Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-11-05 06:45
2025-11-04 05:45
2025-11-02 10:57
2025-10-30 13:07
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Pagaliau susiprotėjo mokesčius sieti su realiu teršimu, kas sveikintina. Tikiuosi visiems laikams praėjo fantazija apmokestinti garaže stovinčius ir nevažiuojančius pensininkų automobilius.
P.S. ir tikiuos ateis laikas, kai surinktus CO2 taršos mokesčius valdininkai pavers ir išmokomis tiems kurie sodina ir augina miškus.
Jei skaitėt straipsnį, jame parašyta, kad lėšos "pasimes", nėra numatyta jokių mokesčio panaudojimo gairių.
O tai galvoji, kad mokesčius renka konkrečiam vienam tikslui, ar kad turi taip daryti?
O tai galvoji, kad automobilio mokestis, vien tik už jo turėjimą nėra racionalus ir naudingas visuomenei? Kaip ir visuotinis NT mokestis. Čia jau net nelendant į tai, kad automobiliui gali pilti kontrabandinį kurą, ar kad anksčiau ar vėliau elektromobilius irgi reikės apmokestinti, nes iš ko išlaikysi infrastruktūrą. Ir ne, dabartiniai VDV nedengia su savimi susijusių kaštų. Vien dėl to, kad kelių turime ženkliai per daug, beveik daugiausia ES, ir daugiau už be ką, kieno keliai bent panašios kokybės kaip mūsų, ar geresni. Ir čia jau nekalbant apie žalą sveikatai ir aplinkai sukeliamą taršos, ar faktą, kad parkavimas mieste yra stipriai subsidijuojamas savivaldybės (ne, mokamas parkingas nedengia sąnaudų).
Taip, turėtų taip daryti. Nes pinigų ypač valdiškų visada trūks. Matome kaip buvo švaistomos savivaldybių "niekieno" lėšos