Pralaimės visi naujieji junginiai, išskyrus Laisvės partiją

Publikuota: 2020-10-11
Mykolas Katkus, ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Mykolas Katkus, ryšių su visuomene agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Mykolas Katkus, komunikacijos ekspertas, agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas, pažymi, kad šie rinkimai pasižymėjo tuo, kad daugelis rinkėjų sprendimus priėminėjo paskutinę akimirką.

„Rinkiminė kampanija prasidėjo labai vėlai, nematėme naujų ryškių lyderių, jokių įdomių istorijų, tad teko rinktis iš senų. Jokios dramos nematėme, – „Delfi.tv“ rinkimų sekmadienio vėlų vakarą kalbėjo M. Katkus. – Taip, turėjome 5-ias naujas partijas, bet jos nesugebėjo pasireikšti.“

Pasak jo, iki liepos visi kalbėjo tik apie COVID-19, po to vasarą, po didžiulio informacijos vartojimo per pandemiją, bandė ilsėtis.

„Tad ir rinkiminės kampanijos prasidėjo neįprastai vėlai ir net neturėjo laiko įsibėgėti. Tad matome tik vieną sėkmės istoriją – Laisvės partiją, kuri pradėjusi gana silpnai, galop jau puikiai įsivažiavo“, – pažymi M. Katkus.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasak jo, esama situacija buvo dėkinga valdantiesiems.

„Kai beveik niekas nekalba ir ryškiai nekomunikuoja, laimi tie, kas jau egzistuoja, kas jau yra žinomi. Kita vertus, šie rinkimai išsiskiria ir tuo, kad daugelis rinkėjų sprendė paskutinę akimirką, vos ne paskutinę dieną rinkosi iš kelių skirtingų partijų, tad turėsime margą Seimą“, – svarsto M. Katkus.

Pasak jo, bene ryškiausias šių rinkimų perliukas – faktas, kad Lietuvos politikoje pradėjo vykti kartų kaita.

„Kai kas to tikėjosi dar 2016 m., kai Gabrielius Landsbergis turėjo daug šansų ateiti į valdžią su savo komanda, bet anąkart tai neįvyko. Tačiau kartų ledlauže Lietuvos politikoje tapo Laisvės partija, puikiai pasirodžiusi ne tik Vilniuje, bet ir visoje Lietuvoje. Su kartų kaita ateina ir kitoks kalbėjimas, kitokia politinė kultūra, logika, nei daugelis esame įpratę“, – VŽ teigia M. Katkus.

Plačiau skaitykite čia: M. Katkus: šiuose rinkimuose įvyko kartų kaita politikoje.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„BPN Intense“ vadovų komandą papildė M. Marčenkovas Premium

Žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ vadovų komandą papildė klientų vystymo direktorius Marius...

Rinkodara
2022.05.11
Taiklus DFDS rinkodaros šūvis: kaip nišinėje kategorijoje parduoti svajonę Premium

„DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel Guarantee“, laimėjusi ir didelio biudžeto pardavimų skatinimo...

Rinkodara
2022.05.11
Lietuvos banko komunikacijai vadovauja G. Mierkienė

Lietuvos banko (LB) komunikacijos skyriaus vadove nuo pirmadienio dirba Gintarė Mierkienė, iki kovo vidurio...

Rinkodara
2022.05.09
10 stipriausių rinkodaros vadovų – pretendentų į „Metų CMO“ titulą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA aštuntąjį kartą renka Metų rinkodaros vadovą(-ę). Rinkodaros...

Rinkodara
2022.05.09
T. Ramanauskas: emocijos triuškina racionalumą, arba „Naujakalbė“ reklamoje Premium 1

Nėra vienos ir magiškos formulės, kuri lemtų rinkodaros kampanijos efektyvumą, nors nuolat užsiimame...

Rinkodara
2022.05.09
Geriausios reputacijos influenceriai „Instagram“ tinkle Premium

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Instagram“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.08
Kai tenka mokėti didžiausią reputacijos kainą 3

Nors vadovėlių apie krizių valdymą netrūksta, į aštrias situacijas įklimpusių verslų istorijų ir pamokų –...

Nuomonės
2022.05.05
„Password 2022“: taiklus DFDS šūvis, per žingsnį – įtraukianti „Barboros“ kampanija

Efektyviausia Metų rinkodaros kampanija „Password 2022“ išrinkta „DFDS Seaways“ kampanija „Early Bird: Travel...

Rinkodara
2022.05.04
Renkamas Metų komunikatorius: savo balsą atiduoti galės ir publika

Konkurso „PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia apie „Metų komunikatoriaus“ rinkimų pradžią ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Password 2022“: efektyviausių rinkodaros kampanijų rinkimai

Šiandien ir rytoj vyksta „Verslo žinių“ organizuojama efektyvumo konferencija „Password“. Jos metu konkurso...

Rinkodara
2022.05.03
M. Katkus apie „Vičiūnus“: tai ne komunikacijos, o lyderystės krizė Premium 34

Tarp didžiausių verslo krizių Lietuvoje neabejotinai atsidūrė ir „Vičiūnų“ grupės elgesys Rusijos karo...

Rinkodara
2022.05.03
„Iki“ išsirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Prekybos tinklo „Iki“ skelbtą žiniasklaidos planavimo agentūros konkursą laimėjo „Inspired UM“.

Rinkodara
2022.05.02
Reklamai pasitelkė šokolado meditaciją

Pastaruosius du mėnesius visas pasaulis gyvena karo Ukrainoje nuotaikomis – tai sekina ir psichologiškai, ir...

Rinkodara
2022.05.01
Didžiųjų komunikacijos agentūrų rodikliai – rekordiniai šuoliai pandemijos metais Premium

Didžiosios komunikacijos agentūros pandemijos metus braukia su optimizmu: žymiai augo ir pardavimai, ir...

Rinkodara
2022.04.29
Reklamos rinkos senbuvė „Truth“: nauja vadovė ir nepramiegotas laikas keistis Premium

Prie vienos seniausių kūrybinių reklamos agentūrų Lietuvoje „Truth“ vairo stoja Kotryna Gudmanė, ligšiolinė...

Rinkodara
2022.04.28
„Montuotojas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 4

Inžinerinių sprendimų, pramoninių įrenginių gamybos, statybos ir montavimo bendrovė Baltijos šalyse UAB...

Rinkodara
2022.04.27
V. Vyšniauskas – apie darbus su „Amber Food“, emocijas, moralę ir krizes Premium 7

Paskelbta, kad restoranų grupės „Amber Food“ direktorius ir akcininkas Gediminas Balnis išpirks 80% grupės...

Rinkodara
2022.04.27
TOP influencerių reitingas: ilgamečiai lyderiai ir sparčiausiai kylančios žvaigždės Premium 6

Nuomonės formuotojų rinkodara Lietuvoje – tarp dažniausiai prekės ženklų pasitelkiamų komunikacijos žingsnių.

Rinkodara
2022.04.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku