K. Harris sako planuojanti didžiausią skaitmeninės reklamos kampaniją JAV istorijoje
K. Harris komanda sakė, kad nuo rugsėjo 3 d. iki lapkričio 5 d. nacionaliniu mastu ir pagrindinėse svyruojančiose valstijose užsako televizijos reklamų už 170 mln. USD, o skaitmeninės reklamos – dar už 200 mln. USD, vadindama tai didžiausiu skaitmeninės reklamos pirkimu Amerikos politikos istorijoje, rašo „Financial Times“ (FT).
Reklamos bus matomos socialiniuose tinkluose ir srautinių transliacijų kanaluose kaip kad „Hulu“, „Roku“, „YouTube“, „Paramount“, „Spotify“, „Pandora“.
Respublikonų kandidato Donaldo Trumpo kampanija neatsakė į FT prašymą pakomentuoti savo reklamos užsakymų nuo rugsėjo pradžios iki lapkričio pradžios.
Tačiau K. Harris komanda teigė, kad ėmėsi ankstyvų veiksmų, siekdama įgyti „strateginį pranašumą“ kovoje dėl eterio ir interneto.
K. Harris rinkimų kampanija nuo liepos mėnesio, kai dabartinis prezidentas Joe Bidenas pasitraukė iš kovos per perrinkimo į postą, sulaukė 540 mln. USD paramos.
VŽ rašė, kad, remiantis „Euronews“ susistemintais nacionalinių rinkėjų apklausų vidurkiais bei istoriniais J. Bideno ir D. Trumpo apklausų duomenimis, tendencijos rodo, kad pastaruoju metu labai išaugo parama K. Harris.
Abiem kandidatams liko šiek tiek daugiau nei du mėnesiai kampanijai ir rinkėjų palaikymo stiprinimui, ypač svyruojančiose JAV valstijose. Svarbiausiomis laikomos Arizona, Džordžija, Mičiganas, Nevada, Šiaurės Karolina, Pensilvanija, Viskonsinas.
JAV prezidento rinkimai vyks lapkričio 5 d.
[infogram id="a92dbc75-cc70-489a-a0cd-31a9f9b19352" prefix="ruV" format="interactive" title="JAV prezidento rinkimai: Kas pirmauja nacionalinėse apklausose (2024 08 29)"]