„Axis Transport“ pardavimų vadovas pataria: be disciplinos pardavimų nebus

„Kad neaptingtum, turi įsivesti taisykles ir jų griežtai laikytis. Jeigu neturėsi tikslo, kiek per dieną turi padaryti atsispaudimų, tai varžybose niekada negalėsi pasiekti rezultatų. Pardavimuose turi aiškiai žinoti, kiek per savaitę, per mėnesį ir pan. turi aplankyti naujų klientų, kiek kartų susitiksi su senais klientais“, – sako Tomas Degutis, bendrovės „Axis Transport“ pardavimų vadovas.
Anot jo, svarbu kiekvieną savaitę matuoti, ar pavyko susitikti su tiek klientų, kiek buvo planuota, o jeigu to neskaičiuosi, rezultatai iš karto pradės prastėti. „Net jeigu iš kliento grįši nieko nepardavęs, yra geriau nei pas jį visai nenuvykti. Vizitai pas klientus yra būtini“, - pažymi p. Degutis.