Visi gali turėti savo nuomone, profesorius taip pat. Bet šnekant viešai, tegul šneka apie tai kà jis galės pakeisti būdamas Prezidentu
2024-04-17T08:05:54+03:00
Jei jis taip ir toliau, dar sugalvosiu už jį baksuoti.
2024-04-17T08:24:49+03:00
Duokit debatu !!!...
2024-04-17T09:16:06+03:00
Būtent! Debatai turi visai kitą prasmę, nei čia buvo bandoma parodyti.
2024-04-17T09:32:16+03:00
Jei butų tikri...
2024-04-17T10:49:02+03:00
Paasikartosiu, nes ištryne....
2024-04-17T10:51:07+03:00
galva persalai?
2024-04-17T11:07:08+03:00
Ignoruok jį. Čia...
2024-04-17T08:26:39+03:00
Kalba labai logiskai, klausimas kiek galetu realiai veikti, nes Prezidentas turi mazai galios. Pasiulymai labai taiklus
2024-04-17T08:39:01+03:00
Norint pateikti pasiūlymus nereikia būti prezidentu.
2024-04-17T13:06:38+03:00
Bet turintis gerų pasiūlymų prezidentas gali pasiekti daugiau nei turintis gerų pasiūlymų internetinis komentatorius. Ar ne?
2024-04-17T16:44:49+03:00
neginčyju. manau didesnis pasirinkimas nėra blogai, tačiau kartais norisi konkretumo ką konkrečiai gali padaryti.
2024-04-17T08:44:08+03:00
Dar karta isitikinau , kad Vegele ekonomikoje , energetikoje yra visiskas aborigenas. Vien ko siulymas reguliuoti kainas energetikoje ko vertas. Jo auditorija ploksciazemiai, bet tokiu yra ir nemazai.
2024-04-17T09:16:39+03:00
Vat iš karto...
2024-04-17T09:17:32+03:00
VERT jau dabar...
2024-04-17T10:45:46+03:00
jei VERT būtų mažiau korumpuotas, energijos kainos būtų gerokai mažesnės
2024-04-17T10:46:03+03:00
Kaip VERT reguliuoja :)?
Nurodo pvz. Švedijai po kiek mums elektrą pardavinėti? Pasidomėkite gal, kaip veikia birža.
Kad subsidijavo, kai kainos buvo kosmose, nereiškia "reguliuoja".
2024-04-17T10:50:36+03:00
Užingriduk, tau gal...
2024-04-17T10:59:10+03:00
Reguliuojama ne elektros kaina, o naudojimosi tinklu mokestis. Per kiekvienus rinkimus atsiranda genijų, kurie gali sureguliuoti kainas geriau nei rinka, ir pamiršta kuo tai baigėsi rytinei (pa)rašai.
2024-04-17T11:00:53+03:00
VERT korumpuotas? :D Ar skaičiuoti tiesiog nemoki?
2024-04-17T11:01:55+03:00
Gal tamstai naujiena, bet VERT reiškia "valstybinė energetikos reguliavimo tarnyba". Vadinasi reguliuoja valstybėje tai, ką gali reguliuoti. O ko negali, to nereguliuoja. Vėgėlė gi nepasakė, kad tapęs prezidentu nurodys Švedijai po kiek mums elektrą pardavinėt, tai iš kur pas tamstą tokie argumentai?
2024-04-17T11:03:48+03:00
Dar vienas Imbrasas būsite?
Pasakysi, kad pačios elektros kaina 60€/MWh ir taškas. Ką tada darysite, kai vietoje pasigaminti elektrą kainuos 600€/MWh iš dujų, o parduoti iš užsienio niekas nenorės, nes kaimynai siūlys 100€/MWh, o vietoje esantys atsinaujinantys gamybos ištekliai bus parduoti tiesiogiai?
Jei nesupranti rinkos, tai nereiškia, kad jinai blogai veikia.
Jei rinkoje per 10 metų pasitaikė 5 valandos, kai gavo nesąmoningą kainą (nes kreivarankiai netinkamai sudėjo kainos pasiūlymus, ir tada atnaujino aukciono taisykles, kad mulkiams pasitaisyti leidžia), tai nereiškia, kad aukcionai neveikia.
2024-04-17T11:09:13+03:00
mielas auditoriau, tai sakykite iki galo - kas ten reguliuojama (turėtumėt žinoti, arba išsiaiškinti, nesunku)? Ir kokia burtų lazdele sumažinti tą aliektros kainą? Gal mesti per bortą visus žaliuosius kursus ir kitas ES nesąmones? Ir pasirašyt ant pigios rusyno? Ar pripirkt Vilpros katilų?
O gal vienos nakties stebukladariai padarytų tą patį, ką VP10tukas padarė su VST, nustoti investuoti į tinklą ir išsimokėti nepaskirstytą pelną. Labai faina, kitą rytą šiek tiek galvą skaudėtų, bet nieko, ne jam gi.
Popsiniams plepalams dangus ne riba. Ypač kai tai net ne jo taikomos kėdės kompetencijoj ;-)
Suabejočiau dėl jūsų drąsaus teiginio. Piktà tai kaip sena merga.
2024-04-17T13:14:46+03:00
Na dėl Šimonytės nesu tikras, bet dėl Grybės tai tikrai. Net žinau su kuo mėtėsi iš Šiaulių VMI :)))
2024-04-17T15:47:22+03:00
Būtent, ir visa tai susiję su tinklo naudojimu. Na išskyrus Viap, bet Viap taip pat nėra elektros kaina.
2024-04-17T17:42:53+03:00
o kas ESO kainas nustato? Buvo apie 0.07 ct., dabar net 0.10 ct.
2024-04-17T09:24:05+03:00
Na kolkas rimciausias...
2024-04-17T11:04:19+03:00
Duoda :D :D :D :D :D Kaip uspaskis duoda - minimumas visiems po 50 000 Eur į mėnesį!
2024-04-17T11:29:51+03:00
Maisote ten buvo Antanas Guoga kuri jus isrinkote :)
2024-04-17T12:41:20+03:00
Tikrai Jūs ne verslininkas, gaila Jūsų. Kad nevykėlius remiat.
2024-04-17T14:51:06+03:00
Gyvenime už jį nebalsavau ir jo nepalaikiau. Ne, uspaskis žadėjo 1509 litų MMA ir kad bus geras gyvenimas.
2024-04-18T12:12:44+03:00
Karolis Simkus (Vadovas) pasigooglink mano verslus teslagalvi.
2024-04-17T10:00:44+03:00
Vien kalba apie tai, kad biudžeto pinigais subsidijuojamų pensijų fondų lėšas (dalį) reikėtų nukreiptį į vidaus rinką iš karto gavo mano balsą. Apie tokias mažų valstybių pensijų fondų problemas tik užsienio portaluose galima buvo pasiskaityti ir lokaliai apie tai niekas nešnekėjo.
2024-04-17T13:23:08+03:00
Investuoja. Vėgėlė matyt kaupia nežiniukų balsus.. Panašu į tikėjimą, religiją :)
„Gerai, kad pensijų fondai dalį pinigų investuoja Lietuvoje, taip jie tiesiogiai prisideda prie Lietuvos ekonomikos, prie įvairių sričių. Prie karinės pramonės lygiai taip, kuri irgi yra svarbi. Čia nėra tabu“, – teigia Lietuvos banko departamento direktorius Vaidas Cibas.
2024-04-17T14:10:27+03:00
Kokią dalį investuoja?
2024-04-17T18:31:30+03:00
Galėčiau lažintis, kad pats esat prieš PF, juose nedalyvaujat, tačiau skubat spręst kur PF lėšos turi būt investuojamos.
2024-04-18T12:31:24+03:00
Taip, investuoja. Investicijos į LT nesiekia 8% nuo viso valdomo turto. Per metus iš LT biudžeto po 200+ mln. eur išsiunčiama į pensijų fondus. Iki šiol tai būdavo daugiau kaip 1/5 karinio biudžeto.
2024-04-19T03:02:11+03:00
Dalis šiuo atveju nesvarbi, nes žuvis vėl meluoja, siekdamas nežiniukų balsų.
2024-04-17T10:03:15+03:00
o čia tai bent. Ideologinis pareiškimas, su stipriu pandemijos pamušalu. Puikiai dera su advokato-palūkininko pretenzija į "paprasto žmogaus" atstovavimą ;-) neduokdie, dar advokatų kontoras apmokestins kaip UABus, gal baikit tas erezijas apie mokesčius. Ania?
2024-04-17T10:18:51+03:00
Beletristikų rašyme esat...
2024-04-17T10:26:13+03:00
Taip suprantu, kad pandemijos pamušalas jau nusibodo.
Atsakykite man tada: ar Lietuva vis dar tebemoka pfizeriui už tiekimas vakcinas? Jei taip, tai kodėl? Ar pfizeriui per maža milijardų? Ar jis skiria bent dalį savo milijardų Ukrainai? O mes juk galėtume. Galėtume įsipareigoti atlaisvintas lėšas skirti paramai arba gynybai. Gal manote neturėtume palaikymo tokiu klausimu tarptautiniu lygmeniu? Kodėl toks klausimas nekeliamas?
Jei nustojome mokėti, tai kada? Vis tiek norisi žinoti kiek permokėjome. Aš negirdėjau kad būtume nustoję. Paskutinį kartą girdėjau kaip Lietuva dovanojo naujajai Tusko vyriausybei nepanaudotų vakcinų, nes jie bylinėjasi ir todėl negauna, o mes matomai mokame pfizeriui, ir todėl gauname (po to išmetame arba dovanojame).
Čia ideologinis klausimas ar finansinis?
2024-04-17T10:53:36+03:00
jei permokejai, tai kodel pfizerio tokia kaina siandien?
2024-04-17T10:58:15+03:00
ar jūs į sveikatos apsaugos ministrą kreipiatės? Gal galit konkrečiau, kuo skundžiatės - kad virusas mutavo ir nebereikia tiek saugotis, kiek buvo planuota? Kiekių neseku ir nežinau.
Kitas klausimas - visi puikiai suprantam, kad kandidatas "išvažiavo" ant antivakseriškos platformos. Vertinant realybę šiandiren, ar "kas kiek ko permokėjo" jums kaip nors padeda pridengti ultralibertarinį Vėlėlės popsą?
