių valdymą. Taigi, naujai kuriama e. parduotuvė jau atsineša praktinę patirtį iš fizinės prekybos, užkirsdama kelią naujos ir nenaudingos veiklos sukūrimui“, – pabrėžė M. Gudaitis.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:














Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
SVV ir tvarumas – misija įmanoma? Verslo tribūna

Ar esate nedidelis prekybininkas, o gal kirpyklos savininkas, arba kuriate rankų darbo žaislus – visam...

2021.09.29
Vilnius kuria skaitmeninį lietaus nuotekų sistemos kloną Verslo tribūna

„Londone nuolat lyja“. Girdėta? O ar girdėta, kad Vilniuje lyja ir dažniau, ir smarkiau nei Londone? Beje,...

2021.09.23
Nefinansinė darbuotojų motyvacija – ne tik įmanoma, bet ir būtina Verslo tribūna

Gal Jūsų verslas yra gana mažas, kolektyvas ne tik puikiai pažįsta vienas kitą, bet žino ir kiekvieno šeimos...

2021.07.21
Įvyko kibernetinio saugumo incidentas - kaip išvengti krizės? Verslo tribūna

2020 metų išvakarės tapo įsimintina diena tuometinei didžiausiai pasaulyje valiutų keitimo paslaugas...

2021.07.14
Kibernetinės krizės: kaip pasiruošti, kad nepasidarytų karšta Verslo tribūna

Kai tenka susitelkti ir skubiai sureaguoti į kibernetinį incidentą, organizacijoje labai greitai gali...

2021.06.14
Verslas verslui: paslauga gali būti ir tvari, ir ekonomiškai naudinga Verslo tribūna 1

Domėtis gaminių pakuočių tvarumu, ekologija, plastiko rūšiavimu ar net nekilnojamojo turto energetine klase...

2021.06.09
Vilniaus „Grinda“ padvigubino darbo našumą Verslo tribūna

Vilniaus miesto savivaldybės valdoma „Grinda“ sugebėjo prisitaikyti prie pandemijos sukeltų ekonominės...

2021.05.27
NRD Cyber Security kviečia į kibernetinių incidentų valdymo konferenciją Verslo tribūna

Gegužės 27 d., jau trečius metus iš eilės, vyks kibernetinių incidentų valdymui dedikuota konferencija...

2021.05.21
Pokyčių rikiuotėje – savitarnos kasos: automatizacijos galimybės Verslo tribūna 1

Lietuvoje mažėja parduotuvių, neturinčių savitarnos kasų, ir pirkėjų, neišbandžiusių šio apsipirkimo būdo.

2021.05.20
Restruktūrizavimas – vilties toliau veikti suteikianti alternatyva Verslo tribūna 1

Per pandemijos pažymėtus 2020-uosius metus bankrotų skaičius Lietuvoje sumažėjo daugiau nei dvigubai, tačiau...

2021.05.05
Kibernetinio saugumo mokymai darbuotojams: kas yra tikrasis laimėtojas? Verslo tribūna

Mokymai per karantiną buvo pirmoji taupymo eilutė – logiška, tačiau trumparegiška. Po duomenų nutekėjimo...

2021.05.03
Vilniaus „GRINDA“: skaitmeninės priemonės kuria naujos kartos inžinerinę infrastruktūrą Verslo tribūna

Baigusi judrios sostinės T. Narbuto gatvės lietaus nuotekų kolektoriaus rekonstrukciją Vilniaus „Grinda“...

2021.04.29
„Dezifog“ vienu šūviu nušauna du zuikius Verslo tribūna

Pandemijai nesitraukiant, „Dezifog“ tampa vis populiaresne ir itin efektyvia išeitimi, sprendžiant įvairių...

2021.04.26
„StrongPoint“ siūlo neišradinėti dviračio Verslo tribūna

COVID-19 ir šio viruso sukelti padariniai bene stipriausiai kirto mažmeninės prekybos sektoriui. Dažnas...

2021.04.14
Kaip išlikti saugiems skaitmeninėje erdvėje: viena auksinė taisyklė Verslo tribūna 1

Pastaruoju metu viešumoje vienas po kito nuskambėję didelio masto duomenų nutekinimo incidentai daugelį...

2021.04.01
Karantino gelbėjimo planas darbuotojams: edukacija apie savijautą ir pozityvios patirtys Verslo tribūna 1

Pasirūpinti savo darbuotojų psichologine sveikata – viena iš itin išryškėjusių darbdavių užduočių per...

2021.03.31
Naujoje realybėje „Dezifog“ tapo būtinybe Verslo tribūna 1

Praėjusiais metais užklupusi pandemija įmonių organizacijos kultūrą papildė dar viena dedamąja: darbuotojų ir...

2021.03.24
Europos Sąjungos kibernetinio saugumo teisės aktų pokyčiai: ką turime žinoti Verslo tribūna

Šiandieniniame pasaulyje nė viena organizacija ar įmonė nėra visiškai apsaugota nuo kibernetinių atakų ar...

2021.03.12
Neišnaudoto e-komercijos veiklos efektyvumo potencialo – apstu Verslo tribūna 2

Pandemija ir pirmasis karantinas pralaužė ledus įstrigusioje internetinėje prekyboje maisto produktais.

2021.03.09
„Dezifog“– naujas standartas Verslo tribūna

Kauno bendrovė „Efektyvūs saugos sprendimai“ kovoje su tebesitęsiančiu koronavirusu siūlo pasitelkti jų...

2021.02.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku