2016-05-04 09:00

Lietuvos įvaizdis – kiekviena proga kitoks

Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas. Lauros Vansevičienės nuotr.
Tomas Ramanauskas, reklamos agentūros „New!“ kūrybos vadovas. Lauros Vansevičienės nuotr.
Vos tik visuomenei pristačius valstybės atkūrimo šimtmečio progai sukurtą Lietuvos prekės ženklą, Valstybinis turizmo departamentas paskelbė supaprastintą pirkimą sukurti šalies kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantį prekės ženklą. Šis bus naudojamas vietoj bene daugiausia kritikos per visą šalies ženklodaros istoriją sulaukusio „Lietuva – drąsi šalis“ koncepcijos logotipo palikimo.

Germanas Kavalskis, ryšių su visuomene ekspertas, ironizuoja, kad šiais metais galime paminėti dar vieną svarbų jubiliejų – Lietuvos įvaizdžio paieškų ir strategijų kūrimo 20-metį.

„Jau 20 metų Lietuvos valdžia bergždžiai ieško būdų, kaip save pristatyti pasauliui. Kurti Lietuvos įvaizdį bandyta 1996, 2003, 2007 m., galiausiai viskas su trenksmu buvo „uždaryta“ 2009 m., kai, patvirtinus „Drąsios Lietuvos“ koncepciją, pasikeitė Vyriausybė ir buvo suskaičiuota, kiek atsiėjo koncepcijos kūrimas“, – kalba p. Kavalskis.

52795
130817
52791