2024-04-17T12:52:39+03:00
Stipri prezidentė -...
2024-04-17T13:14:14+03:00
Pfaizerio kaina tokia, kad visi permokėjimai jau įskaičiuoti, o afera „baisiausiai mirtina žmonijos rykštė“ baigėsi, nauji projektai dar tik pas Bilą ant stalo. Akcininkai liūdi:)
2024-04-17T13:21:57+03:00
Kodėl gi, čia sumos milijardinės. Tikrai ne sveikatos ministras sprendžia. Pačią sutartį, dėl 8 dozių, pasirašė dar Skvernelis. Nors iš tikrųjų autorius yra - Ursula VDL.
Bet galų gale, kas buvo tai buvo. Tarkim yra pavojus: tada, tvarkoj, dedam ką turim. Tada buvo virusas, o dabar yra kitas pavojus. Bet mes ir toliau šersim aną karvę? Ir niekam tas neįdomu?
Šito nesupratau.
Paneikite šitą mano teiginį, kad pinigai ir toliau taškomi vakcinoms, kurios, kaip teisingai pastebėjote nepadeda prieš mutavusį virusą, ir aš būsiu laimingas. O jeigu ne, tai tada kabinėjimasis prie žmogaus, kuris kelia tokius klausimus (turiu galvoje - Vėgėlės) ir yra - ideologija.
2024-04-17T13:28:06+03:00
Pfizerio kaina beje šiai dienai mažesnė nei 2006m. Nuo savo piko 2021m gale nukrito dvigubai.
2024-04-17T13:49:32+03:00
mielasis, pradėkim nuo to, kad jūs netyčia ar sąmoningai darote elementarias logikos klaidas. Jau nekalbant, kad tema, kuria diskutuojam yra Vėgėlės šnekos, o ne vakcinų pirkimai - ne aš turiu ką nors paneiginėti, ypač jei jūsų iškeltas klausimas man neatrodo vertas dėmesio, o jūs įrodyti, kad neišsigalvojate. Faktais, iš prieinamų patikimų šaltinių.
O jei tingite ar tiesiog nenorite, nes naudingiau spekuliuoti fantazijomis-teorijomis, tai irgi pasirinkimas.
2024-04-17T19:13:00+03:00
Vėgėlės "šnekose" būtent ir buvo klausimas atlikti tyrimą dėl 3 mlrd korona fondo panaudojimo. Į tai įeina viskas, įskaitant vakcinų pirkimus.
Vertas dėmesio klausimas ar ne, be abejo sprendžia kiekvienas. Tik tiek, kad milijardines lėšas laikyti "nesvarbiu" klausimu reiktų rimtų argumentų. O familiarumas kam? Kas tai - siekis pervesti diskusiją į emocinį lygmenį? Ir taip jau pakanka tų emocijų.
2024-04-17T21:20:31+03:00
tai kad jūs jokio fakto apie "milijardines lėšas" iki šiol nepateikėte, pradėkim nuo to. Nei kad jos buvo, nei kad buvo kur nors ne ten panaudotos. Tik spekuliacijas. Jokių emocijų, dėkit faktus.
2024-04-17T10:22:01+03:00
Populizmas 101. Pinigų yra, tik jie kažkur neaiškiai padėti, čia peržiūrėjus visiems užteks. Energetikos kainos čia iki minimumo galim sumažinti reguliuojant (nepaisant to, kad 50% importuojam iš kitų šalių, ale Kreivio čia algoritmai nustato blogas kainas. Įdomu kas pardavinės mums už tas Vėgelės nustatytas kainas). Geras melas yra kai pasakoma dalis tiesos, bet nepateikiant visų realių aplinkybių. Silpnapročiam tinka, bet jiems ir skirta žinutė. Žinoma, botai ploja ir džiaugiasi.
2024-04-17T11:05:03+03:00
Būtent!
2024-04-17T11:05:49+03:00
Ir kažkaip pamiršta, kai importuojamos elektros kainos buvo 30€/MWh vidutiniškai už metus, kai reguliuojama būtų buvusi bent 60€/MWh.
2024-04-17T13:23:02+03:00
Baisiausia, kad tų silpnapročių ne tiek ir mažai...
2024-04-17T11:39:09+03:00
Vilpra lenda per kraštus
2024-04-17T11:44:57+03:00
Valstybė turi kurti "pridėtinę vertę" piliečiams. O verslas vertę turi susikurti pats.
2024-04-17T12:03:52+03:00
Kitaip tariant, teisingai veikianti mokestinė perskiratymo funkcija.
2024-04-17T12:04:15+03:00
Ne, taip niekur nenuvažiuosi. Ne valstybė generuoja pajamas, o verslas. Jei verslui bus blogai jis bėgs kitur ar nesikurs išvis. Valstybė paprasčiausiai neturės iš kur kurti "pridėtinės vertės", nes ji sugeba tik atimti ir padalinti. Tarp kitko Vėgėlė labai gerai pajautė verslo pulsą, nes pastaruoju metu verslininkai buvo posūnio vietoje. Neveltui jauni žmonės bijo, nenori kurti savo verslo, nes žino, kad turės arti už tris prisiimdami nesėkmės riziką, kai gali paprasčiausiai gauti pašalpą ir neaukšti galvos, nes kažkas turi už juos uždirbti
2024-04-17T12:26:18+03:00
Oj, tik nereikia. verslui visoje Europoje nėra labai gerai. Ir jokie vėgėlės čia nepadės. Ne todėl jaunimas nenori imtis verslo - ekonomika atsigaus ir vėl norės.
2024-04-17T13:55:16+03:00
vaje, "posūnio vietoje", su istoriškai rekordiniais grynaisiais pelnais, berods apie 8 mlrd.€? Skamba kaip rimtas skundas ;-DDD
https://www.vz.lt/finansai-apskaita/2023/09/29/lietuvos-verslo-pelno-rekordai--greiciausiai-nepakartojami
2024-04-17T14:23:46+03:00
Tai ponas apie proteguojamus didelius verslus prakalbot. Matysite kaip gerai seksis Rheinmetallui šaus į viršų pelnas kaip iš zenitinės patrankos. O aš kalbu apie vidutinį ir mažą verslą
2024-04-17T14:27:26+03:00
Ir tikrai įdomu kaip Teltonikai sekasi? Turbūt naudinga kai atsikratė kinų konkurentų?
2024-04-17T14:30:19+03:00
tai kad bekalbėdama(s) su dievais statistiką pasižiūrėkit. 0-9 darbuotojų 2 mlrd.€ gryno pelno 2022.
2024-04-17T14:33:14+03:00
10-20 darbuotojų 800 mln.€, iki 20-50 - 1,15 mlrd.€, mažosios bendrijos - 237 mln.€ grynojo pelno 2022. Apsiverkti galima.
2024-04-17T14:47:24+03:00
Na jei pramiegojai dabar 2024 metai nauja realybė, toks karas vyksta, sankcijos plečiamos kas mėnesį, Kinija mus ìšbraukė iš savo muitų sistemos....
2024-04-17T14:47:38+03:00
Aha, man irgi neaišku, kur čia pridėtinės vertės trūksta, kai bendrai verslo aplinka Doing Business indekse apie top10 pasaulyje, apmokestinimas vienas mažiausių regione, verslo formų įvairovė - viena didžiausių.
2024-04-17T14:50:20+03:00
O kokį verslą pats vykdai? Papasakok kiek viršpelnio gavai? Žinosim ką apmokestinti solidarumo mokesčiu
2024-04-17T17:31:16+03:00
pupuliuk, nesitujinkite. Kiaulių kartu neganėm, o našlaičių viarslinikų, kuriuos visi skriaudžia propaganda pasirodo niekuo, išskyrus paniatkes neparemta.
2024-04-17T12:46:20+03:00
O jis į prezidentus kandidatuoja ar į imperatorius su neribotom galiom?:)
2024-04-17T13:27:29+03:00
Vėgėlė labai slidi žuvis.
2024-04-17T13:57:09+03:00
"Gyvena ir Lietuvoje, upėse ir ežeruose, minta kitomis žuvimis, vėžiagyviais, dvėseliena. Kimba naktimis. Dienomis jos būna pasislėpusios po akmenimis"
https://www.receptai.lt/ingredientas/vegele-381
2024-04-17T14:33:49+03:00
Instruktažas iš koncervų debatų vadovėlio: jei nebeturi argumentų 1. Apšauki vatnyku. Jei nepadeda. 2. Puoli įžeidinėti. Jei matai, kad visgi oponentas stipresnis pasiunti to laivo kryptimi, o pats pabėgi
2024-04-17T17:29:07+03:00
baikit, čia gi kulinarinis šaltinis. Nereikia taip jautriai.
2024-04-19T10:23:06+03:00
Man patinka paskaityti komentarus apie Vėgelę pvz po kiekvienu Tapino FB postu - ten kas trečias komentaras būtinai būna apie Vėgelės pavardę, žuvį ir pan. Ta prasme, čia tų žmonių argumentai, kurie save mato kaip išsilavinusius :)
2024-04-17T14:49:11+03:00
Gerai, kad žino, ką reikia padaryti. Dar būtų gerai, kad pasakytų, kaip tai padarys. Ypač kai didesnė dalis aptariamų temų ne prezidento funkcijos. Kad ir tas pats Taivano atstovybės pervadinimas :)
2024-04-17T16:19:08+03:00
Rodos čia fiksuotas komentarų rekordas.
Įprasminant tokią dieną, tėra klausimas dėl klaidos:
Ar redaktoriai turi galimybę peržiūrėti visas portalo versijas? nes išmeta tokį grožį: „. [{"title":"K“
2024-04-17T18:36:02+03:00
Padidinsiu rekordą :)...
2024-04-17T16:26:18+03:00
Visgi taipogi aukštas, gal tik ne tiek gražus ... .
Pabandysiu, pabalsuosiu šį kartą "už".
2024-04-19T10:17:11+03:00
Jis nėra aukštas, jei jau apie tai. Bet dėl 'už' - pritariu.
2024-04-17T22:23:45+03:00
Dar vienas ex komunistu partijos narys ir tai slepiantis, nes niekas neklausia? :)
2024-04-18T09:36:50+03:00
Gime 1975 metais. 1990 metais buvo 15 metu. Na net teoriskai neimanoma.
Perlenkt nereiketu.
2024-04-18T10:58:50+03:00
Pasiklydo kažkas prioritetuose :)
Man asmeniškai valstybė yra svarbiau nei verslas. Dėl to sakau, kad verslas turi kurti vertę valstybei, o ne valstybė verslui. Kokia ta vertė - pridėtinė ar ne čia jau detalės.
Taip, yra ir kitaip manančių - yra patikėjusių, kad verslas yra kažkas vertingesnio nei valstybė.
Kiek supratau kandidatas sako, kad mažintų mokesčius, atpigintų resursus. O tada, ajajai, pinigų biudžete sumažėja. Resursus pirkti reikia, tai kas nepelninga, bet manoma, kad reikalinga (pvz., pensijų mokėjimas, mokymas, dauguma sveikatos priežiūros, ar kaip čia dabar populiaru kalbėti - kariuomenė) taip pat valstybė apmoka.
Na, ir, galiausiai, jei norite susidaryti įspūdį bent kokį apie kandidatą (nebūtinai šį) - tikrinti reikia įvairius šaltinius. Gali paaiškėti, kad, pavyzdžiui, vienai publikai sako, kad mokesčius mažintų, o kitai publikai, kad mokesčius didintų.
2024-04-19T10:14:55+03:00
Norėčiau, jog taip šnekėtų daugiau politikų (o gal tai tik naujų žmonių privilegija?). Praktiškai viskam ką Vėgėlė pasakė - pritariu.
2024-04-19T13:05:02+03:00
Pretendentas, kuris turi susimokėti už melą. Ką čia dar diskutuoti.
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Visi gali turėti savo nuomone, profesorius taip pat. Bet šnekant viešai, tegul šneka apie tai kà jis galės pakeisti būdamas Prezidentu
Jei jis taip ir toliau, dar sugalvosiu už jį baksuoti.
Duokit debatu !!!...Būtent! Debatai turi visai kitą prasmę, nei čia buvo bandoma parodyti.
Jei butų tikri...Paasikartosiu, nes ištryne....galva persalai?Ignoruok jį. Čia...Kalba labai logiskai, klausimas kiek galetu realiai veikti, nes Prezidentas turi mazai galios. Pasiulymai labai taiklus
Norint pateikti pasiūlymus nereikia būti prezidentu.
Bet turintis gerų pasiūlymų prezidentas gali pasiekti daugiau nei turintis gerų pasiūlymų internetinis komentatorius. Ar ne?
neginčyju. manau didesnis pasirinkimas nėra blogai, tačiau kartais norisi konkretumo ką konkrečiai gali padaryti.
Dar karta isitikinau , kad Vegele ekonomikoje , energetikoje yra visiskas aborigenas. Vien ko siulymas reguliuoti kainas energetikoje ko vertas. Jo auditorija ploksciazemiai, bet tokiu yra ir nemazai.
Vat iš karto...VERT jau dabar...jei VERT būtų mažiau korumpuotas, energijos kainos būtų gerokai mažesnės
Kaip VERT reguliuoja :)? Nurodo pvz. Švedijai po kiek mums elektrą pardavinėti? Pasidomėkite gal, kaip veikia birža. Kad subsidijavo, kai kainos buvo kosmose, nereiškia "reguliuoja".
Užingriduk, tau gal...Reguliuojama ne elektros kaina, o naudojimosi tinklu mokestis. Per kiekvienus rinkimus atsiranda genijų, kurie gali sureguliuoti kainas geriau nei rinka, ir pamiršta kuo tai baigėsi rytinei (pa)rašai.
VERT korumpuotas? :D Ar skaičiuoti tiesiog nemoki?
Gal tamstai naujiena, bet VERT reiškia "valstybinė energetikos reguliavimo tarnyba". Vadinasi reguliuoja valstybėje tai, ką gali reguliuoti. O ko negali, to nereguliuoja. Vėgėlė gi nepasakė, kad tapęs prezidentu nurodys Švedijai po kiek mums elektrą pardavinėt, tai iš kur pas tamstą tokie argumentai?
Dar vienas Imbrasas būsite? Pasakysi, kad pačios elektros kaina 60€/MWh ir taškas. Ką tada darysite, kai vietoje pasigaminti elektrą kainuos 600€/MWh iš dujų, o parduoti iš užsienio niekas nenorės, nes kaimynai siūlys 100€/MWh, o vietoje esantys atsinaujinantys gamybos ištekliai bus parduoti tiesiogiai? Jei nesupranti rinkos, tai nereiškia, kad jinai blogai veikia. Jei rinkoje per 10 metų pasitaikė 5 valandos, kai gavo nesąmoningą kainą (nes kreivarankiai netinkamai sudėjo kainos pasiūlymus, ir tada atnaujino aukciono taisykles, kad mulkiams pasitaisyti leidžia), tai nereiškia, kad aukcionai neveikia.
mielas auditoriau, tai sakykite iki galo - kas ten reguliuojama (turėtumėt žinoti, arba išsiaiškinti, nesunku)? Ir kokia burtų lazdele sumažinti tą aliektros kainą? Gal mesti per bortą visus žaliuosius kursus ir kitas ES nesąmones? Ir pasirašyt ant pigios rusyno? Ar pripirkt Vilpros katilų? O gal vienos nakties stebukladariai padarytų tą patį, ką VP10tukas padarė su VST, nustoti investuoti į tinklą ir išsimokėti nepaskirstytą pelną. Labai faina, kitą rytą šiek tiek galvą skaudėtų, bet nieko, ne jam gi. Popsiniams plepalams dangus ne riba. Ypač kai tai net ne jo taikomos kėdės kompetencijoj ;-)
Reguliuojama: 1. skirstymo paslaugos papildoma dedamoji. 2. ESO. 3. viešuosius interesus atitinkančios paslaugos. ViAP
gav gav gav,...Laukiau tavęs, jaunoji užingridukų aktyviste :D
Suabejočiau dėl jūsų drąsaus teiginio. Piktà tai kaip sena merga.
Na dėl Šimonytės nesu tikras, bet dėl Grybės tai tikrai. Net žinau su kuo mėtėsi iš Šiaulių VMI :)))
Būtent, ir visa tai susiję su tinklo naudojimu. Na išskyrus Viap, bet Viap taip pat nėra elektros kaina.
o kas ESO kainas nustato? Buvo apie 0.07 ct., dabar net 0.10 ct.
Na kolkas rimciausias...Duoda :D :D :D :D :D Kaip uspaskis duoda - minimumas visiems po 50 000 Eur į mėnesį!
Maisote ten buvo Antanas Guoga kuri jus isrinkote :)
Tikrai Jūs ne verslininkas, gaila Jūsų. Kad nevykėlius remiat.
Gyvenime už jį nebalsavau ir jo nepalaikiau. Ne, uspaskis žadėjo 1509 litų MMA ir kad bus geras gyvenimas.
Karolis Simkus (Vadovas) pasigooglink mano verslus teslagalvi.
Vien kalba apie tai, kad biudžeto pinigais subsidijuojamų pensijų fondų lėšas (dalį) reikėtų nukreiptį į vidaus rinką iš karto gavo mano balsą. Apie tokias mažų valstybių pensijų fondų problemas tik užsienio portaluose galima buvo pasiskaityti ir lokaliai apie tai niekas nešnekėjo.
Investuoja. Vėgėlė matyt kaupia nežiniukų balsus.. Panašu į tikėjimą, religiją :) „Gerai, kad pensijų fondai dalį pinigų investuoja Lietuvoje, taip jie tiesiogiai prisideda prie Lietuvos ekonomikos, prie įvairių sričių. Prie karinės pramonės lygiai taip, kuri irgi yra svarbi. Čia nėra tabu“, – teigia Lietuvos banko departamento direktorius Vaidas Cibas.
Kokią dalį investuoja?
Galėčiau lažintis, kad pats esat prieš PF, juose nedalyvaujat, tačiau skubat spręst kur PF lėšos turi būt investuojamos.
Taip, investuoja. Investicijos į LT nesiekia 8% nuo viso valdomo turto. Per metus iš LT biudžeto po 200+ mln. eur išsiunčiama į pensijų fondus. Iki šiol tai būdavo daugiau kaip 1/5 karinio biudžeto.
Dalis šiuo atveju nesvarbi, nes žuvis vėl meluoja, siekdamas nežiniukų balsų.
o čia tai bent. Ideologinis pareiškimas, su stipriu pandemijos pamušalu. Puikiai dera su advokato-palūkininko pretenzija į "paprasto žmogaus" atstovavimą ;-) neduokdie, dar advokatų kontoras apmokestins kaip UABus, gal baikit tas erezijas apie mokesčius. Ania?
Beletristikų rašyme esat...Taip suprantu, kad pandemijos pamušalas jau nusibodo. Atsakykite man tada: ar Lietuva vis dar tebemoka pfizeriui už tiekimas vakcinas? Jei taip, tai kodėl? Ar pfizeriui per maža milijardų? Ar jis skiria bent dalį savo milijardų Ukrainai? O mes juk galėtume. Galėtume įsipareigoti atlaisvintas lėšas skirti paramai arba gynybai. Gal manote neturėtume palaikymo tokiu klausimu tarptautiniu lygmeniu? Kodėl toks klausimas nekeliamas? Jei nustojome mokėti, tai kada? Vis tiek norisi žinoti kiek permokėjome. Aš negirdėjau kad būtume nustoję. Paskutinį kartą girdėjau kaip Lietuva dovanojo naujajai Tusko vyriausybei nepanaudotų vakcinų, nes jie bylinėjasi ir todėl negauna, o mes matomai mokame pfizeriui, ir todėl gauname (po to išmetame arba dovanojame). Čia ideologinis klausimas ar finansinis?
jei permokejai, tai kodel pfizerio tokia kaina siandien?
ar jūs į sveikatos apsaugos ministrą kreipiatės? Gal galit konkrečiau, kuo skundžiatės - kad virusas mutavo ir nebereikia tiek saugotis, kiek buvo planuota? Kiekių neseku ir nežinau. Kitas klausimas - visi puikiai suprantam, kad kandidatas "išvažiavo" ant antivakseriškos platformos. Vertinant realybę šiandiren, ar "kas kiek ko permokėjo" jums kaip nors padeda pridengti ultralibertarinį Vėlėlės popsą?
