Sveiki, verslo zinios galetu pasidometi situacija su renovacija. Siuo metu uz jau atliktus darbus ir israsytos saskoitos nesumoka po kelis menesius uz renovacija. Priezastys valdininkai nedirba is namu. Valstybe iesko nauju schemu padeti, bet nesugeba paleisti pinigus uz ivykdytus darbus. Ir tai nera vienos imones problema. Daugelis imoniu planuoja standyti darbus ir atleisti zmones. Baisu kas vyksta
2020-05-08T10:57:30+03:00
Tu imoniu zmones...
2020-05-08T12:54:29+03:00
Ša Murzilka.
2020-05-08T13:31:23+03:00
Tiesa akis bado ?
2020-05-08T07:37:49+03:00
O premjeras šypsosi ir glosto sau apvalų pilvuką: ir atlyginimą laiku gauna, ir gatvę subinlaižys ministras link namų išasfaltavo, ir milijardai vis vien bus išdalinti ir atkatai gauti. O dar taip gerai pasufleravo patarėjai su tais 200 eurų rinkėjų balsams pirkti - žiū, ir dar vienai kadencijai šilta kėdė liks. Ne gyvenimas, o uoga. O tie verslininkai, tie spekuliantai, tie nusikaltėliai - kam jie rūpi? Tegul džiaugiasi, kad neužsiundė ant jų STT, VMI, VDI, VSD, KGB ir KNŠ.
2020-05-08T09:17:32+03:00
Labas Landsbergio Hitler...
2020-05-08T07:52:11+03:00
Ko jus norit ? Pensininkams bus pinigai padalinti , balsai nupirkti ir viskas ciki .Greit rinkimai.:D:D: :D juk cia ne vokietija , kad versliukus gelbeti :D:D:D
2020-05-08T08:37:54+03:00
Kas pasidarė su Verslo žiniomis, anksčiau ir starpsniai buvo kitokie ir komentavo žmonės kažką išmanatys, o dabar staripsniai prilygsta 15 min i komentarai atitinkami. labai gaila.
2020-05-08T08:56:26+03:00
Jūs tiesiog pasenote - kai sensti, atrodo, kad jaunystėje viskas buvo geriau.
2020-05-08T13:33:16+03:00
Klausia kur zinios dingo o ne jaunyste
2020-05-08T08:45:25+03:00
Premjerą kaip ir daugelį LT gyventojų, kurie balsuoja, kankina elementarus intelekto ir apsiskaitymo trūkumas. Premjeras yra marozas su kostiumu, visą gyvenimą buvo valstybės išlaikytiniu. Kad ir kaip jis didžiuojasi tarnavęs Lietuvai, klausimas kiek tai yra nuoširdu. Greičiausiai pagrindinis tarnystės motyvas šilta vieta tų laikų kelių policijoje :) O kai toks marozas sutinka nepilnavertiškumo kompleksų kamuojamą kolūkio pirmininko sūnų, gaunasi atominis kvailų sprendimų ir žemo lygio politikos užtaisas.
2020-05-08T11:49:27+03:00
bet juk tai sena lietuviska tradicija - laborantas, muzikantas, buldozerininkas, nepavyke medikai. Tai toje pacioje eileje ir policininkas ir kolukio pirmininko sunus. O kokios alternatyvos?
2020-05-08T08:54:07+03:00
Esame šeimos verslas su 12 darbuotojų. Negalėjom visiškai dirbti nuo kovo 16d. iki dabar. Patyrėme apie 12000€ nuostolių ir negavome apie 150000€ planuotų pajamų. Ar paskola yra pagalba? Paskolą reikės gražinti, todėl tai yra įsipareigojimas tik su mažesnėmis palūkanomis, o ne pagalba verslui. Prašau kas nors įvardinkite kokią realią pagalbą mūsų verslas gali ar galės gauti?
2020-05-08T09:28:04+03:00
ir kam dar ta pagalba kai gauni 150000 per 2 mėnesius...
2020-05-08T09:35:35+03:00
Alvy, įmonės pajamos nėra pelnas.
2020-05-08T09:01:25+03:00
labai gražus, dalykiškas ir prasmingas laiškas premjerui. Gal perskaitys ir susimąstys?
2020-05-08T09:32:14+03:00
Ka reskia zodis pareigūnas ir kuo skiriasi nuo kitų pareigybių. Pareigūnas nemasto, jis tik vykdo, mastymas yra išmuštruojamas spec priemonėmis. Ir tai nėra kažkoks neigiamas dalykas tai yra būtina tam tikroms svarbioms užduotims atlikti ir užimti tam tikras pareigas. Vėliau jau nebedirbant to darbo ne visiems pavyksta grišti į normalia būseną. 200 Eur pensininkams yra taip pat efektyvu kaip taiklus smugis agresyviam smurtautojui, abiejais atvejais sprendima priemes asmuo turi tokia teise ir efektyviai pasiekia tiksla.
2020-05-08T12:57:33+03:00
Kad susimąstytų ,reikia turėti tokią kūno dalį ,kaip galva.
2020-05-08T09:12:50+03:00
Neturėkit naivių lūkesčių ir iliuzijų: rusiškų trąšų partija niekaip negali turėti provalstybinių ir strateginių interesų bei projektų.
Man įdomiau, kokia high level jų zadanija žiūrint į tolesnę perspektyvą, jei toliau būtų valdančioj promaskvietiškoj koalicijoj. Ar tik progreso ribojimas, ar visgi prasidės ir sankcijų atšaukimo, gal net pasitraukimo iš EU agenda?
2020-05-08T13:36:39+03:00
Pasirodo tu bukesnis uz premjera ..labas rytas krab :D
2020-05-08T09:16:35+03:00
VZ tapo 15min...
2020-05-08T09:35:58+03:00
Valstiečių valdžia - didžiulė bėda Lietuvai.
2020-05-08T09:47:52+03:00
Konservatoriu zinoma butu...
2020-05-08T10:22:42+03:00
Duotuoju atveju, taip.
2020-05-08T10:37:32+03:00
Naktines reformos pamirsote !? Ir kaip buvo zlugdomas verslas Kubiliaus laikais !?
2020-05-08T13:02:50+03:00
Ša Murzilka, nekartokite nuvalkiotų frazių ,jei nesuprantate. Obliuokite geriau lentas.
2020-05-08T13:38:33+03:00
O tai kada konservatoriai pvm sumazins laikinai padidinta? :D kiek kalba anukas per tv sako negalima mazinti mokesciu :D
2020-05-09T18:31:49+03:00
Bet bent jau ne tokia didelė, kaip konservata.
2020-05-08T10:08:30+03:00
tai siūlyčiau VZ įkurti atskirą rubriką "patrolink premjerą". Nes didžioji dalis vertinimų, jei juos taip galima pavadinti, toliau politizuoto trolinimo, deja, netraukia. O kad dalis priemonių nėra greitos, arba joms skirtos sumos per didelės (portfelinės garantijos beveik 0,5 mlrd.€, tik dabar atsidaro, ir tai normalu, o paklausos tiek gali nebūti) čia jau visiškai kito lygio diskusija.
2020-05-08T10:42:05+03:00
@Gerb.Maurai: Na be abejo kad tai trolinimas. Bet sakyčiau kad gana korektiškas. Kaip ir iš Skvernelio ir Co. viešoje erdvėje koks 80% info trolinimas. Visa viešoji erdvė trolinimas daugiau ar mažiau.
Tai ką siūlote Verslo Žinioms? Visi pasijuokėme iš konservų plano. Bet tie jau bent sugebėjo sumesti kažkokią prezentaciją prieš porą savaičių.
Kažką lygtai Šimašius išstenėjo? Iš vyriausybės nemačiau net tokio viešoje erdvėje. Gal tiesiog jie nesivargina rodyti tokio lygio info. Tieisog supranta kad niekam tai neįdomu, gal tiesiog neturi ?
Tai dar kartą: ką siūlote Verslo Žinioms?
p.s. čia nebuvo kritika nei Skverneliui, nei VZ, nei kam nors kitam.
2020-05-08T10:54:11+03:00
Gerbiamas Maurai, Valstybe neapmoka Israsytu saskaitu uz renovacija statybininkams. Tai yra trolina Senukus, pati nemoka tiekejams uzsukdama nemokumo grandine. Kaip tai pavadinti? Renovacijoje pinigai sustojo, nes valdininkai sedi namuose, gauna alga ir nesugeba pavedimo suformuoti. Jus gyvenate kazkokiame burbule. Nereikia jokiu priemoniu, reikia vykdyti isipareigojimus. Mano minima problemq nera vienos imones, taip yra su kas antru renovacijos projektu. Apie nauju pinigu paleidima renovacijai pranese ir daugiau niekas nevyksta. Kaip tai paaiskinti?
2020-05-08T11:19:46+03:00
Visa viešoji erdvė trolinimas daugiau ar mažiau? Jei norim trolinti, ar kovoti politines kovas, taip, nes toks media trolinimas aiškiai nukreiptas į asmenį, su lūkesčiais jo atžvilgiu (priminti tikras ar menamas klaidas ir pažeminti visuomenės akyse ar išprovokuoti kokią naudingą reakciją). Bet jei ieškom sprendimų - kvieskitės premjerą ir kanclerį pokalbiui. Kažkada per finansų burbulo krizę kubilius su kreiviu net online į klausimus bandė atsakinėti VZ eteryje. Ne ta partija, todėl nenorim duot eterio, tik kritikuot? Niekuo negaliu padėti, gerb.redakcija, toks jūsų paisrinkimas. O gal kviečiate, bet neateina? Dar nemačiau tokio politiko, kuris atsisakytų eterio prieš rinkimus.
2020-05-08T11:29:39+03:00
neturiu burtų lazdelės, bet bandau suprasti, kodėl verslininkui kažkas turi aiškinti kaip gaut pavedimą kuris priklauso ;-) ar išsiaiškinti kodėl negauna, ar jei negauna nepagrįstai - paskambinti projekto vadovui, ar jo vadovui, ar pagaliau ministerijos, kuriai pavaldi agentūra, viceministrui? Kitur valstybės įstaigos susimoka, nes viskas elektroniniu būdu, namai tam netrukdo ir jokių "nesugeba" požymių. Gal jums tiesiog baisiai nesiseka? Galite sukonkretinti, kas užsakovas, per kiek turėjo apmokėti ir kiek laiko po akto neapmoka?
2020-05-08T11:47:50+03:00
Skvernelis dabar tiek turi eterio, kad jam tikrai neverta maltis VZ. Jis geriau sustiks su Dagiu, ateis balsuot dėl VAD įstatymo. Tokie jo prioritetai. Čia trolinu.
VZ: uždavė konkretų klausimą dėl Invegos. Net nereik dabar atsakinėt. Po savaitės tegul vyriausybė pateikia geresnią proporciją. Bus win win situacija.
Pilietis prieš tai rašė apie renovacijos pinigus. Tegul VZ ką nors patrolina apie tai.
Manau tik tokiu būdu šiuo metu ir galima kažko pasiekti.
Beje straipsnio paradžioje be konkrečių skaičių ant emocijų rašoma apie epidemijos suvaldymą kovo mėnesį. Nežinau sutapo ar ne, bet reikalai pajudėjo geryn tada kai Grybauskaitė patrolino Verygą.
Taip kad šiame totalių emocijų laike tik trolinimas ir veikia.
Čia vėl trolinu. Šiek tiek.:)
2020-05-08T12:32:11+03:00
nepykite, bet nesutinku. Jūs sprendžiate, ką pasirinks premjeras, už jį, tai logikos klaida arba nepabijokim to žodžio, tiesiog. otmazas. Bet įvertinus jūsų-VZ politinį angažuotumą, visiškai suprantamas. Kad turėti minimalias testų ir priemonių atsargas epidemijos pradžioje buvo blogai ir arkliui aišku, bet tokioje padėtyje buvo atsidūrę daug kas. Panašiai galima kubilių kaltinti, kad buvo nepasiruošęs priimti lddp torčiuko 2009 pradžioje. Kas vyko po to, čia apie brangiai mokesčių mokėtojams kainavusį išdidumą neiti į TVF, jau kita kalba. Blogai buvo visiems, taip pat ir Verygai, kuris 3 testų taupymo savaites jautė nerealų spaudimą, buvo kaltinamas neveiklumu kol sulaukė ir atvažiavo papildymai, o DG pasisakymas mano galva buvo pigios patyčios, visiškai nelaiku. Jei turėčiau jam priekaištų, tai dėl savaitės komandiruotės į JAV, kaip ir skverneliui dėl 1 diena (!) sutrumpintų atostogų tuo metu, kai jau viruso grėsmė buvo akivaizdi. tuo metu reikėjo dirbti ruošiantis, ne sau įdomiai leisti laiką. O kas veikia, matyt sprendžiate pagal save, nes įrodymų nėra, tik prielaidos. Nieko asmeniško ;-)
2020-05-08T13:00:42+03:00
Tai galima kaltinti (gal labiau tinka žodis kritikuoti) ir Kubilių ir Skvernelį ir VZ ir Verygą ir net mane.:)
Aš tiesiog bandau įsivaizduot kaip optimaliai pasiekt rezultatą. Ir VZ pasirinktas kelias šiuo konkrečiu atveju man atrodo gana optimalus.
Bendrąja prasme, kad ir kaip keistai skambėtų mes esam visiškai standartinėje situacijoje.
Tiesiog darome tą ką ir daro visa Europa. Esame Eurozonoje, bankų sektorius stabilus, visi reikalingi įstatymai priimami praktiškai momentaliai.
Tą pradžioj straipsnio ir bando akcentuot VZ.
Ir visiškai nesvarbu kas būtų valdžioje - iš esmės rezultatas su nedideliu nukrypimu būtų tas pats: epidemiologine ir ekonomine prasme.
Tai va toks būtų mano-VZ politinis angažuotumas.
Beje nesutikčiau dėl spaudimo. Sakyčiau kad iki balandžio vidurio išvis jokios kritikos pagrindiniam aktoriam ir atlikėjam (pagrįstos ar ne) nebuvo.
Šita valdžia tikrai gyvena komforto sąlygom.
Na šokam į kokią kitą temą. Čia jau gal išsisėmėm. Bet truputį blogai bus jeigu mano žodis bus paskutinis. Ar ne gerbiamasis?:)
2020-05-08T14:10:47+03:00
baikit, nėra čia paskutinio žodžio ;-) nes vertinimai ir požiūriai skiriasi, jūs palaikote trolinimą kaip būdą ką nors konstruktyvaus gauti, aš nelabai. Apsikeitėme, ir tiek, ačiū.
2020-05-08T15:21:28+03:00
Ir vėl tu, barbare, normalu vadini tai, kas nenormalu. Austrų valdžia kreditus smulkiam verslui išduoda per 24 val., vikiečiai 100 proc. Garantuoja be biurokratinių reikalavimų, švedai iš kRto grąžina sumokėtą PVM kaip paskolą... taip taip - jie visi nenormalūs. Viščiukus paskaičiuosime po koronos: kur bus Lietuva, o kur tie “nenormalūs”
2020-05-08T18:44:18+03:00
Manęs tai neliečia tiesiogiai, tačiau aš patariau kaip siūlote, papildomai kviesti žurnalistus
2020-05-10T12:02:31+03:00
nesuprantu - jei neliečia, ir net nežinote detalių, ko čia viešai ašaroti?
2020-05-08T10:29:45+03:00
Sutinku su vienu iš komentarų ... juk išties nemalonus jausmas kyla matant koks savimi patenkintas, šelmiškai sotus tas katinas, kurio intelekto koeficientas lengvai įžvelgiamas - jis neieško esmės padoriai, jis nekovoja už kokybę, jis užsivilkęs lengvą dirbtinę šypsenėlę, kurioje akivaizdu, kad jam patinka valdžia, kurios dar būdamas statutiniu jis net nesitikėjo. Aš esu tikras, kad jis NIEKADA NESITIKĖJO jog užlips taip aukštai. Ir, deja, labai deja, jo IQ nesiekia to lygio, kad jis bent norėtų būti nuoširdus kovotojas už mus.
2020-05-08T10:38:15+03:00
VZ fasistojantis 15min....
2020-05-08T10:43:36+03:00
Jeigu verslui nepatinka...
2020-05-08T11:07:19+03:00
reikėtų šį Emigraves patikrinti . Vien tik verslo žeminimas ir į Rusiją siuntimas ???
2020-05-08T11:09:32+03:00
Kubil jugenda tikrinkite,jie...
2020-05-08T11:40:58+03:00
Emigravęs, tu nesi emigravęs. Tu arba samdomas kremliaus trolis, arba tiesiog psichas. Bet kuriuo atveju, būtų puiku tave ban. VŽ, gal galite panaikinti šitą rusaliubą?
2020-05-08T13:05:18+03:00
Staliau,gal tu geriau obliuok, jei ir tą darbą moki?
2020-05-08T13:45:38+03:00
1mln jau issiusta :D bet i vakarus
2020-05-08T10:47:21+03:00
Prisipirko turto,prisamde ukraineciu,mokejo...
2020-05-08T11:15:15+03:00
Tu šiaip jau bėk pas daktarą. Persišviesk galvą. Gal dar padės.
2020-05-08T13:06:01+03:00
Ruskij mir atstovui rentgenas nepadės.
2020-05-08T12:48:57+03:00
Į premjerus yra patekęs atsitiktinis žmogus , kuris tiktų tiktai gerai veikiančiomis ekonomikos sąlygomis. Reikalingas ryžtingas žmogus su analitiniu protu , nedrebantis dėl savo kėdės ir sveikatos ir dirbantis visuomenės labui. Pavyzdžiu galima paimti JAV krizinį prezidentą Frankliną Ruzveltą ,kuris sudėtingomis sąlygomis įrodė kad yra lyderis išvairavo iš baisios ekonominės ir politinės suirutės. Kam tas įdomu galima pažiūrėti tą istoriją su smulkmenomis Jutube. Mūsų sąlygomis tereikia priversti veikti dirbti pinigų skirstymo aparatą, kad jis veiktų efektyviai. Dabar ir vaizdas ir rezultatai apgailėtini. O čia tiktai pradžia.
