2016-06-04 15:37

Pardavimų ABC: užduotys marketingui ir pardavimams

Įmonės vadovas privalo turėti savo įmonės viziją ir jos kontekste numatyti pagrindinius marketingo ir pardavimų tikslus bei paskirstyti su šiais tikslais susijusias funkcijas. VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Įmonės vadovas privalo turėti savo įmonės viziją ir jos kontekste numatyti pagrindinius marketingo ir pardavimų tikslus bei paskirstyti su šiais tikslais susijusias funkcijas. VLADIMIRO IVANOVO (VŽ) NUOTR.
Užduočių paskirstymas tarp marketingo ir pardavimų dar ne visų Lietuvos įmonių praktikoje yra aiškiai apibrėžtas. Iš esmės šios dvi veiklos sritys yra labai susijusios, tačiau tarp jų yra ir esminis skirtumas.
Pristatome naują rubrikos „Pardavimai“ subrubriką „Pardavimų ABC“, kurioje nuolat atnaujinsime bendras ir niekada nesenstančias pardavimų temas.

Įmonės veikloje paprastai yra numatomi du pagrindiniai tikslai: finansinis ir marketingo. Pirmasis nusako finansinius rezultatus, kuriuos reikėtų pasiekti. Marketingo tikslas lemia, kokioje veiklos srityje ir kokiomis priemonėmis planuojama pasiekti finansinius rezultatus. Remiantis marketingo tikslais ir strategija, formuojamos ir vėliau realizuojamos pardavimų prognozės.

52795
130817
52791