Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-11-04 06:45
RĖMIMAS
2025-11-04 06:00
RĖMIMAS
2025-10-29 10:34
RĖMIMAS
2025-10-09 05:15
RĖMIMAS
2025-09-30 06:00
RĖMIMAS
2025-09-09 11:26
RĖMIMAS
2025-09-02 05:45
RĖMIMAS
2025-08-26 06:15
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Statėme ABB įkrovimo stotelę darbe. Pirkome be paramos už 500 eurų + sumontavimas ant sienos su vidaus darbais 200 eurų. Kai tik užsimeni tiekėjams ,kad teiksime paraišką paramai , tai įrengimo kaina iš karto kyla minimum 2 kartus ir irengimo kaina pasiūlymuose pradeda svyruoti tarp 1400-1800 eurų. Reziume; įrenginėti geriau be paramos, taip ir greičiau ir nereikia popierizmo su parama.
už 500€, kokio galingumo stotelė? Ir ši kaina su PVM?
Koks PVM, juk sako pirkome įmonės reikmėms.
Taip, tas buvo paklausus apie įkrovimo stotelę įmonės Deals on Wheels reklamuojamos - Įkrautas. Tai jeigu su valstybės parama - kaina pasiūlyme padidėjo lygiai dvigubai. Įsirengėme be jokios paramos.
įmonėms kainos būna nurodomos be PVM ar neteko girdėti? Ir klausimas buvo ne vien apie PVM, pats čia pakomentavai kaip į vandenį paperdei.
"elektra varomų automobilių maršrutai paprastai planuojami atsižvelgiant į tai, kur yra įrengtos įkrovimo vietos". Nemanau, kad kas nors iš čia esančių "žaliųjų" supras ironiją, todėl štai anekdotas: susitinka du žmonės, ir pirmasis sako: aš važinėju troleibusais ir maršrutą planuoju ten, kur yra troleibuso laidai. Antrasis sako: aš turiu elektromobilį ir maršrutą planuoju ten, kur yra įkrovimo stotelės. Čia priėjo Kindziulis ir ... Dėmesio, konkursas! Ką pasakė Kindziulis?
O kažkada tamstos pro prosenelis su šakėm prieš garvėžį šoko :) kaip matot, nesustabdė :)
Realus atvejis. Išsikviečiau traliuką, nes važiuodamas pataikiau į didelę duobę, lūžo detalių. Veža traliukas mane ir mano auto ir traliuko vairuotojui skambina kitas klientas. - Alio? - Laba diena, ar galėtumėt iš Vilniaus į Klaipėdą nuvežt elektromobilį, nes žmogus nori pirkti, tačiau nenuvažiuos nepasikrovęs pusiaukelėj. Va tiek tereikia žinot apie juos. Žaislai, ne daiktas :)
Tai jei elektromobilis yra miesto, ir su juo važinės tik mieste, pvz. koks fiat500 senos laidos, kuris viena įkrova žiemą kokius 80 km įveikia, yra pasaka. Dar kai naują galėsi jį už 15k€ nupirkti, o sąnaudos 12 kWh/100km, tai kaip antras automobilis šeimoje daugumai idealus - pigus pirkti, pigus eksploatuoti. O šiaip elektromobilių savininkai vidutiniškai nuvažiuoja 40% daugiau kilometrų per metus, nei VDV savininkai. Šį bei tą pasako, ar tai žaisliukas. Daugiausiai nuvažiuojantis, bent man žinomas asmuo, nuvaro per metus apie 200k km su Tesla. Visa automobilio kaina jau atsipirko jam ne vieną kartą.
200K per metus??? Čia neeilinis žmogus, iš karto matyti. Metuose yra ~200 darbo dienų. Tai reiškia 1000km kiekvienai dienai. Neblogai. Miesto vidutinis greitis ~30km/h. Tai gaunasi daugiau valandų nei paroje. Reiškia "dirbo" ir savaitgaliais. O dar ir ofise reikia kiek tai pasėdėti. O gal čia komercinis vairuotojas? Na bet vis tiek šaunuolis. Tokiam, be abejo, reikia teslos, ir tik teslos. O mes tai ką, paprasti žmonės, mums tiks ir benzininiai.
aha, o štai mano pažįstamas per metus nuvarė 500k, įsivaizduoji?
Pagarba už 500K per metus, jei tai tiesa. O jei ne paslaptis, koks profesinis užsiėmimas ir kokia transporto priemonė? Galbūt lėktuvas?
mano pažįstamas su NIssan Leaf tiek pravarė.
Kai neskiri žodžių pažįstamas ir žinomas, taip jau nutinka. O šiaip Bjorn'as tas žmogus. Turi savo kanalą. Pilna apie jį info.
Bet kokios naujos technologijos diegimas prasideda nuo tų, kurie gali daugiausia mokėti - kurie šiaip turtingi, arba daugiausia naudos gauna. Šiuo metu 50% visų naujų parduodamų automobilių ES yra bent įkraunami, iš jų kiek daugiau nei pusė pilnai elektriniai. Po gerų 5 metų, pilnai elektrinių bus daugiau nei pusė, arčiau kokių 80%. Tada ir elektromobiliai bus kasdienai ir visiems prieinami, kas perka naujus. Kas perka senus prireiks dar 3-7 metų.
Per dieną Bjorn'o nuvažiuoto atstumo su Model 3 rekordas yra 2,781 kilometras. Pasiektas dar 2019 metais. Hansjörg pasirodo dar daugiau nuvažiuoja, kuris per pusmetį ir 150k km yra nuvažiavęs. Dar 2022 metais turėjo viršyti 1,5 mln. kilometrų nuvažiuotą atstumą. Su esama baterija nuvažiavęs bent 0,9 mln. kilometrų pernai buvo. Sugedo garantinio metu pirmoji baterija, kurią pakeitė nemokamai.
Čia net nėra dėl ko ginčytis - naujienos visada iš pradžių būna brangios, o po to atpinga. Bet čia yra kita problema. Akumuliatorių "energijos talpos tankis" yra gerokai mažesnis, ir kol nebus iš principo naujų baterijų, tai bus tik trys sprendimo būdai: troleibuso laidai, dažniau krautis, arba mažiau važinėti ("man automobilis reikalingas tik nuvažiuoti nusipirkti pieno"). Ką dabar ir matom, daugmaž visi, neskaitant entuziastų, perka elektromobilius žinodami tuos apribojimus. Tai dažniausiai būna ne pirmas auto. Vadinasi, tai turtingesni žmonės. Vadinasi, paplitimas bus ribotas. Mūsų visas dabartinis gyvenimas yra pritaikytas prie automobilių, kurie gali nuvažiuoti tiek, kiek benzininiai. O visą gyvenimo tvarką pakeisti ... na, čia jau revoliucija. O revoliucijos pavyksta retai.
Dar ilgai ev bus žaislas. Pigus nenaujas vdv mieste su sunaudotu kuru per 10 metų kainuos pigiau nei naujas ev. Čia dar palūkanų nepriskaičiavus.