2020-05-08T13:00:56+03:00
As jums pateiksiu pavizdi.As dirbu transnacionalineje kompanijoje kuri yra privati bet dirba su uzsakymais uz valstybinius pinigus.Pas mus nesumazejo darbo,nesumazejo apivarta.Taciau imone suskubo pasinaudoti parama darbuotojams krizes metu islaikyti.Parama skiriama imonems kuri nori islaikyti darbuotojus ir del koronos prarado apivarta/sumazejo valandos.Pas mus apivarta nesumazejo,valandos nesumazejo,taciau imone mus visus pasodino ant mokamos is valstybes paramos.Trumpai tariant,imone gaudavo pelna o valstybe mums mokejo algas.Kiekvienas verslas pasinaudos parama lygiai tokiu pat budu ! Stai komentatorius virsuje parase kad jiems reikalinga parama nes imone prarado 150 000 pajamu ! Imone nori kad valstybe kompensuotu jai pajamas o mokesciu moketojai ta apmoketu ! Tai kad manes nestibina kodel parama tokiems neskiriama ! Tai yra Force Majeure situacija ir valstybe rupintis verslu neprivalo ! Jeigu verslas nekaupe ribalu tai verslo problema ! Valstybe suteikia salygas verslui dirbti,jeigu verslas neuzsidirba tai ne valstybes ir mokesciu moketoju problema ! Galiausiai gal verslas noretu padeti siuo metu problemose esancioje valstybeje ir juos zmonems ? Ne !
2020-05-08T15:33:43+03:00
Neraštingasis ir nuskriaustasis Emigeri, ka Veryga tručijo medikus, verslininkai rinko pinigus apsauginėms priemonėms, kai nežinojo, kur gauti ventiliavimo aparatų - pirko juos. Dūsta eksportas ir verslas - išlaiko žmones ir moka algas. Dažnas net nesumažino. Valdžia suteikė 34mln eur paramos (Invega), o verslas nedirbdamas sudegino 250 mln eur. Taigi, eik tu geriau į Dublino bubą, atsiprašau - Maskvos pivnuškę ir malk savo š..ą savo tautiečiams, jei nebijai gauti nuo jų į marmūzę
2020-05-08T16:20:29+03:00
Galite nesistengti,as jusu komentaru neskaitau.
2020-05-08T13:08:32+03:00
Premjeras ,tai kaip generalinis bet kokioje įmonėje. Jei įmonėje dirba generalinis iš milicijos atsiųtas
jefreitorius, tai gero nelauk.
2020-05-08T13:58:19+03:00
VZ, jus pirma klaidas issitaisykit savo barometruose. 24TWh per dieną LT vartoja? Gal turėtų būti 24 GWh?
Taip jau būna su tais skaičiais, ten 3 nuliais per daug, ten er mažai ir tada kyla pasipiktinimas lygioje vietoje.
2020-05-08T14:11:36+03:00
Kaip suprantu kad ne taip akivaizdu butu liaupsint simonytes negalima ? :D. ..reikejo straipsni darasyt kaip konservai puikiai susitvarkytu :D
..reiktu sprest sia krize konservu metodais sumazint visiems algas ir pensijas veliau "laikinai" padidint pvm :D labai idomu man ju paklausyti ka jie dar pataisytu po 20 metu griovimo :D
2020-05-08T15:43:13+03:00
O va taip: imk ir paaiškink, gudročiau, kaip tai Šimonytei reikėjo elgtis: Kirkilas nudrenavo Lietuvos sąskaią panašiomis pakišomis pensininkams, kaip Skvernelis, ES ir euro su visom ECB šimtamilijardinėm paramom užskolintai lito valstybei nesišvietė. Ir dar ekonominis nuosmūkis. Prie tokio kokteilio valstiečių profesionalus tikia tryda būtų apėmusi, kad jokie vaistai nepadėtų.
2020-05-08T16:27:38+03:00
Siulau konservom testi pradetus darbus ir toliau skurdinti labiausiai pazeidziamus ..tau citata " reik sumazinti pensijas iskart po rinkimu kad po 4 metu atejus kitiems rinkimams pensininkai pamirstu " :D ..ir matai jie nenudrenavo saskaitu :D ..kiek zinau veliau visiems turejo grazint atimtus pinigus ir pirmiausiai kaip lietuvai ir priklauso grazino teisejams tiems kas labiausiai nukentejo :D
2020-05-09T09:03:15+03:00
Oho, pasirodo konservatoriai 20 metu valde:)
2020-05-09T01:47:39+03:00
Labai, labai labas rytas... Kažkaip keistai visame šiame karantino/krizės fone atrodo viešos deklaracijos apie paramą (kam?). Visi susitelkėme, solidarizavomės, greitai reagavom... Ir ką? Ogi nieko! Visos "pagerintos" paramos formos labiausiai tinkančios didesniems verslams patyrusiems "net 30% pajamų" stygių džiugiai anonsuojamos, o smulkaus "verslo" atstovai su tūkstančiais žmonių liko už borto. Net jei jų veikla sustabdyta valstybės nurodymu 100%. Ką jau kalbėti apie medikus ir odontologus, kurie SAM ir LRS sveikatos komiteto (kai kurių narių) viešai apdergti visuomenės akyse, dar net neatnaujinus taip laukiamų būtinų planinių sveikatos paslaugų, verčiami mažinti pacientų srautus, teikti aukščiausios kokybės paslaugas "kosmonautų kostiumuose" net ir pacientams, kurie yra "švarūs" (nuo COVID-19), jokiu būdu netaikyti priemokos už asmens apsaugos priemones ir t.t... Labai, labai labas rytas!
