2015-11-04 07:00

Virtuali realybė: nuo Lietuvos banko iki žiniasklaidos

„Google“ pristačius kartoninius „Cardboard“ akinius, kuriuos šandien nesunku įsigyti už kelis dolerius, galima tikėtis didesnio virtualios realybės projektų proveržio. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Google“ pristačius kartoninius „Cardboard“ akinius, kuriuos šandien nesunku įsigyti už kelis dolerius, galima tikėtis didesnio virtualios realybės projektų proveržio. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Pingančios ir vis labiau po­puliarėjančios techno­lo­gijos skatina prekių ženklus imtis drąsesnių žingsnių – neapsiriboti tradicinėmis reklamos kampanijomis, bet investuoti ir į virtualios realybės projektus.

Interaktyvių sprendimų „Gluk Media“ nesenai įgyvendino Lietuvos bankui skirtą projektą, kuriame komercinė banknotų apdorojimo sistema pristatoma reklaminiame-pažintiniame virtualios realybės vaizdo klipe.

„Vartotojas, užsidėjęs virtualios realybės akinius, kartu su banknotu tarsi „įlenda“ į aparato vidų ir keliauja per visus sistemos detektorius, taip susipažindamas su aparato veikimu ir funkcijomis“, – kalba Ignas Buitkus, „Gluk Media“ verslo plėtros vadovas.

52795
130817
52791