Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-10 16:21
2025-09-10 11:03
2025-09-10 06:49
RĖMIMAS
2025-09-10 05:00
2025-09-09 19:41
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Vakaram mokytis ir mokytis iš žydų, kaip reikia duot į dantis teroristam, kad atsirastų sakinys "esame pasiruošę dėt ginklus į šalį". Jei ne vakarų minkštumas ir leftardizmas visais klausimais, tai rusai seniai būtų sutrypti ir "pasiruošę dėt ginklus į šalį".....
Žydai yra ruskių s.b.i,.n.lai.žia.i. Tai čia vakarams reikia mokytis? sulysti ruskių teroristams į užpakalį be muilo? Žydai nužudė dešimtis tūkstančių vaikų ir moterų. Čia vakarai turėtų šitą pavyzdį imti?
Pritariu.
nusisneki zmogeli.
Taip taip, nei vienas HAMAS karys nenukentėjo, bet žydai dešimtis tūkstančių "nekaltų" žmonių nužudė.
Gerai kad ne milijonus pagal tamsta. Karas visais atvejais blogai bet dar blogiau nieko nedaryti kai tave puldyneja. O tos mamos kuria pagal tamsta nuzude turejo savo vyrus uz vienos vietos paimti kad vaiakis neprisidenginetu kai i priesa "akmenukais" svaidesi. Kiekvienas veiksmas turi atoveiksmi. Hamas turejo pilna Gazos kontrole galejo ten klesteti bet ne ju tikslas chaosas nes kitaip jie nemoka ir nesugeba susikurti geroves tik prasyti turtingesniu arabu sumesti jiems pinigu.
Jeigu mes reaguotume į viską kaip žydai, tai pas mus vakaruose nebūtų baisu moterų išleist vienų vakare arba vaikų, kad jų nepripjautų. Taip, kad kliedesius apie subinlaižystes, pasilik psichiatrui ir tiesa pasakius, gal net kelis vienu metu aplankyt reiktų.
Nelabai teisinga info, p. žemaitaiti
Žydų su.bin.lai.žystės ruskiams gali nematyti tik visiški abeliai. Tai vakarai mato ir supranta, kad su ruskiu fašistais ir juos palaikančiais vakaras ne pakeliui. Tai žydai buvo ir yra visada bus atpaźistami vakaruose, kaip ruskių sugulovai.
Labai pritariu. Ir apskritai neturi muslimai dangstytis po vaikais ir gyvenamaisiais namais, ligoninemis, mokyklomis... Patys pradejo, ne zydai pradejo si reikala...
Be reikalo nieko nebuna, ka galite pasakyti apie nausedijas palestinieciu isvaryma is zemiu
Ne žydai pradėjo šį reikalą? Sėsk, iš istorijos du. Žydai ir pradėjo, kai atsirado žydų valstybė, kuri įsikūrus, po to pradėjo teritorinė ekspansiją, išvarant iš namų ir nuo žemių ten iš kartos į kartą gyvenančius musulmonus, plikus basus, o parodžius bent menkiausią pasipriešinimą - išžudydavo su visais vaikais. Tada uždarė į teritoriją, kuriai kontroliuoja visą tiekimą, ir siurprizas, toje teritorijoje daug žmonių, kuriuos lengva pritraukti į teroristines organizacijas. Iš žydų mokintis? Ko, terorizmo? Ar kad bombą meti iš lėktuvo, o ne su savižudžiu sprogdini, tai jau nebe teroristas? Nesakau, kad palestiniečiai teisingai elgiasi ar yra geriečiai, bet aiškinti, kad žydai geriečiai ar kad iš jų mokytis reikia... Dar pasiūlyti reikėjo iš nacių mokytis. Bet jei mano šeimą išskerstų, prarasčiau visą savo turtą, uždarytų į teritoriją ir nulis šansų sulaukti teisingumo už savo šeimos išskerdimą, negarantuotu, kad pats nepatapčiau teroristu.
Tai gydytis reiktų, bet abejoju ar padės.