2020-05-09T01:48:41+03:00
O kokį atsakymą į paramos fondus besikreipiantis sąžiningai mokesčius ir konkurencingą darbo užmokestį mokantis smulkusis verslininkas, investuojantis savo lėšas į naujausias prienamas tecnologijas ir darbo priemones, bet kokiomis priemonėmis darbuotojus išlaikantis darbdavys - atsiprašome, jūs neatitinkate kriterijų, nes esate "sunkumus patirianti įmonė". O ar jūs kreipėtės? - paklausė premjeras, teigdamas kad visi gauna kas prašo. Tačiau neišgirdo, kad dauguma net nesitiki kad bus išgirsti... Tai kur gi ta valstybės (atsiprašau ES struktūrinių fondų) parama labiausiai nuo COVID-19 nuketėjusiems? Labai, labai labas rytas...
2020-05-09T10:57:44+03:00
Verslininkas is prigimties...
2020-05-10T12:05:33+03:00
apsiraminkit, jokia ES valstybės pagalba mokesčių mokėtojų patiriantiems sunkumų nebuvo ir nebus skiriama. Čia galit užsirašyt virš biuro durų, jei neteko susipažinti ir turit kokių nepagrįstų vilčių. Mokesčių mokėtojų lėšos negali ir neturi būti mėtomos per didelę riziką prisiėmusiems verslams, o tą finansinės ataskaitos labai aiškiai parodo, kriterijai seniai visiems žinomi. Sėkmės.
2020-05-09T11:08:15+03:00
Kubilius istaske Privatizacijos...
2020-05-09T19:37:37+03:00
Sveiki, draugai, noriu...
„Verslo žinių“ podkastai
Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Sveiki, verslo zinios galetu pasidometi situacija su renovacija. Siuo metu uz jau atliktus darbus ir israsytos saskoitos nesumoka po kelis menesius uz renovacija. Priezastys valdininkai nedirba is namu. Valstybe iesko nauju schemu padeti, bet nesugeba paleisti pinigus uz ivykdytus darbus. Ir tai nera vienos imones problema. Daugelis imoniu planuoja standyti darbus ir atleisti zmones. Baisu kas vyksta
Tu imoniu zmones...Ša Murzilka.
Tiesa akis bado ?
O premjeras šypsosi ir glosto sau apvalų pilvuką: ir atlyginimą laiku gauna, ir gatvę subinlaižys ministras link namų išasfaltavo, ir milijardai vis vien bus išdalinti ir atkatai gauti. O dar taip gerai pasufleravo patarėjai su tais 200 eurų rinkėjų balsams pirkti - žiū, ir dar vienai kadencijai šilta kėdė liks. Ne gyvenimas, o uoga. O tie verslininkai, tie spekuliantai, tie nusikaltėliai - kam jie rūpi? Tegul džiaugiasi, kad neužsiundė ant jų STT, VMI, VDI, VSD, KGB ir KNŠ.
Labas Landsbergio Hitler...Ko jus norit ? Pensininkams bus pinigai padalinti , balsai nupirkti ir viskas ciki .Greit rinkimai.:D:D: :D juk cia ne vokietija , kad versliukus gelbeti :D:D:D
Kas pasidarė su Verslo žiniomis, anksčiau ir starpsniai buvo kitokie ir komentavo žmonės kažką išmanatys, o dabar staripsniai prilygsta 15 min i komentarai atitinkami. labai gaila.
Jūs tiesiog pasenote - kai sensti, atrodo, kad jaunystėje viskas buvo geriau.
Klausia kur zinios dingo o ne jaunyste
Premjerą kaip ir daugelį LT gyventojų, kurie balsuoja, kankina elementarus intelekto ir apsiskaitymo trūkumas. Premjeras yra marozas su kostiumu, visą gyvenimą buvo valstybės išlaikytiniu. Kad ir kaip jis didžiuojasi tarnavęs Lietuvai, klausimas kiek tai yra nuoširdu. Greičiausiai pagrindinis tarnystės motyvas šilta vieta tų laikų kelių policijoje :) O kai toks marozas sutinka nepilnavertiškumo kompleksų kamuojamą kolūkio pirmininko sūnų, gaunasi atominis kvailų sprendimų ir žemo lygio politikos užtaisas.
bet juk tai sena lietuviska tradicija - laborantas, muzikantas, buldozerininkas, nepavyke medikai. Tai toje pacioje eileje ir policininkas ir kolukio pirmininko sunus. O kokios alternatyvos?
Esame šeimos verslas su 12 darbuotojų. Negalėjom visiškai dirbti nuo kovo 16d. iki dabar. Patyrėme apie 12000€ nuostolių ir negavome apie 150000€ planuotų pajamų. Ar paskola yra pagalba? Paskolą reikės gražinti, todėl tai yra įsipareigojimas tik su mažesnėmis palūkanomis, o ne pagalba verslui. Prašau kas nors įvardinkite kokią realią pagalbą mūsų verslas gali ar galės gauti?
ir kam dar ta pagalba kai gauni 150000 per 2 mėnesius...
Alvy, įmonės pajamos nėra pelnas.
labai gražus, dalykiškas ir prasmingas laiškas premjerui. Gal perskaitys ir susimąstys?
Ka reskia zodis pareigūnas ir kuo skiriasi nuo kitų pareigybių. Pareigūnas nemasto, jis tik vykdo, mastymas yra išmuštruojamas spec priemonėmis. Ir tai nėra kažkoks neigiamas dalykas tai yra būtina tam tikroms svarbioms užduotims atlikti ir užimti tam tikras pareigas. Vėliau jau nebedirbant to darbo ne visiems pavyksta grišti į normalia būseną. 200 Eur pensininkams yra taip pat efektyvu kaip taiklus smugis agresyviam smurtautojui, abiejais atvejais sprendima priemes asmuo turi tokia teise ir efektyviai pasiekia tiksla.
Kad susimąstytų ,reikia turėti tokią kūno dalį ,kaip galva.
Neturėkit naivių lūkesčių ir iliuzijų: rusiškų trąšų partija niekaip negali turėti provalstybinių ir strateginių interesų bei projektų. Man įdomiau, kokia high level jų zadanija žiūrint į tolesnę perspektyvą, jei toliau būtų valdančioj promaskvietiškoj koalicijoj. Ar tik progreso ribojimas, ar visgi prasidės ir sankcijų atšaukimo, gal net pasitraukimo iš EU agenda?
