2016-03-29 22:42

Rytdienos vartotojai – Z kartos atstovai

Artūras Urbonavičius, „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europai: „Naujosios tendencijos – iššūkis daugeliui, tačiau kartu puiki galimybė tobulėti.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Artūras Urbonavičius, „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europai: „Naujosios tendencijos – iššūkis daugeliui, tačiau kartu puiki galimybė tobulėti.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Prekių ženklams, norintiems suprasti, kokie bus ateities vartotojai, dera įvertinti, kuo išsiskiria vadinamoji karta Z (iki 24 m.), o ji iš verslo jau dabar reikalauja inovatyvių, personalizuotų sprendimų, jiems ekologija ir korporatyvinė atsakomybė – ne tušti žodžiai.

Artūras Urbonavičius, „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europai, kalbėdamas, kaip Lietuvos vartotojai pasikeitė per visą nepriklausomybės metą, išskiria tris laikotarpius.

„Šis skirstymas yra sąlyginis ir subjektyvus, tačiau jį diktuoja ilgametė tyrimų ir asmeninė patirtis“, – nusišypso p. Urbonavičius ir pirmąjį Nepriklausomybės dešimtmetį vadina chaosu, kuriame gimsta šiokia tokia tvarka.

52795
130817
52791