Lietuvos įvaizdis – kiekviena proga kitoks

Vos tik visuomenei pristačius valstybės atkūrimo šimtmečio progai sukurtą Lietuvos prekės ženklą, Valstybinis turizmo departamentas paskelbė supaprastintą pirkimą sukurti šalies kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantį prekės ženklą. Šis bus naudojamas vietoj bene daugiausia kritikos per visą šalies ženklodaros istoriją sulaukusio Lietuva drąsi šalis koncepcijos logotipo palikimo.
Germanas Kavalskis, ryšių su visuomene ekspertas, ironizuoja, kad šiais metais galime paminėti dar vieną svarbų jubiliejų Lietuvos įvaizdžio paieškų ir strategijų kūrimo 20-metį. Jau 20 metų Lietuvos valdžia bergždžiai ieško būdų, kaip save prist ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti