2019-01-09 13:35

Vyriausybės kancleris bus atsakingas už Lietuvos DNR

Algirdas Stončaitis. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Algirdas Stončaitis. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vyriausybė sudarė specialią komisiją – Lietuvos įvaizdžio strateginę tarybą, kuri svarstys strateginius šalies įvaizdžio formavimo klausimus, teiks pasiūlymus dėl valstybės pristatymo užsienyje ir dalyvaus kuriant valstybės įvaizdžio strategiją. Įvaizdžio sukūrimo projektas pavadintas #Lietuvos DNR.

Naujai Tarybai vadovaus Vyriausybės kancleris Algirdas Stončaitis. Į ją numatoma suburti įvairių sričių ekspertus bei asocijuotų struktūrų atstovus.

„Iki šiol būta bandymų kurti Lietuvos įvaizdį, tačiau jie ne itin sėkmingi. Iki šiol nėra patvirtintos aiškios valstybės pristatymo kryptys užsienio šalyse. Mūsų tikslas – sukurti vieningą Lietuvos įvaizdžio strategiją, kurioje atsispindėtų šalies vertybės, ryškūs mūsų tapatybės ženklai ir jie būtų atpažįstami pasaulyje“, – Vyriausybės pranešime spaudai cituojamas p. Stončaitis.

Jis tikino, kad „tai nebus „kabinetinė“ strategija“: „Į jos kūrimą sieksime įtraukti kuo daugiau įvairių sričių profesionalų. Todėl ir startuojame su projektu #Lietuvos DNR, kurio pagrindinis tikslas – pakviesti visuomenę į diskusiją, išgryninti idėjas dėl Lietuvos pristatymo užsienyje.“

Strateginė įvaizdžio taryba spręs dėl prioritetinių užsienio rinkų sąrašo, įvardins šalies įvaizdžio formavimo prioritetus ir pagrindines kryptis, didelis dėmesys bus skiriamas svarbių Lietuvai švenčių pasirengimui, svarbių valstybei datų paminėjimui. Strateginė įvaizdžio taryba taip pat tvirtins tarpinius Lietuvos įvaizdžio strategijos dokumentus.

Pasak pranešimo, į Strateginę įvaizdžio tarybą įeis ministerijų, žiniasklaidos, reklamos, turizmo, verslo asociacijų, komunikacijos ekspertų ir kitų grupių atstovai.

„Tikimasi, kad glaudus įvairių sričių ekspertų bendradarbiavimas, visuomenė įtraukimas į diskusijas, padės sukurti vieningą ir ilgalaikę Lietuvos įvaizdžio strategiją. Jos įgyvendinimas turėtų formuoti aiškesnę Lietuvos tapatybę ir padidinti šalies žinomumą“, – rašoma pranešime.

Jame pabrėžiama, kad nors „pačią įvaizdžio strategiją rengs išorinis tiekėjas, visus esminius klausimus spręs ir sprendimus tvirtins Strateginė įvaizdžio taryba“.

Naująją šalies įvaizdžio strategiją numatoma tvirtinti 2020-ųjų pradžioje, viešuosius pirkimus planuojama paskelbti kitų metų antrąjį ketvirtį, šis projektas bus finansuojamas iš Europos Sąjungos fondų lėšų.

52795
130817
52791