Pasirodo tu bukesnis uz premjera ..labas rytas krab :D
VZ tapo 15min...Valstiečių valdžia - didžiulė bėda Lietuvai.
Konservatoriu zinoma butu...Duotuoju atveju, taip.
Naktines reformos pamirsote !? Ir kaip buvo zlugdomas verslas Kubiliaus laikais !?
Ša Murzilka, nekartokite nuvalkiotų frazių ,jei nesuprantate. Obliuokite geriau lentas.
O tai kada konservatoriai pvm sumazins laikinai padidinta? :D kiek kalba anukas per tv sako negalima mazinti mokesciu :D
Bet bent jau ne tokia didelė, kaip konservata.
tai siūlyčiau VZ įkurti atskirą rubriką "patrolink premjerą". Nes didžioji dalis vertinimų, jei juos taip galima pavadinti, toliau politizuoto trolinimo, deja, netraukia. O kad dalis priemonių nėra greitos, arba joms skirtos sumos per didelės (portfelinės garantijos beveik 0,5 mlrd.€, tik dabar atsidaro, ir tai normalu, o paklausos tiek gali nebūti) čia jau visiškai kito lygio diskusija.
@Gerb.Maurai: Na be abejo kad tai trolinimas. Bet sakyčiau kad gana korektiškas. Kaip ir iš Skvernelio ir Co. viešoje erdvėje koks 80% info trolinimas. Visa viešoji erdvė trolinimas daugiau ar mažiau. Tai ką siūlote Verslo Žinioms? Visi pasijuokėme iš konservų plano. Bet tie jau bent sugebėjo sumesti kažkokią prezentaciją prieš porą savaičių. Kažką lygtai Šimašius išstenėjo? Iš vyriausybės nemačiau net tokio viešoje erdvėje. Gal tiesiog jie nesivargina rodyti tokio lygio info. Tieisog supranta kad niekam tai neįdomu, gal tiesiog neturi ? Tai dar kartą: ką siūlote Verslo Žinioms? p.s. čia nebuvo kritika nei Skverneliui, nei VZ, nei kam nors kitam.
Gerbiamas Maurai, Valstybe neapmoka Israsytu saskaitu uz renovacija statybininkams. Tai yra trolina Senukus, pati nemoka tiekejams uzsukdama nemokumo grandine. Kaip tai pavadinti? Renovacijoje pinigai sustojo, nes valdininkai sedi namuose, gauna alga ir nesugeba pavedimo suformuoti. Jus gyvenate kazkokiame burbule. Nereikia jokiu priemoniu, reikia vykdyti isipareigojimus. Mano minima problemq nera vienos imones, taip yra su kas antru renovacijos projektu. Apie nauju pinigu paleidima renovacijai pranese ir daugiau niekas nevyksta. Kaip tai paaiskinti?
Visa viešoji erdvė trolinimas daugiau ar mažiau? Jei norim trolinti, ar kovoti politines kovas, taip, nes toks media trolinimas aiškiai nukreiptas į asmenį, su lūkesčiais jo atžvilgiu (priminti tikras ar menamas klaidas ir pažeminti visuomenės akyse ar išprovokuoti kokią naudingą reakciją). Bet jei ieškom sprendimų - kvieskitės premjerą ir kanclerį pokalbiui. Kažkada per finansų burbulo krizę kubilius su kreiviu net online į klausimus bandė atsakinėti VZ eteryje. Ne ta partija, todėl nenorim duot eterio, tik kritikuot? Niekuo negaliu padėti, gerb.redakcija, toks jūsų paisrinkimas. O gal kviečiate, bet neateina? Dar nemačiau tokio politiko, kuris atsisakytų eterio prieš rinkimus.
neturiu burtų lazdelės, bet bandau suprasti, kodėl verslininkui kažkas turi aiškinti kaip gaut pavedimą kuris priklauso ;-) ar išsiaiškinti kodėl negauna, ar jei negauna nepagrįstai - paskambinti projekto vadovui, ar jo vadovui, ar pagaliau ministerijos, kuriai pavaldi agentūra, viceministrui? Kitur valstybės įstaigos susimoka, nes viskas elektroniniu būdu, namai tam netrukdo ir jokių "nesugeba" požymių. Gal jums tiesiog baisiai nesiseka? Galite sukonkretinti, kas užsakovas, per kiek turėjo apmokėti ir kiek laiko po akto neapmoka?