Musulmonai iš savęs yra teroristai, tiesiog religija tokia, sukurta valdyti bėdžiams ir kariauti džihadą. Niekur pasaulyje šita pedofilo garbintojo ir 12 a. tradicijų puoselėjimo religija negali sugyventi taikiai, niekur. Vieni tvarkosi geriau su tuo (kinai, žydai.) kiti blogiau - mes vakaruose. Kalbant atskirai apie gaziečius, tai ten buvo visos priemonės sukurti rojų žemėje, bet kažkodėl mano mokesčiai guli tuneliuose ir vadų kišenėse. Vadinas jie nenusipelno to. Nusipelno tik tai ką gauna.
Istorike, Jeruzalė istoriškai kieno yra žydų ar arabų?
Jei skerstu tavo seima, tai reiskia jau esi teroristas... praeitis tegu lieka praeitimi, nereikia lyginti tiesos, o gyventi taikoje... zydai neprasė 2000 raketu i ju teritorija. Neprase zudyti ju seimu. Kas buvo pries 1000metu turejo ir likti. Tai ka teisingai butu jei ruskiai vel pultu Lietuva ir atsiimtu teritorija kuria buvo okupave...
Tai kad manai, jog žydai ten kažkada prieš 4000 metų ar daugiau gyveno, ir gyveno tik jie vieni patys, reiškia, kad dabar gali ateiti, ir iš žemių/namų, kur jau keli šimtai metų eina karta iš kartos šeimoje turtas, galima tiesiog išvaryti iš namų, arba tuos žmones sušaudyti? Panašu istorija apsiriboja propagandiniais leidiniais.
Pasaulyje gyvena per 2 mlrd. musulmonų. Tai jei sakai iš savęs yra teroristai, tai paimti krikščionis jiems jokių bėdų. Krikščionių irgi ~2 mlrd. (priskaičiuojant ir daugumą ateistų). Musulmonų tik maža dalis priklauso radikaliam islamui, iš kurių tik dalis pritaria terorizmui. Bet žinoma, suabsoliutinkime ir suplakime viską į vieną vietą, tai tikrai padės išspręsti problemą. Pvz. visi vyrai pedofilai, ypač jei yra parke vienas, kur yra ir vaikų. Puikiai veikia. Visos priemonės sukurti rojų žemėje? Panašiai, kaip ir koncentracijos stovyklose? Drąsus būtum su šeima stovėdamas prieš kalašnikovus kelis aiškintis, su tais, kurie tuos pinigus paėmė? Ar galvoji visi 4 mln. ar kiek ten, Gazos ruože gyvenančių, palaiko terorizmą ir teroristus?
Kai kūrėsi Izraelis, žydai skerdė palestiniečių ūkininkų šeimas, kurie niekada nebuvo paėmę ginklo į rankas ir iki tol taikiai sugyveno su žydais. Žydai norėjo plėstis, atėmė žemes ir turtą, dažniausiai tiesiog nuvarė, bet daug buvo ir išskerstų, nepasigailint vaikų. Nuo to prasidėjo kruvini konfliktai. Tai jei teroristu tampi, nes vieną dieną auginai datules (ar ką ten augino), o kitą atėjo žydas ir sušaudė tavo šeimą ir nušovė tave, nes norėjo tavo žemės, tai tau su psichika yra blogai. Į gazos ruožą daugelis suvaryti jau buvo išbuožinti. Ar lietuviai irgi turi būti dėkingi maskoliams už tremtį, žmonės grįžo pailsėję, praturtėję. Kas negrįžo, tai savo pasirinkimu? Problema ta, kad daugelis nesidominčių net nebando konflikto pradžios ieškoti, atrodo, kad žydai ten gyveno kaip gyveno ir geriečiai buvo. Prieš 1000 metų žydų valstybės ten nebuvo. Nebuvo ir prieš 100 metų. Žydai užpuolė. Konfliktas tęsiasi +-70 metų. Per tuos 70 metų žydai toliau plėtė savo teritorijas palestiniečių sąskaita. Absoliučiai istorijoje nesigaudai, kai savo žinias vertinu prastai...
Apie 1000 m. pr. Kr. buvo įkurta Izraelio karalystė, o vėliau Jeruzalė tapo jos centru. Žydų istorija šioje teritorijoje tęsėsi ir po šių laikų, įskaitant Babilono nelaisvę ir vėlesnes diasporos laikotarpius. Pasigilink pats i istorija: Nuo XIX a. pabaigos žydai pradėjo grįžti į šią teritoriją, ypač po Holokausto ir Antrojo pasaulinio karo, kai 1948 m. buvo paskelbta Izraelio valstybė.
Ir ką bendro, istorike, turi Izraelio karalystė (taip nevadinta), su žydų iš viso pasaulio suvažiavimu ir vietinių palestiniečių žudymu bei dabartinio Izraelio įkūrimo? Ir jei jau nori traukti kelių tūkstančių metų istoriją, kaip argumentą, kad žydams ten priklauso, kodėl nutyli, kad patys žydai atsikėlė iš Egipto ten XII a. pr. kr. ir stūmė laukan vietinius kanaanitus? Dar nepavyko prasukti galvos, kad kažkada kažkas tau priklausė, ne esmė kokiomis priemonėmis įgyta, reiškia, kad po šimtų ar tūkstančių metų tau vis dar priklauso ir turi teisę ten žudyti kas patinka bei nesulaukti pasekmių? Aha, atvarė žydai, su šalių, kur turi didelę įtaką palaikymu, ir įkūrė žydų valstybę, prieštaraujant palestiniečiams ir kaimyninėms šalims. Nu sukūrė dar sukūrė, bet pradėjo plūsti žydai, paėmė godumas ir reikėjo daugiau žemių - tai kur buvo nubrėžę palestiniečių teritorijas, pradėjo jas užiminėti ir skersti žmones. Užsiiminėjo terorizmu, kad patys pasitrauktų. Bet žydai turtingi, todėl teroristais būti negali! Geležinė logika.
Nėr tokio dalyko kaip palestiniečiai. Yra rabai gyvenantys gazoje, gaziečiai. Yra dar teroristai gyvenantys XIII amžiuje, tik turintys technologijų. Jeigu gaziečiai būtų normalūs ir nebūtų teroristai, tai juo aplinkinės šalys seniai būtų susiurbę, bet kažkodėl tuos visus murzius tik europos išdavikai merkeliai noriai įsileidžia. Propoganda kokie žydai blogiečiai yra nieko verta. Jie vieninteliai adekvačiai reaguoja į islamo teririzmą arba apskritai į terorizmą prieš jų tautą - šluodami nuo žemės teroristus. Užuot postringavę kokia čia neteisybė, pasimokytume kaip reikia tvarkytis su visokiais protestuojančiais džihadistais ir jų palaikytojais.
, palūkanu pinigais papirkineja tiekimo grandines kur žmones bejausmiai
Negalvojau kad šekelis tokia stipri valiuta ...
kaip ir anksčiau minėjau, žydai sutvarkys tuos atsilikėlius arabus. Tiesa Iranas nėra arabai, jie netgi patys yra labai nepatenkinti kai juos sutapatina su arabais, bet pasirinko remti arabų teroristines grupuotes, todėl dabar tegul neverkia, kad jie nieko nesiskiria nuo arabų.
Na ne arabus reikia tvarkyti, o muslimus ir tai tam tikrus, kurie pripazysta labai radikalu tikejima... jiems gerove nerupi, jiems rupi karas su vakarais... toks gyvenimo balansas...
XX a. žydus puolė pagrinde arabai, nors aišku, muslimai visada palaikė arabus kartu su rusija, nors ji ir pritarė Izraelio valstybės atkūrimui.
Izraelis niekada nepasmerkė ruskių už Ukrainos užpuolimą. Ir niekada neišreiškė tvirtos paramos Ukraina. Bet Izraelis visada gyresi tvirta draugyste su fiureriu putka. Na, plius dar Izraelis kopijuoja ruskių teroristų metodus, bombarduoja civilius.