Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

73
  • 2024-03-28T06:57:08+02:00

    Visus tuos murzius vyt lauk. Man čia tų daktarų ir inžinierių nereikia.

    • 2024-03-28T09:26:02+02:00

      o pats rezidentas...

    • 2024-03-28T09:57:51+02:00

      Tu gali ligonis koks ?

    • 2024-03-28T22:31:24+02:00

      Rašei, kad esi rezidentas su rusų pasu. Tai klausiu, ką čia veiki?

    • 2024-03-29T01:00:05+02:00

      Kad tau būtų "ramiau", atitinkamos įstaigos jau informuotos, tikiuosi VZ.lt bendradarbiaus oir padės susekti, kas per fruktas. Dabartinėmis aplinkybėmis nėra normalu, kad ruskis-rezidentas nebaudžiamai šika ant Lietuvos politikos.

    • 2024-03-29T07:55:42+02:00

      Jaunasis chunveibine informatoriau, tablete pamirsai isgert :D

    • 2024-03-29T09:25:20+02:00

      juokinga :)

  • 2024-03-28T07:17:21+02:00

    Pagaliau pastebejo ir VZ ’’Dabar bedarbių Lietuvoje yra kur kas daugiau nei įsidarbinusių trečiųjų šalių piliečių.” Ar cia nera pazeidziamos ES darbo teises nuostatos, kad darbas pirmiausia turi buti siulomas ES darbuotojams, ir tik tokiu nesant suteikiamas leidimas dirbti treciuju saliu pilieciams? Suprantama, kad tam tikrose srityse darbuotoju vidaus darbo rinkoje truksta, bet akivaizdu, kad yra sriciu, kur tiesiog vyksta neteisetas savo darbo jegos dempingavimas, kai atsivezama pigesniu darbuotoju is treciuju saliu, nors uz normalu atlyginima darbuotoju yra ir vidaus darbo rinkoje.

    • 2024-03-28T08:00:20+02:00

      Išlįskite iš urvo....

    • 2024-03-28T08:19:47+02:00

      Nes normalus lietuviai, emigruoja. Jei neturi profesijos, tai ner ko zvejoti LT uz 1000-1500 alga i rankas. Specam su kvalifikacija Lietuva - puiki salis.

    • 2024-03-28T08:24:42+02:00

      Kaip lietuviui sukonkuruot su murziais ? Lietuvis Lietuvoj turi seima, vaiku, busta reikia islaikyti ir priverstas dar konkuruoti su murzium, kuris cia atvaziaves būdoje gyvena esdamas makaronus ir po 300 euru kas menesi siusdamas savo viso kaimo išlaikymui.

    • 2024-03-28T08:28:59+02:00

      Suprantu, kartais sunku priimti karcia realybe. Tikrai yra bedarbiu, kurie sutiktu dirbti uz oru atlyginima, ir tai nera ”kreivi argumentai”.

    • 2024-03-28T08:35:52+02:00

      Tai sakote, kad nekvalifikuotas LT gali uždirbti 1 500 Eur į rankas ir tai per mažai, todėl reikia emigruoti... O kiek šitas murzius uždirba chicken factory UK ar McDonalds DE? Dar atmeskime pragyvenimo išlaidas ir tą pačią gyvenimo kokybę. Tikriausiai, užsieny geriau, bet tik šiek tiek. Lietuvis Lietuvoje su murziais ir neturi konkuruoti. Murziai valo tualetus, valo langus, vairuoja boltus. O lietuviai tegu ieško geriau apmokamo darbo. Jeigu vis gi esi toks pats murzius, sorry, shit happens, bet tokių tikrai mažuma. Suprantu, kai diskutuojame apie imigraciją iš kultūrinės pusės, socialinės apsaugos, noriu/nenoriu, bet, chebra, nespankite apie bedarbystę ir algų dempingą, nes tai netiesa. Lietuvoje tikrų bedarbių praktiškai nėra, likę tik tie patys murziai. O algos LT auga gerooooooookai greičiau nei kitur, tai jei neatsivešime murzių, tai dėl darbo jėgos trūkumo algos padvigubės, o įmonės taip greitai neprisitaikys ir persikels, kur pigiau.

    • 2024-03-28T08:36:13+02:00

      PS del tokio dirbtinio darbo jegos dempingavimo kencia salies biudzetas - is mokesciu moketoju kisenes mokamos nedarbingumo ismokos saviems bedarbiams, bedarbiams ar gaunantiems dirbtinai sumazinta atlyginima mokamos socialines ismokos, nuo dirbtinai sumazintu atlyginimu surenkamas mazesnis pajamu mokestis, taip pat turime mazesni vidaus vartojima.

    • 2024-03-28T08:39:36+02:00

      Ne, nėra. Net profesijose, kur daug protinių gabumų nereikia, net ir daug įgūdžių nereikia, pasiūlius 1200 Eur - norinčių sunku surasti pagrindiniuose miestuose. Namą statant, porą kartų reikėjo pagalbinio, kad padėtų susinešti medžiagas, tai už 70€ per dieną pasiūlymą į galvą pasiūlydavo ir nieko nedomino. Prieš 15 metų be problemos už 20 litų būdavo net eilė. Laikai stipriai pasikeitę Lietuvoje. Ir emigracija vyksta ne dėl to, kad darbo trūksta, o dėl to, kad kitur dar didesnis trūkumas juodadarbių. Ten vietiniai juodadarbiais nebenori būti ir įvertinę amato ar profesijos įgijimo svarbą.

    • 2024-03-28T08:44:47+02:00

      UK ar kitoj civilizuotoj vakaru valstybej gali uzdirbt miinimuma, bet del gerai isdirbtos mokestines perskirstymo funkcijos ten varguolio seima gali pretenduoti i kruva benefitu is valstybes. varguolis ten jauciasi neisitenmpes, skiiirtingai nuo LT, kur jau nuo 1500 i rankas, faktiskai net NPD nebesitaiko. Gauni is valstybes 44,27% apmokestinima ir uz viska turim moket ir dar valstybei vaikus gimdyt. Ai.. gauni gi dar 80 eur. uz vaika :D

    • 2024-03-28T08:46:32+02:00

      Kvaila lygint plika alga, zinnat kokie soc. parama yra vakaruose nepasiturintiems ir kokia LT. Lietuvos viena is didziausiu bedu - atskirtis. Pagal BVP vienam, skaiciai grazus. Bet cia tik skaiciai.

    • 2024-03-28T08:47:47+02:00

      Ne, nėra. Net profesijose, kur daug protinių gabumų nereikia, net ir daug įgūdžių nereikia, pasiūlius 1200 Eur - norinčių sunku surasti pagrindiniuose miestuose ----------------------------------------------------- bomzo alga tie 1200

    • 2024-03-28T08:56:46+02:00

      Gal ir sutinku, kad Vakaruose yra daug dosnesnė socialinė parama. Bet čia ir yra pagrindinė priežastis, kodėl murziai taip veržiasi į Vakarus. Jūs norite, kad tie patys murziai ir pas mus taip veržtųsi? Ačiū, bet ne. Aš nenoriu, kad valstybė skirtų paramą bėdžiams, kad šie oriai gyventų. Sutikęs bėdžių turite jį sugėdinti, o ne pašalpą duoti. P.S. Pirmiausiai aiškinote, kad Lt algos mažos. Gavote į dantis, tai pakeitėte plokštelę, kad Vakaruose socialinės išmokos didelės :) Duok dieve, kad sysai nebūtų valdžioje, nes ir pas mus tuoj kiekvienam bėdžiui po iphoną duos.

    • 2024-03-28T09:04:40+02:00

      Pagrindine priezastys, kodel murziai verziasi, nes jiem leidziama verztis. Murziam as nieko moketi nenoriu, noriu, kad butu mokama lietuviams. Dar ir papildomai tiems, kurie cia kuria seimas ir gimdo vaikus Lietuvai.

    • 2024-03-28T09:18:22+02:00

      Vat ir nušokot nuo savo pirminių minčių... Suformuluokite, ką norite pasakyti, nes didelė tikimybė, kad su Jumis sutinku. Tik labai sunku suprasti, nes mėtotės nuo vienos minties prie kitos :)

    • 2024-03-28T09:54:19+02:00

      Norėčiau įsiterpti į diskusiją :) Sutinkame, kad bedarbio pašalpos neturi turėti galimybės būti tęstinės ilgiau nei pvz 6 mėn. Sutinkame, kad bet koks skatinimas nedirbti ir gyventi iš pašalpų, vilioja nelegalus ir nemokamos naudos ieškotojus iš svetimų šalių, kas sukuria didžiules socialines ir kultūrines problemas. Dėl nenoro dirbti nekvalifikuotą darbą ir realaus poreikio importuoti trečiųjų šalių piliečius - kartais būna, kai nori importuoti gerą savos srities specialistą, tuomet, viskas ok, turėtų būti leidžiama. Vairuotojai, išvežiotojai, plovėjai ir t.t., tėra kaštų taupymas. Tikrai tai nėra vietinės darbo jėgos trūkumas. Kas dėl straipsnio - ne tik kvotos, bet ir reikalavimai turėtų labai labai labai griežtėti, pradedant visų leidžiamųjų dokumentų perlaikymu pagal ES standartus (pvz teisės vairuoti) iki geografinių kvotų įvedimo, jog nebūtų taip, kad vieno regiono gyventojai masiškai atvažiuoja ir kuria bendruomenes, bet nebando integruotis į jau esamą visuomenę. Bet koks perlenkas vieno regiono leidimų išdavimas, kurs lygiai tokias pačias socialines problemas, kaip ir vakaruose. Kodėl negalime mokytis iš svetimų klaidų, kur visų galimų veiksmų pasekmės yra matomos.

    • 2024-03-28T10:00:54+02:00

      O tai pvzd. Lidle į rankas 1200€ gaunama? Ten brutto tiek geriausiu atveju. Ir dirba LT jaunimėlis.

    • 2024-03-28T10:18:01+02:00

      Tai, kad realybe yra kitokia, zinau daugybe pazistamu, turinciu issilavinima, kurie emigrave dirba darbus nereikalaujancius kvalifikacijos, arba reikalaujancius maziau kvalifikacijos, nes ten alga yra didesne. Taip pat zinau ir cia didziuosiuose miestuose zmones, turincius issilavinima, sekmingai dirbusius uzsienyje, kuriem dabar yra virs 50 m., kurie cia darbo neranda. Pasiulikime cia didesnes algas, ir nemaza dalis emigravusiu zmoniu sugris, kaip pvz., anksciau ivyko Airijoje.

    • 2024-03-28T11:30:00+02:00

      Nelabai suprantu. Atsiverskite betkutį darbo portalą tikrai darbų pilna. Ir kvalifikuoto ir nekvalifikuoto.

    • 2024-03-28T12:02:53+02:00

      LIDL pilną mėnesį išdirbusių darbuotojų atlyginimų mediana ~1900€, į rankas gaunasi kaip tik 1200€.

    • 2024-03-28T12:04:49+02:00

      Jo, turėjau tokį draugelį, kuris per 5 šalis migravo, kol suprato, ką aš jam nuolat sakiau, tai kad nominaliai ant popieriaus daugiau gauni, nereiškia, kad gyventi gali geriau. Tik sutaupyti gali geriau jei gali susispausti. O jis ne susispausti norėjo ir susitaupyti, o gerai gyventi. Šveicarija buvo penkta užsienio šalis, gyveno blogiausiai, nes nebeišgalėjo sau leisti to, ką kitose šalyse galėjo, nors alga ir buvo daug didesnė.

    • 2024-03-28T12:18:22+02:00

      Mano pazistamu rate yra priesingai - uzsienyje gali sau leisti gyventi pernelyg nesispausdami, galbut tik kai kurie mazesniame buste nei turejo cia, taip pat greitai pavyksta sukaupti santaupu. Taciau sugrize cia darbo neranda, arba randa pasiulymus dirbti tik uz minimalia ar siek tiek didesne alga. Uz 1000 ar 1200 dirbti sutiktu, bet tokiu pasiulymu be tam tikros specifines kvalifikacijos cia tiesiog nera, tai po kazkurio darbo paiesku laiko vel isvyksta dirbti i vakarus.

    • 2024-03-28T12:26:25+02:00

      Poros men. senumo duomenys aiskiai rodo, kad algos yra kur kas zemesnes nei cia rasote. Paimate isimtini atveji ir bandote pateikti kaip realybe: https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/nuo-maximos-iki-lidl-koki-atlyginima-prekybos-tinklai-siulo-naujiems-ir-esamiems-darbuotojams-n1277787

    • 2024-03-28T12:35:42+02:00

      Rekvizituose Lidlo mediana brutto: gruodį 1422€, sausį 1353€, vasarį 1600€. Be to, aš kalbu apie pardavėjus, o ne vadybą.

    • 2024-03-28T12:41:05+02:00

      Gal ir pats dalyvaujate tose ne visai teisetose treciuju saliu pilieciu idarbinimo schemose? Cia tokia nuomone susidaro pagal tamstos komentara. Geru pvz. toli ieskoti nereikia, matau kaip darbuotojus is mazesniu miesteliu ar kaimu samdytu autobusu i darba atsiveza ir Maxima, taip pat buvo skelbta, kad suteikia darbuotojams ir gyvenamaja vieta, tik deja atlyginimo dydziu pagal skelbiama statistika jie nusileidzia kai kuriems kitiems prekybos tinklams. Moketu daugiau - surastu darbuotoju ir vietoje didesniame mieste.

    • 2024-03-28T12:42:56+02:00

      Ai, tai dirbantis pusę etato turi uždirbti tiek pat kiek pilną? :D Į medianą valdyba ir vadovai nepatenka, nebent jie sudaro pusę Lidl personalo.

    • 2024-03-28T12:48:42+02:00

      Sakote Lidl apgaudinėja mokesčių inspekciją ir moka didesnius mokesčius, nei iš tikrųjų algos sumoka? Ar vis dar neskiriame, kad darbuotojas dirbantis tarkime 0,5 etato niekada neturėtų gauti tiek pat, kiek dirbantis pilną etatą. Ką ir atspindi naujiems kasininkams siūlomas atlyginimas tame pačiame Lidl nuo 1200 iki 1900€. Jei neturi jokios patirties ar dirbsi tik pusę etato, pradėsi nuo mažesnio. Dirbdamas pilną etatą ar išmokęs dirbti, gausi tiek pat kiek kiti. Ką čia stebina?

    • 2024-03-28T12:52:12+02:00

      Kokios čia neteisėtos schemos? Jūs kaip ex ministeris burbulus į vandenį leidžiate? Beja, jeigu, kaip sakote, Jūsų pažįstamų rate yra tokių, kurie sutiktų dirbti už 1 000 Eur, bet neranda tokio darbo, tai sorry, Jūsų rate invalidai arba šikniarankiai. Invalidams reikia padėti, o šikniarankiams įspirti, o ne algą duoti. Kaip lietuviai išvažiavo pešt vištų į UK, taip visokie kazakstaniečiai važiuoja pešt vištų pas mus. Ir nelabai ką čia padarysi. P.S. Dažnai dėkoju dievui iš emigraciją ir Lietuvos ir linkiu emigrantams sveikatos, kad negrįžtų atgal. Būtent dėl to dabar galime saugiau vaikščioti vakarais gatvėse, mažiau ištaško perėjose ir pan.

    • 2024-03-28T13:00:51+02:00

      Ne, ponas, tai tokius darbdavius kaip Jus reikia uzdaryti, arba pacius pasiusti dirbti pas tokius pacius darbdavius, gal tuomet suprastumete apie ka kalbame.

    • 2024-03-28T13:13:34+02:00

      PS dar karta galiu paaiskinti tokiems turintiems teksto suvokimo problemu, kad zmones, kurie su ju turimu issilavinimu puikiausiai tinka vakaru darbo rinkai, ir dirba ten normalius darbus, gauna ten vidutini atlyginima (ne pesa vistas, kaip cia bando pavaizduoti riboto suvokimo ar riboto intelekto komentatoriai), sugrize cia neranda darbo uz vidutine ar kiek mazesne alga. Ir viena is priezasciu yra dirbtinai dempinguojama darbo jegos kaina, atvezant daug pigesniu darbuotoju is treciuju saliu.

    • 2024-03-28T13:23:28+02:00

      Niekas tiek nesiūlo. Skelbimuose su magistrais ant popieriaus stogas dažnai 1800

    • 2024-03-28T13:28:06+02:00

      Grupiokai išvyko diplomuoti VU, dirba statybose, išmoko visko, savo firmeles atsidarė,o galėjo pasaulį gelbėti, bet totaliai niekas nemokėjo daugiai 1,2mma. Tai dabar uk gerovę kelia jau du dešimtmečius, ir namus turi pagal vertę beveik milijoniniai

    • 2024-03-28T13:46:16+02:00

      Kas čia per kvailelis/moralizuotojas atsirado? Tuoj bus 20 m. kaip esu samdomas darbuotojas. Gaila, bet taip ir nesugalvojau, kokį verslą galėčiau pats sukurti, kad jo nauda būtų didesnė nei samdomo darbuotojo alga... Išsilavinimas nėra šventa karvė. Jeigu esu baigęs matematiką, tai nereiškia, kad turiu trūks plyš dirbti matematiku. Yra milijonai profesijų, kuriose galiu panaudoti savo žinias. O humanitarų reikia tik turtingose valstybėse, kurios peni fondososus. Ir taip, pasikartosiu dar kartą - jeigu išsilavinęs žmogus šiandien neranda darbo už 1 000 Eur, jis arba invalidas arba... Net nežinau, kas toks. Galite toliau savo šeimamaršių dainelę dainuoti. Bet realybė ta, kad šiandien LT tikrų bedarbių praktiškai nėra. Šimonytė tai puikiai savo kailiu parodė. Kai verslas sako, kad trūksta darbuotojų, reikia atsivežti džamšutų, tai ji sakė, kad rinkitės iš 200k bedarbių. Kai jai pačiai sako, kad trūksta darbuotojų policijoje, mokykloje, gaisrinėje, ligoninėje - ji tyli suraukus užpakalį ir jau nesiūlo rinktis iš 200k bedarbių :) Laisvai migracijai aš nepritariu. Tik netikiu nabagėlių pasakomis, kad dėl jų gyvenime esančio š kalti kiti, o ne tas, kurį veidrodyje mato.

    • 2024-03-28T13:59:22+02:00

      Tiek kvalifikuoti magistrais pasidabinę uždirba visokiose laboratorijose biofarmacijos sektoriuose. Mažuma vadovų uždirba daug. O eilinis darbuotojas mažai, nors magistro iš jo reikalaujama.

    • 2024-03-28T14:07:39+02:00

      Pagal leksika Jus gerokai arciau visokiu seimamarsiu... ir logika stipriai prasilenkia su matematiko issilavinimu.

    • 2024-03-28T14:33:57+02:00

      Jei pateikta nuoroda butumete atsidares, matytumete, kad atlyginimo mediana i rankas tame paciame Lidl ne 1200 kaip skelbiate, bet 980. Ir cia turbut su visais virsvalandziais.

    • 2024-03-28T14:54:48+02:00

      "O humanitarų reikia tik turtingose valstybėse, kurios peni fondososus." Tikrai? O tai vertėjų, pvz. sinchroninio vertimo specų, niekam nereikia? Menotyrininkų, kurie nustatytų, ar tamstos įsigytas paveikslas yra vertas tų pinigų, kuriuos už jį sumokėjote, irgi nereikia? (čia sąlyginis pavyzdys, nes gal jūs perkate paveikslus tik Kaziuko mugėję, tada tikrai nereikia jų vertinimo :). Pagaliau, kodėl manote, kad tik matematikai ar kiti "tiksliukai" gali daugybėje profesijų panaudoti savo žinias? Antai rašytoja Kristina Sabaliauskaitė yra humanitarė menotyrininkė, ar tikrai jos "niekam nereikia"? Ji kas - "fondososė"? :) Beje, ir jūsų pavyzys su Šimonyte yra visiškai nevykęs. Nes lyginate nekvalifikuotų darbuotojų poreikį versle (todėl ir kalbate apie "džamšutus", juk gal čia ne apie gydytojus, IT specus ar biotechnologus?:) su nemenkos kvalifikacijos reikalaujančių darbuotojų poreikiu mokykloje, ligoninėje, polcijoje ir kt.

    • 2024-03-28T17:38:03+02:00

      O ar tu klausei tų bedarbių ar jie nori kito darbo? Jie dažnai jau dirba nelegaliai, arba apskritai dirbti nenori. Jei žmonės neprašo pagalbos, ko tu su ja čia lendi?

    • 2024-03-28T18:17:33+02:00

      Nedirba nelegaliai, dirbti nori, siuncia desimtis CV, eina i darbo pokalbius, bet geriausiu atveju gauna siulymus (butent miestuose, ne kaime) dirbti vos uz didesne nei min. alga. Ir as cia nelendu su savo pagalba, bet nepakenciu to kai kuriu musu darbdaviu melo, kad nera darbuotoju. Darbuotoju yra, tik nebe tie laikai, kad zmones eitu vergauti. Zmones nori dirbti ir uzdirbti, o nebuti isnaudojami.

    • 2024-03-28T18:44:10+02:00

      Patiko man senai skaityta mintis, tai sakai, kad tave nukonkuravo darbo rinkoje nemokantis gerai kalbos (iš viso), neturintis jokių pažįstamų ir nesuprantantis gerai kultūros asmuo?

    • 2024-03-28T18:45:41+02:00

      Tu net nežinai, kas yra mediana. Net neskaitai, ką pats įdėjai. Įdėjai bandomuoju laikotarpiu siūloma algą kasininkui. Bandomasis baigiasi po 2 mėnesių. Ir bandomojo laikotarpiu viršutinis rėžis ir yra 1200€. Ir dar kišate ne pilną etatą dirbančio atlyginimą ir lygini su pilnu etatu.

    • 2024-03-28T18:50:04+02:00

      Gauna pasiūlymus miestuose, o ne kaime :D Nebus kaime darbų. Kaime jei nori dirbti, turi būti ūkininkas arba dirbti ūkininkui bei turėti reikiamas kompetencijas - gebėti valdyti modernią techniką, būt baigus agronomiją ar kitas reikalingas studijas. Ir šiaip juokinga vergti, kad kaime darbo nėra, kai retas kaimas yra toliau nei 50 km iki miesto. Tik kad ir mieste kompetencijų ir atsakomybės prisiimti nėra. Namą kai statė, tai vėliau sužinojau, kad elektrikas iš Molėtų į Vilnių kasdien važinėjo. Iš namą statančių 3 žmonių brigados, kasdien važinėdavo po 100km į vieną pusę. O čia matai, jei per 5 km nuo vienkiemo darbas - tai jau netinka, ir aiškina, kaip darbų nėra bei kad dėl imigrantų darbo neranda :D

    • 2024-03-28T19:10:42+02:00

      Atsiverskite nuoroda pries skelbiant nesamones.

    • 2024-03-28T19:31:14+02:00

      Stokojantiems skaitymo gebejimu istrauka is pateiktos nuorodos:„Sodros“ duomenimis, spalį „Lidl“ prekybos tinkle mediana siekė 1507 eurus neatskaičius mokesčių. Į rankas tai būtų atitinkamai 980 eurų. Beje, tai nera blogai, kai kuriuose kituose prekybos tinkluose mediana nesieke ir 800 euru. | Visą straipsnį galite rasti: https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/nuo-maximos-iki-lidl-koki-atlyginima-prekybos-tinklai-siulo-naujiems-ir-esamiems-darbuotojams-n1277787

    • 2024-03-29T07:58:57+02:00

      Grupiokai išvyko diplomuoti VU, dirba statybose, išmoko visko, savo firmeles atsidarė,o galėjo pasaulį gelbėti, bet totaliai niekas nemokėjo daugiai 1,2mma. Tai dabar uk gerovę kelia jau du dešimtmečius, ir namus turi pagal vertę beveik milijoniniai ------------------------------------------------------- As ir tokiu pazistu, kas verslus susikure Airijoj, UK, be issilavinimo. LT butu pasilike, greiciausiai, morka butu griaužę.

  • 2024-03-28T07:28:38+02:00

    Sprendimai, kaip senelio laikrodžio švytuoklė - kairėn, dešinėn, žiauru. O migracija, ypatingai iš rytinių šalių, reikia smarkiai riboti ir tai reikėjo daryti nuo pat pradžių.

  • 2024-03-28T08:08:35+02:00

    Papildyčiau: ne daugiau 1,5% ir ne daugiau kaip 5% nuo to skaičiais vienai šaliai, kad nesiburtų tadžikų getai, tegul būna ir nepaliečių, Bangladešo ar Paragvajaus piliečių ar bet kokių kitų mišinys, labiausiai pieš tuos kur truputį veblena rusiškai - jie užprogramuoti neišmokti lietuviškai. Iš mano varpiės geriausi yra budizmo išpažinėjai taikiausi.

  • 2024-03-28T08:47:15+02:00

    Emigrantai turi būti papildomai apmokestinti, nes karo atveju jiems mobilizacija negresia, o piliečiams - gręsia. Tai atitinkamai turi būti rizikos/prievolės kompensuojamos.

    • 2024-03-28T17:38:51+02:00

      O kaip tu emigrantus apmokestinsi? Jie jau išvykę iš Lietuvos.

  • 2024-03-28T10:07:57+02:00

    Anot Kuodžio už 15 m. robotai humanoidai bus ir murzių iš viso nereiks.

  • 2024-03-28T10:16:44+02:00

    Šaunuoliai, kuo greičiau reikia įvesti kvotą ir griežtą, be jokių didelių išimčių, kad nebūtų apeidinėjama. Dėl verslo, varamo pigia darbo jėga, interesų negalime nutautėti prisivežant marias užsieniečių. Man ok mažesnis augimas ekonomikos, bet Lietuva turi būti lietuviams, su ribotu skaičiu užsieniečių. Ir dar, labai sveika būtų dar griežtesnis apribojimas (mažesnis sub-limitas) rusakalbių įvežimui.