Skvernelis dabar tiek turi eterio, kad jam tikrai neverta maltis VZ. Jis geriau sustiks su Dagiu, ateis balsuot dėl VAD įstatymo. Tokie jo prioritetai. Čia trolinu. VZ: uždavė konkretų klausimą dėl Invegos. Net nereik dabar atsakinėt. Po savaitės tegul vyriausybė pateikia geresnią proporciją. Bus win win situacija. Pilietis prieš tai rašė apie renovacijos pinigus. Tegul VZ ką nors patrolina apie tai. Manau tik tokiu būdu šiuo metu ir galima kažko pasiekti. Beje straipsnio paradžioje be konkrečių skaičių ant emocijų rašoma apie epidemijos suvaldymą kovo mėnesį. Nežinau sutapo ar ne, bet reikalai pajudėjo geryn tada kai Grybauskaitė patrolino Verygą. Taip kad šiame totalių emocijų laike tik trolinimas ir veikia. Čia vėl trolinu. Šiek tiek.:)
nepykite, bet nesutinku. Jūs sprendžiate, ką pasirinks premjeras, už jį, tai logikos klaida arba nepabijokim to žodžio, tiesiog. otmazas. Bet įvertinus jūsų-VZ politinį angažuotumą, visiškai suprantamas. Kad turėti minimalias testų ir priemonių atsargas epidemijos pradžioje buvo blogai ir arkliui aišku, bet tokioje padėtyje buvo atsidūrę daug kas. Panašiai galima kubilių kaltinti, kad buvo nepasiruošęs priimti lddp torčiuko 2009 pradžioje. Kas vyko po to, čia apie brangiai mokesčių mokėtojams kainavusį išdidumą neiti į TVF, jau kita kalba. Blogai buvo visiems, taip pat ir Verygai, kuris 3 testų taupymo savaites jautė nerealų spaudimą, buvo kaltinamas neveiklumu kol sulaukė ir atvažiavo papildymai, o DG pasisakymas mano galva buvo pigios patyčios, visiškai nelaiku. Jei turėčiau jam priekaištų, tai dėl savaitės komandiruotės į JAV, kaip ir skverneliui dėl 1 diena (!) sutrumpintų atostogų tuo metu, kai jau viruso grėsmė buvo akivaizdi. tuo metu reikėjo dirbti ruošiantis, ne sau įdomiai leisti laiką. O kas veikia, matyt sprendžiate pagal save, nes įrodymų nėra, tik prielaidos. Nieko asmeniško ;-)
Tai galima kaltinti (gal labiau tinka žodis kritikuoti) ir Kubilių ir Skvernelį ir VZ ir Verygą ir net mane.:) Aš tiesiog bandau įsivaizduot kaip optimaliai pasiekt rezultatą. Ir VZ pasirinktas kelias šiuo konkrečiu atveju man atrodo gana optimalus. Bendrąja prasme, kad ir kaip keistai skambėtų mes esam visiškai standartinėje situacijoje. Tiesiog darome tą ką ir daro visa Europa. Esame Eurozonoje, bankų sektorius stabilus, visi reikalingi įstatymai priimami praktiškai momentaliai. Tą pradžioj straipsnio ir bando akcentuot VZ. Ir visiškai nesvarbu kas būtų valdžioje - iš esmės rezultatas su nedideliu nukrypimu būtų tas pats: epidemiologine ir ekonomine prasme. Tai va toks būtų mano-VZ politinis angažuotumas. Beje nesutikčiau dėl spaudimo. Sakyčiau kad iki balandžio vidurio išvis jokios kritikos pagrindiniam aktoriam ir atlikėjam (pagrįstos ar ne) nebuvo. Šita valdžia tikrai gyvena komforto sąlygom. Na šokam į kokią kitą temą. Čia jau gal išsisėmėm. Bet truputį blogai bus jeigu mano žodis bus paskutinis. Ar ne gerbiamasis?:)
baikit, nėra čia paskutinio žodžio ;-) nes vertinimai ir požiūriai skiriasi, jūs palaikote trolinimą kaip būdą ką nors konstruktyvaus gauti, aš nelabai. Apsikeitėme, ir tiek, ačiū.
Ir vėl tu, barbare, normalu vadini tai, kas nenormalu. Austrų valdžia kreditus smulkiam verslui išduoda per 24 val., vikiečiai 100 proc. Garantuoja be biurokratinių reikalavimų, švedai iš kRto grąžina sumokėtą PVM kaip paskolą... taip taip - jie visi nenormalūs. Viščiukus paskaičiuosime po koronos: kur bus Lietuva, o kur tie “nenormalūs”
Manęs tai neliečia tiesiogiai, tačiau aš patariau kaip siūlote, papildomai kviesti žurnalistus
nesuprantu - jei neliečia, ir net nežinote detalių, ko čia viešai ašaroti?
Sutinku su vienu iš komentarų ... juk išties nemalonus jausmas kyla matant koks savimi patenkintas, šelmiškai sotus tas katinas, kurio intelekto koeficientas lengvai įžvelgiamas - jis neieško esmės padoriai, jis nekovoja už kokybę, jis užsivilkęs lengvą dirbtinę šypsenėlę, kurioje akivaizdu, kad jam patinka valdžia, kurios dar būdamas statutiniu jis net nesitikėjo. Aš esu tikras, kad jis NIEKADA NESITIKĖJO jog užlips taip aukštai. Ir, deja, labai deja, jo IQ nesiekia to lygio, kad jis bent norėtų būti nuoširdus kovotojas už mus.
VZ fasistojantis 15min....Jeigu verslui nepatinka...reikėtų šį Emigraves patikrinti . Vien tik verslo žeminimas ir į Rusiją siuntimas ???
Kubil jugenda tikrinkite,jie...Emigravęs, tu nesi emigravęs. Tu arba samdomas kremliaus trolis, arba tiesiog psichas. Bet kuriuo atveju, būtų puiku tave ban. VŽ, gal galite panaikinti šitą rusaliubą?
Staliau,gal tu geriau obliuok, jei ir tą darbą moki?
1mln jau issiusta :D bet i vakarus
Prisipirko turto,prisamde ukraineciu,mokejo...Tu šiaip jau bėk pas daktarą. Persišviesk galvą. Gal dar padės.
Ruskij mir atstovui rentgenas nepadės.
Į premjerus yra patekęs atsitiktinis žmogus , kuris tiktų tiktai gerai veikiančiomis ekonomikos sąlygomis. Reikalingas ryžtingas žmogus su analitiniu protu , nedrebantis dėl savo kėdės ir sveikatos ir dirbantis visuomenės labui. Pavyzdžiu galima paimti JAV krizinį prezidentą Frankliną Ruzveltą ,kuris sudėtingomis sąlygomis įrodė kad yra lyderis išvairavo iš baisios ekonominės ir politinės suirutės. Kam tas įdomu galima pažiūrėti tą istoriją su smulkmenomis Jutube. Mūsų sąlygomis tereikia priversti veikti dirbti pinigų skirstymo aparatą, kad jis veiktų efektyviai. Dabar ir vaizdas ir rezultatai apgailėtini. O čia tiktai pradžia.
As jums pateiksiu pavizdi.As dirbu transnacionalineje kompanijoje kuri yra privati bet dirba su uzsakymais uz valstybinius pinigus.Pas mus nesumazejo darbo,nesumazejo apivarta.Taciau imone suskubo pasinaudoti parama darbuotojams krizes metu islaikyti.Parama skiriama imonems kuri nori islaikyti darbuotojus ir del koronos prarado apivarta/sumazejo valandos.Pas mus apivarta nesumazejo,valandos nesumazejo,taciau imone mus visus pasodino ant mokamos is valstybes paramos.Trumpai tariant,imone gaudavo pelna o valstybe mums mokejo algas.Kiekvienas verslas pasinaudos parama lygiai tokiu pat budu ! Stai komentatorius virsuje parase kad jiems reikalinga parama nes imone prarado 150 000 pajamu ! Imone nori kad valstybe kompensuotu jai pajamas o mokesciu moketojai ta apmoketu ! Tai kad manes nestibina kodel parama tokiems neskiriama ! Tai yra Force Majeure situacija ir valstybe rupintis verslu neprivalo ! Jeigu verslas nekaupe ribalu tai verslo problema ! Valstybe suteikia salygas verslui dirbti,jeigu verslas neuzsidirba tai ne valstybes ir mokesciu moketoju problema ! Galiausiai gal verslas noretu padeti siuo metu problemose esancioje valstybeje ir juos zmonems ? Ne !
Neraštingasis ir nuskriaustasis Emigeri, ka Veryga tručijo medikus, verslininkai rinko pinigus apsauginėms priemonėms, kai nežinojo, kur gauti ventiliavimo aparatų - pirko juos. Dūsta eksportas ir verslas - išlaiko žmones ir moka algas. Dažnas net nesumažino. Valdžia suteikė 34mln eur paramos (Invega), o verslas nedirbdamas sudegino 250 mln eur. Taigi, eik tu geriau į Dublino bubą, atsiprašau - Maskvos pivnuškę ir malk savo š..ą savo tautiečiams, jei nebijai gauti nuo jų į marmūzę
Galite nesistengti,as jusu komentaru neskaitau.
Premjeras ,tai kaip generalinis bet kokioje įmonėje. Jei įmonėje dirba generalinis iš milicijos atsiųtas jefreitorius, tai gero nelauk.
VZ, jus pirma klaidas issitaisykit savo barometruose. 24TWh per dieną LT vartoja? Gal turėtų būti 24 GWh? Taip jau būna su tais skaičiais, ten 3 nuliais per daug, ten er mažai ir tada kyla pasipiktinimas lygioje vietoje.
Kaip suprantu kad ne taip akivaizdu butu liaupsint simonytes negalima ? :D. ..reikejo straipsni darasyt kaip konservai puikiai susitvarkytu :D ..reiktu sprest sia krize konservu metodais sumazint visiems algas ir pensijas veliau "laikinai" padidint pvm :D labai idomu man ju paklausyti ka jie dar pataisytu po 20 metu griovimo :D
O va taip: imk ir paaiškink, gudročiau, kaip tai Šimonytei reikėjo elgtis: Kirkilas nudrenavo Lietuvos sąskaią panašiomis pakišomis pensininkams, kaip Skvernelis, ES ir euro su visom ECB šimtamilijardinėm paramom užskolintai lito valstybei nesišvietė. Ir dar ekonominis nuosmūkis. Prie tokio kokteilio valstiečių profesionalus tikia tryda būtų apėmusi, kad jokie vaistai nepadėtų.
Siulau konservom testi pradetus darbus ir toliau skurdinti labiausiai pazeidziamus ..tau citata " reik sumazinti pensijas iskart po rinkimu kad po 4 metu atejus kitiems rinkimams pensininkai pamirstu " :D ..ir matai jie nenudrenavo saskaitu :D ..kiek zinau veliau visiems turejo grazint atimtus pinigus ir pirmiausiai kaip lietuvai ir priklauso grazino teisejams tiems kas labiausiai nukentejo :D
Oho, pasirodo konservatoriai 20 metu valde:)
Labai, labai labas rytas... Kažkaip keistai visame šiame karantino/krizės fone atrodo viešos deklaracijos apie paramą (kam?). Visi susitelkėme, solidarizavomės, greitai reagavom... Ir ką? Ogi nieko! Visos "pagerintos" paramos formos labiausiai tinkančios didesniems verslams patyrusiems "net 30% pajamų" stygių džiugiai anonsuojamos, o smulkaus "verslo" atstovai su tūkstančiais žmonių liko už borto. Net jei jų veikla sustabdyta valstybės nurodymu 100%. Ką jau kalbėti apie medikus ir odontologus, kurie SAM ir LRS sveikatos komiteto (kai kurių narių) viešai apdergti visuomenės akyse, dar net neatnaujinus taip laukiamų būtinų planinių sveikatos paslaugų, verčiami mažinti pacientų srautus, teikti aukščiausios kokybės paslaugas "kosmonautų kostiumuose" net ir pacientams, kurie yra "švarūs" (nuo COVID-19), jokiu būdu netaikyti priemokos už asmens apsaugos priemones ir t.t... Labai, labai labas rytas!
O kokį atsakymą į paramos fondus besikreipiantis sąžiningai mokesčius ir konkurencingą darbo užmokestį mokantis smulkusis verslininkas, investuojantis savo lėšas į naujausias prienamas tecnologijas ir darbo priemones, bet kokiomis priemonėmis darbuotojus išlaikantis darbdavys - atsiprašome, jūs neatitinkate kriterijų, nes esate "sunkumus patirianti įmonė". O ar jūs kreipėtės? - paklausė premjeras, teigdamas kad visi gauna kas prašo. Tačiau neišgirdo, kad dauguma net nesitiki kad bus išgirsti... Tai kur gi ta valstybės (atsiprašau ES struktūrinių fondų) parama labiausiai nuo COVID-19 nuketėjusiems? Labai, labai labas rytas...
Verslininkas is prigimties...apsiraminkit, jokia ES valstybės pagalba mokesčių mokėtojų patiriantiems sunkumų nebuvo ir nebus skiriama. Čia galit užsirašyt virš biuro durų, jei neteko susipažinti ir turit kokių nepagrįstų vilčių. Mokesčių mokėtojų lėšos negali ir neturi būti mėtomos per didelę riziką prisiėmusiems verslams, o tą finansinės ataskaitos labai aiškiai parodo, kriterijai seniai visiems žinomi. Sėkmės.
Kubilius istaske Privatizacijos...Sveiki, draugai, noriu...