2016-03-25 06:12

Atnaujinus prekės ženklą – dukart didesni pardavimai

Juozas Daunys, „Vilniaus degtinės“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Juozas Daunys, „Vilniaus degtinės“ generalinis direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Vilniaus degtinė“ skaičiuoja, kad „Bajorų Premium“ degtinės pardavimai po prekinio ženklo atnaujinimo pernai spalį, išaugo net 2 kartus.

Pasak Juozo Daunio, „Vilniaus degtinės“ generalinio direktoriaus, tokie rezultatai neaugančioje rinkoje yra išties džiuginantys.

„Kryptingas darbas ir teisingai pasirinkta komunikacinė strategija mums leido atsigriebti didesnę rinkos dalį iš konkurentų, o gruodžio ir sausio mėnesiais pardavimai rodo dar įspūdingesnius augimus, pardavimai augo net tris kartus“, – skaičiuoja p. Daunys.

Pasak jo, pasirinkta prekės ženklo komunikacijos strategija žengia koja kojon su europietiškomis tendencijomis – lokalumo ir autentiškumo akcentavimas, orientacija į kokybę ir išskirtinį gamybos procesą šiuo metu vartotojui kur kas svarbiau už emocijomis ir vaizdiniais grįstą komunikaciją.

„Vilniaus degtinė“, stebėdama jau kuris laikas augančius „Bajorų“ pardavimus, kaip teigia p. Daunys bendrovės išplatintame pranešime, neslepia ambicijų tapti antruoju degtinės prekiniu ženklu Lietuvoje.

„Pastaruoju metu tendencijos akivaizdžios – vartotojai vis labiau vertina autentiškus produktus, pagamintus savo šalyje ir iš savos žaliavos. Ši strategija itin patraukli į vietines rinkas orientuotiems alkoholio gamintojams. Tačiau ir didieji, pasaulinio garso prekės ženklai elgiasi taip pat. Neveltui „Absolut“ ar „Grey Goose“, turintys galimybių kurti pačius išradingiausius ir keisčiausius produktus, gręžiasi būtent į gamybos tradicijų atskleidimą, pabrėžiama produkto kilmė, ieškoma naujų būdų meistrystei parodyti“, – kalba p. Daunys.

AB „Vilniaus degtinė“ 2015 m. sausio – rugsėjo mėn. pardavimo pajamos įskaitant akcizą padidėjo 4,2%, palyginti su 2014 m. atitinkamu laikotarpiu, ir siekė 41,3 mln. Eur. Bendrovės eksportas 2015 m. lyginamuoju periodu padidėjo 55,5%.

„Bajorų Premium“ prekės ženklo pardavimai litrais 2014 m. siekė 451.292, 2015 m. – 587.889.

„Prognozė šiems metams buvo 753.450, tačiau matydami dabartinius pardavimus, prognozes didinsime. Po prekės ženklo atnaujinimo, nuo 2015 m. spalio parduota 660.000 butelių, kai palyginti prieš tai per pusę metų buvo parduota 225.000 butelių“, – skaičiuoja p. Daunys.

52795
130817
52791