    • 2024-03-28T12:14:16+02:00

      Rezultatas bus sukurta mažiau vidutinės ir aukštos pridėtinės vertės darbų, kai kurios paslaugos tiesiog taps nebeprieinamos, bet darbo vietų nuo to nepadidės. Na skandinaviškas modelis, kai užsisakyti picą į namus taps nepakeliamai brangu. Na užtat prekybcentriuose šaldyto maisto plotai keliolika kartų išsiplės. Ko reikia - tai integracijos tinkamos, kad kalbėti lietuviškai pradėtų. Kad getai nesiformuotų. O šiaip, visų šalių istorijoje nuo neatmenamų laikų, įskaitant ir Lietuvos, šalis aukso amžių pasiekdavo esant kultūrų katilui. Pasidarytum genetinį tyrimą, kiek pas tave to lietuviškų genų, dar žiūrėk atvažiavęs baltarusis bus labiau lietuvis nei pats. O ką jau kalbėti, kad kaip šalį Lietuvą labiau įvertinančių užsieniečių ne vieną žinau, nei "ala" lietuviai.

    • 2024-03-28T12:45:52+02:00

      Ne apie genus kalba, o apie kultūrą, papročius, elgesį. Gali jis būti Vytauto palikuonis, bet jei bute kiaules augina arba eisme dalyvauja visiems aplinkiniams stresą varydamas, tai man jo čia nereikia. Picą pats parsinešiu.

    • 2024-03-28T13:27:06+02:00

      Kad getai nesiformuotų teks picą pačiam parsinešti ir pagalbinį už 100eur samdytis. Jei taip iš istorijos mokomės, prisimenam kaip tie patys juodadarbiai sušaudė šimtus žmonių koncertų salėse ir nupjovė galvas mokytojams. Apie integraciją nesvaikit, savo švietimo nesugebam susitvarkyti 30m.

    • 2024-03-28T14:19:18+02:00

      bet pripažink, integracija yra neįmanoma. Dar niekur ji nesuveikė, kur buvo imami žemos kvalifikacijos darbuotojai. Kažkiek veikia tik su specialistais. Su vietiniais ruskiais struglinam jau 30+ metų, vis dar turime tuteišas mokyklas - kodėl? Ir kodėl manom, kad galim kažkaip suintegruoti dar tolimesnės kultūros asmenis?

    • 2024-03-28T14:25:15+02:00

      be to, šaldyta pica yra n kartų mažesnis blogis už visokius nesiintegruojančius individus ir iš vidaus skaldomą valstybą. Boltukui irgi galiu 50ct brangiau mokėt.

    • 2024-03-28T14:39:32+02:00

      Kodėl turime tuteišas? Pirma, tai maskolių mokyklos. Po darželio - nesuprantu kam jų reikia. Antra, mes neturime jokios integracijos programos. Integracija įmanoma, Singapūras ar pvz. Airija tai padarė nuo realiai skerdynių ir sprogdinimų, į normalų gyvenimą. Trečia, mes kaip tauta, labai skubame kalbėti su jais maskoliškai, ir net kai kurioms tautinėms mažumoms leidžiame tiek įsigalėti, kad jie reikalauja, kad būtų teikiama informacija jų kalba, o jei neteikia, tai jau skandalas. Principų trūksta. Žemos kvalifikacijos lietuviai kelia dar daugiau problemų, nei imigrantai, nes pastarieji dar ir balsuoja už maskolių statytinius ar šiaip medicininį smegenų vingių trūkumą turinčius. 100 Eur pagalbiniui už dieną jau nebeužtenka. Kaip ir už boltuką, mokėsi 50ct/min brangiau, o ne kelionę. Ir ne tik už picos atvežimą brangiau mokėsi, bet ir už pačią picą.

    • 2024-03-28T14:39:56+02:00

      Nereikia priešpastyti imigracijos, ir integracijos nebuvimą. Kas yra blogiausia, tai kalbame apie žemiausios kvalifikacijos darbuotojų imigracijos ribojimą, bet aukštos kvalifikacijos darbuotojus dar sunkiau atsivežti. Gal jau prasprendę šitą problemą, bet draugas organizavo mokymus kelių dienų, ir norėjo legaliai amerikietį profesorių atsivežti. Sako tai samdyk vietinį ar iš ES rinkos. Rezultate įsidarbino pats, mokėjo grynais, nes legaliai padaryti tuo metu nėjo. Aišku, imigracijai normaliai reikia pasiruošti. Neužtenka tiesiog leidimų išduoti.

    • 2024-03-28T14:41:14+02:00

      Kai netyčia pamatai TV pagalbą per TV, tai vaizdelis dar baisesnis būna ir pas mus pačius. Ką siūlai? Anuos deportuoti? Picą teks ne tik parsinešti, bet ir išsikepti, arba suploti už pica Express kokius 30€ prie dabartinių kainų.

    • 2024-03-28T14:53:28+02:00

      Tą ir noriu pasakyti- užtenka savų tokių. Nereikia jų dauginti. O kepėjų atvažiuos iš artimesnių šalių jei jau tarp lietuvių neatsiras...

    • 2024-03-28T15:06:54+02:00

      tai apie ką aš ir kalbu - dabar integracija neveikia. Ir kol ji nepradės veikt, turi būti visiškai sustabdyta imigracija iš rytų. Jei bus gerai integruojama, aš nieko prieš juos neturiu. Bet kaip sakai - mes nuolanki tauta, todėl tos teisingos integracijos nebus niekada. O boltuko ir picos kaina man visiškai nusispjaut, palyginus su alternatyva. Juo labiau tai tikrai nėra pirmo būtinumo produktai.

    • 2024-03-28T15:22:27+02:00

      Prieš 15m. Danijoje valgiau picą 40eur, kai Lietuvoje 3-4eur tuo metu kainavo (valiutą konvertavau), o mašinos kiek kainuoja pas juos ? Na ir ką danai blogai gyvena ? Ar dabar mes blogiau gyvenam, kai picos 15eur ? Klausimas vis tik toks, ar tu už duonos kąsnį pigesnį (nors duonos sočiai) pasiruošęs įsileisti šimtus tūkstančių imigrantų su visomis neigiamomis to pasekmėmis ? Klausimas retorinis :)

    • 2024-03-28T18:53:36+02:00

      Ar žinai, kiek max leidimų išduodama, ir kiek realiai jų išnaudojama? Ar manai, kad visi imigrantai tokie kaip mūsų tuteišos? Ir dabartiniame darbe yra imigrantų dirbančių. Ir prieš 10 metų turėjau gal ~30 imigrantų iš ne ES. Dar tiek pat atvažiavusių iš kitų ES šalių dirbti. Va į kirpyklą būna nueinu, kur dirba pagrinde iš lotynų amerikos - dideliai daliai populiacijos toli iki tokių žmonių manierų ir kultūros.

    • 2024-03-28T18:57:06+02:00

      Na Kopenhagoje NT neįperkamas. 2 automobilius dauguma šeimų neišgali išlaikyti, o ką jau apie nupirkimą. Ne, klausimas, ar visi imigrantai yra tokie, kaip kai kurie asmenys piešia - alkoholikai, mūžikai, visuomenės dugnas. Nėra, taip kaip ir lietuviai nebuvo, nors tarp išvažiavusių nemaža dalis buvo ir tokių. Visuomenės dugno išvengsime, jei nemokėsime išmokų už nieko neveikimą, patrauks toliau į vakarus.

  • 2024-03-28T18:18:03+02:00

    Čia 40,000 bendras leidžiamas žemos kvalifikacijos trečiųjų šalių darbuotojų skaičius? Ar 40,000 kasmet ir metų pradžioje vėl skaičiuojamas nuo nulio... Jei antras variantas tai yra tragedija ir suponuoja vieną didžiausių imigracijos lygių ne tik Europoje, bet ir pasaulyje. 40,000 arba 1,5% kasmet. 400.000 EUR per dešimtmetį. O dar taipogi yra galimybė ilgiau pragyvenus ir šeimas atsivežti... Totalus Lietuvos gyventojų etninis valymas-pakeitimas. Kaimyninė Estija 2023m turėjo 1,307 kvota žemos kvalifikacijos darbo jėgai iš trečiųjų šalių. Tai yra vos 0,1% gyventojų.

    • 2024-03-28T19:00:49+02:00

      40,000 max vienu metu išduotų leidimų. Trečdalis būdavo fūristų, tai Lietuvoje retai būna, tik moesčiai čia sumokami. 40.000 asmenų, po tarkime 500€ mokesčių per mėnesį, 6000€ per metus, yra 240.000.000€ extra pensijoms ir sveikatos apsaugai. Būtent ant imigrantų iškilo visos šalys, į kurias rodoma, kaip ten gerai gyvena (išskyrus Norvegija, kuriai pasisekė, kad naftos daug turi).

    • 2024-03-29T08:04:06+02:00

      kasmet 40000 skaiciuoja is naujo.

    • 2024-03-29T08:05:49+02:00

      kas jiems pensijas mokes ? Girteka ? Maxima ?

    • 2024-03-29T17:44:54+02:00

      Bet straipsnyje rašoma “metinė kvota”. Skamba lyg būtų nunulinama kasmet, ir po dviejų metų turėsim 80 000 iš viso.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791