Stipri prezidentė -...Pfaizerio kaina tokia, kad visi permokėjimai jau įskaičiuoti, o afera „baisiausiai mirtina žmonijos rykštė“ baigėsi, nauji projektai dar tik pas Bilą ant stalo. Akcininkai liūdi:)
Kodėl gi, čia sumos milijardinės. Tikrai ne sveikatos ministras sprendžia. Pačią sutartį, dėl 8 dozių, pasirašė dar Skvernelis. Nors iš tikrųjų autorius yra - Ursula VDL. Bet galų gale, kas buvo tai buvo. Tarkim yra pavojus: tada, tvarkoj, dedam ką turim. Tada buvo virusas, o dabar yra kitas pavojus. Bet mes ir toliau šersim aną karvę? Ir niekam tas neįdomu? Šito nesupratau. Paneikite šitą mano teiginį, kad pinigai ir toliau taškomi vakcinoms, kurios, kaip teisingai pastebėjote nepadeda prieš mutavusį virusą, ir aš būsiu laimingas. O jeigu ne, tai tada kabinėjimasis prie žmogaus, kuris kelia tokius klausimus (turiu galvoje - Vėgėlės) ir yra - ideologija.
Pfizerio kaina beje šiai dienai mažesnė nei 2006m. Nuo savo piko 2021m gale nukrito dvigubai.
mielasis, pradėkim nuo to, kad jūs netyčia ar sąmoningai darote elementarias logikos klaidas. Jau nekalbant, kad tema, kuria diskutuojam yra Vėgėlės šnekos, o ne vakcinų pirkimai - ne aš turiu ką nors paneiginėti, ypač jei jūsų iškeltas klausimas man neatrodo vertas dėmesio, o jūs įrodyti, kad neišsigalvojate. Faktais, iš prieinamų patikimų šaltinių. O jei tingite ar tiesiog nenorite, nes naudingiau spekuliuoti fantazijomis-teorijomis, tai irgi pasirinkimas.
Vėgėlės "šnekose" būtent ir buvo klausimas atlikti tyrimą dėl 3 mlrd korona fondo panaudojimo. Į tai įeina viskas, įskaitant vakcinų pirkimus. Vertas dėmesio klausimas ar ne, be abejo sprendžia kiekvienas. Tik tiek, kad milijardines lėšas laikyti "nesvarbiu" klausimu reiktų rimtų argumentų. O familiarumas kam? Kas tai - siekis pervesti diskusiją į emocinį lygmenį? Ir taip jau pakanka tų emocijų.
tai kad jūs jokio fakto apie "milijardines lėšas" iki šiol nepateikėte, pradėkim nuo to. Nei kad jos buvo, nei kad buvo kur nors ne ten panaudotos. Tik spekuliacijas. Jokių emocijų, dėkit faktus.
Populizmas 101. Pinigų yra, tik jie kažkur neaiškiai padėti, čia peržiūrėjus visiems užteks. Energetikos kainos čia iki minimumo galim sumažinti reguliuojant (nepaisant to, kad 50% importuojam iš kitų šalių, ale Kreivio čia algoritmai nustato blogas kainas. Įdomu kas pardavinės mums už tas Vėgelės nustatytas kainas). Geras melas yra kai pasakoma dalis tiesos, bet nepateikiant visų realių aplinkybių. Silpnapročiam tinka, bet jiems ir skirta žinutė. Žinoma, botai ploja ir džiaugiasi.
Būtent!
Ir kažkaip pamiršta, kai importuojamos elektros kainos buvo 30€/MWh vidutiniškai už metus, kai reguliuojama būtų buvusi bent 60€/MWh.
Baisiausia, kad tų silpnapročių ne tiek ir mažai...
Vilpra lenda per kraštus
Valstybė turi kurti "pridėtinę vertę" piliečiams. O verslas vertę turi susikurti pats.
Kitaip tariant, teisingai veikianti mokestinė perskiratymo funkcija.
Ne, taip niekur nenuvažiuosi. Ne valstybė generuoja pajamas, o verslas. Jei verslui bus blogai jis bėgs kitur ar nesikurs išvis. Valstybė paprasčiausiai neturės iš kur kurti "pridėtinės vertės", nes ji sugeba tik atimti ir padalinti. Tarp kitko Vėgėlė labai gerai pajautė verslo pulsą, nes pastaruoju metu verslininkai buvo posūnio vietoje. Neveltui jauni žmonės bijo, nenori kurti savo verslo, nes žino, kad turės arti už tris prisiimdami nesėkmės riziką, kai gali paprasčiausiai gauti pašalpą ir neaukšti galvos, nes kažkas turi už juos uždirbti
Oj, tik nereikia. verslui visoje Europoje nėra labai gerai. Ir jokie vėgėlės čia nepadės. Ne todėl jaunimas nenori imtis verslo - ekonomika atsigaus ir vėl norės.
vaje, "posūnio vietoje", su istoriškai rekordiniais grynaisiais pelnais, berods apie 8 mlrd.€? Skamba kaip rimtas skundas ;-DDD https://www.vz.lt/finansai-apskaita/2023/09/29/lietuvos-verslo-pelno-rekordai--greiciausiai-nepakartojami
Tai ponas apie proteguojamus didelius verslus prakalbot. Matysite kaip gerai seksis Rheinmetallui šaus į viršų pelnas kaip iš zenitinės patrankos. O aš kalbu apie vidutinį ir mažą verslą
Ir tikrai įdomu kaip Teltonikai sekasi? Turbūt naudinga kai atsikratė kinų konkurentų?
tai kad bekalbėdama(s) su dievais statistiką pasižiūrėkit. 0-9 darbuotojų 2 mlrd.€ gryno pelno 2022.
10-20 darbuotojų 800 mln.€, iki 20-50 - 1,15 mlrd.€, mažosios bendrijos - 237 mln.€ grynojo pelno 2022. Apsiverkti galima.
Na jei pramiegojai dabar 2024 metai nauja realybė, toks karas vyksta, sankcijos plečiamos kas mėnesį, Kinija mus ìšbraukė iš savo muitų sistemos....
Aha, man irgi neaišku, kur čia pridėtinės vertės trūksta, kai bendrai verslo aplinka Doing Business indekse apie top10 pasaulyje, apmokestinimas vienas mažiausių regione, verslo formų įvairovė - viena didžiausių.
O kokį verslą pats vykdai? Papasakok kiek viršpelnio gavai? Žinosim ką apmokestinti solidarumo mokesčiu
pupuliuk, nesitujinkite. Kiaulių kartu neganėm, o našlaičių viarslinikų, kuriuos visi skriaudžia propaganda pasirodo niekuo, išskyrus paniatkes neparemta.
O jis į prezidentus kandidatuoja ar į imperatorius su neribotom galiom?:)
Vėgėlė labai slidi žuvis.
"Gyvena ir Lietuvoje, upėse ir ežeruose, minta kitomis žuvimis, vėžiagyviais, dvėseliena. Kimba naktimis. Dienomis jos būna pasislėpusios po akmenimis" https://www.receptai.lt/ingredientas/vegele-381
Instruktažas iš koncervų debatų vadovėlio: jei nebeturi argumentų 1. Apšauki vatnyku. Jei nepadeda. 2. Puoli įžeidinėti. Jei matai, kad visgi oponentas stipresnis pasiunti to laivo kryptimi, o pats pabėgi
baikit, čia gi kulinarinis šaltinis. Nereikia taip jautriai.
Man patinka paskaityti komentarus apie Vėgelę pvz po kiekvienu Tapino FB postu - ten kas trečias komentaras būtinai būna apie Vėgelės pavardę, žuvį ir pan. Ta prasme, čia tų žmonių argumentai, kurie save mato kaip išsilavinusius :)
Gerai, kad žino, ką reikia padaryti. Dar būtų gerai, kad pasakytų, kaip tai padarys. Ypač kai didesnė dalis aptariamų temų ne prezidento funkcijos. Kad ir tas pats Taivano atstovybės pervadinimas :)
Rodos čia fiksuotas komentarų rekordas. Įprasminant tokią dieną, tėra klausimas dėl klaidos: Ar redaktoriai turi galimybę peržiūrėti visas portalo versijas? nes išmeta tokį grožį: „. [{"title":"K“
Padidinsiu rekordą :)...Visgi taipogi aukštas, gal tik ne tiek gražus ... . Pabandysiu, pabalsuosiu šį kartą "už".
Jis nėra aukštas, jei jau apie tai. Bet dėl 'už' - pritariu.
Dar vienas ex komunistu partijos narys ir tai slepiantis, nes niekas neklausia? :)
Gime 1975 metais. 1990 metais buvo 15 metu. Na net teoriskai neimanoma. Perlenkt nereiketu.
Pasiklydo kažkas prioritetuose :) Man asmeniškai valstybė yra svarbiau nei verslas. Dėl to sakau, kad verslas turi kurti vertę valstybei, o ne valstybė verslui. Kokia ta vertė - pridėtinė ar ne čia jau detalės. Taip, yra ir kitaip manančių - yra patikėjusių, kad verslas yra kažkas vertingesnio nei valstybė. Kiek supratau kandidatas sako, kad mažintų mokesčius, atpigintų resursus. O tada, ajajai, pinigų biudžete sumažėja. Resursus pirkti reikia, tai kas nepelninga, bet manoma, kad reikalinga (pvz., pensijų mokėjimas, mokymas, dauguma sveikatos priežiūros, ar kaip čia dabar populiaru kalbėti - kariuomenė) taip pat valstybė apmoka. Na, ir, galiausiai, jei norite susidaryti įspūdį bent kokį apie kandidatą (nebūtinai šį) - tikrinti reikia įvairius šaltinius. Gali paaiškėti, kad, pavyzdžiui, vienai publikai sako, kad mokesčius mažintų, o kitai publikai, kad mokesčius didintų.
Norėčiau, jog taip šnekėtų daugiau politikų (o gal tai tik naujų žmonių privilegija?). Praktiškai viskam ką Vėgėlė pasakė - pritariu.
Pretendentas, kuris turi susimokėti už melą. Ką čia dar diskutuoti.