2016-03-16 12:40

„Password 2016“: patirtimi dalijasi rinkodaros profesionalai

Konferencija „Password 2016“.  VŽ montažas. Aušros Barysienės nuotr.
Konferencija „Password 2016“. VŽ montažas. Aušros Barysienės nuotr.
Startavo dviejų dienų rinkodaros profesionalų konferencija „Password“, kurioje savo patirtimi ir naujausiomis įžvalgomis dalinasi ir Lietuvos, ir užsienio ekspertai. Kartu konferencijos metu bus išrinkta efektyviausia Metų rinkodaros kampanija ir paskelbti konkurso „Metų prekės ženklo“ nugalėtojai.

„Norisi, jog po šių dviejų dienų rinkodaros gildija būtų dar vienu kokybės laipteliu aukščiau nei buvo vakar. Kasmet stengiamės surinkti įdomiausius pranešėjus, aktualiausias temas“, – atidarydamas konferenciją kalbėjo Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius.

Kartu konferencijoje savo geriausias ir efektyviausias metų kampanijas pristatinės atrinktieji 18 „Password“ finalininkų, iš kurių bus renkami atskirų kategorijų laimėtojai, o iš pastarųjų – nugalėtoja, kuri pasipuoš efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulu.

Taip pat besibaigiant konferencijai bus paskelbti „Metų prekės ženklo 2016“ nugalėtojai.

Kūrybiškumo svarba

„Password“ neatsiejama nuo žodžio efektyvumas, tačiau patys žinome, kad vieno recepto čia nėra, ir kiekvieno tokio renginio metu stengiamės atskleisti tą receptą, atrasti, kas slypi už to efektyvumo. Šioje konferencijoje daugiau dėmesio skirsime kūrybiškumo įtakai efektyvumui, ir atvirkščiai – jų sąsajai“, – kviesdamas pirmuosius pranešėjus kalbėjo Saulius Šukaitis, žiniasklaidos planavimo bendrovės „Vizeum“ generalinis direktorius.

Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius, konferencijoje pabrėžė, jog rinkodara ne tik menas, galiausiai ji turi įmonei virsti pelnu.

„Blogiausia, rinkodaroje – puikybė, deja, šiandien dar daug tokių sprendimų. Gera reklama yra ta, kuri subtiliai parduoda, ir kurią pamačius vartotojui nereikia sukti galvos, ką norima ja pasakyti, – kalba p. Masiulis. – Svarbiausia reklamoje ir visuose įmonės veiksmuose – tęstinumas“.

Pono Masiulo konferencijoje pasakotą istoriją apie reklamos įtaką pardavimams skaitykite čia.

52795
130817
52791