Ambicingas „Kalnapilio-Tauro grupės“ tikslas - tapti tvariausiu partneriu klientams gėrimų rinkoje

Reklama publikuota: 2022-02-18
„Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.
svg svg
„Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ pradeda įgyvendinti ilgametę tvarumo strategiją, kuri padės įmonei iki 2025 metų iš esmės transformuotis ir tapti maksimaliai neutralia klimatui.

„Būdami vieni didžiausių Lietuvoje alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintojų, ryžtingai imamės lyderystės diegiant tvarumo sprendimus. Siekiame ne tik kurti sėkmingus, tvarius prekės ženklus, kuriais žmonės pasitikėtų, bet ir mažinti savo poveikį aplinkai, kurti saugias darbo sąlygas ir prisidėti prie klestėjimo bendruomenėse, kuriose dirbame. Tikime, kad visi mūsų išsikelti tikslai gerokai prisidės prie sveikesnės visuomenės ir švaresnės aplinkos kūrimo“, – teigia „Kalnapilio-Tauro grupės“ generalinis direktorius Marijus Valdas Kirstukas.

Į tris pagrindines sritis – produktus, vartotojus bei darbuotojus – nukreipta įmonės tvarumo strategija apima 9 išsikeltus tikslus, iš kurių 6 planuojami pasiekti iki 2025 m., likę – iki 2030-ųjų. Investicijos į tvarumo iniciatyvas šiais metais sieks apie 1,3 mln. eurų, iki 2025-ųjų – 7-8 mln. eurų.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Mūsų klientai ir vartotojai

Įgyvendinant tvarumo strategiją, „Kalnapilio-Tauro grupei“ itin svarbus klientų vertinimas – gamintoja sieks iki 2025-ųjų tapti pirmu pasirinkimu bei tvariausiu partneriu savo klientams alaus ir gaiviųjų gėrimų pramonės segmente. Pasiekti rezultatai tvarumo srityje bus matuojami specialiais tyrimais.

„Norėdami būti pirmuoju tvariu pasirinkimu tarp savo srities įmonių įsipareigojame nuolat peržiūrėti ir gerinti savo veiklos principus, atsižvelgiant į mūsų klientų nuomonę, todėl pradedame matuoti savo pažangą kasmetiniais klientų nuomonės tyrimais“, – sako M. V. Kirstukas.

Daug dėmesio bus skiriama sveikesniems produktams – norima, kad vartotojai be pamėgtų gėrimų turėtų galimybę pasirinkti vietinius produktus su mažiau cukraus ar alkoholio. Pasak įmonės vadovo, siekiama pasiūlyti sveikesnius gėrimus įvairioms gyvenimo situacijoms – ne tik numalšinti troškulį ir atsigaivinti, bet ir papildyti energijos atsargas sportuojant ar keliaujant.

„Didžiuojamės „Kalnapilio“ nealkoholiniu alumi, kuris yra Nr.1 nealkoholinio alaus segmente Lietuvoje. Neketiname sustoti – ir toliau stiprinsime savo lyderystę nealkoholinio alaus segmente bei pasiūlysime dar daugiau naujienų savo klientams“, – dalijasi M. V. Kirstukas.

Tvarus verslas neįsivaizduojamas be socialinės atsakomybės projektų bei paramos bendruomenių augimui. „Kalnapilio-Tauro grupė“ ir toliau tęs paramą Maltos ordino pagalbos tarnybai, kurių veiklą remia nuo 2007 m.

„Dar aktyviau stengsimės prisidėti prie sporto ir kultūros plėtros, ypatingą dėmesį skiriant Panevėžio miestui. Savo iniciatyvomis ir remiamais projektais siekiame kurti gražesnį Panevėžį – pilną kultūros ir sporto. Esame miesto viešajam gyvenimui ypač svarbios „Cido“ arenos rėmėjai. Šalies čempionato kovose dėl pergalių palaikome Panevėžio „Lietkabelio“ krepšinio klubą, Lietuvos futbolo A lygos čempionate – „Panevėžio“ futbolo komandą, taip pat remiame dviračių sportą, palaikome Panevėžio „Dviračiai“ komandą“, – pasakoja įmonės vadovas.

Siekiant papildyti kultūra turtingą miesto gyvenimą, „Kalnapilio-Tauro grupė“ bendradarbiauja su tarptautinio meninio stiklo kūrėjų simpoziumo „Glass Jazz“ organizatoriais. Taip pat įmonė jau daug metų remia Panevėžio gimtadienio renginį, o 2020 m. pradėjo bendradarbiauti su Panevėžio plėtros agentūra, siekiančia plėtoti pramoninį turizmą Panevėžyje – „Kalnapilio“ alaus darykla tapo patrauklia turizmą skatinančios programos dalimi.

Mažins poveikį aplinkai

Vienas ambicingiausių įmonės tvarumo strategijos tikslų – klimatui neutrali gamyba iki 2025 m. ir iki 2030 m. bent 50 proc. sumažintas anglies dvideginio (CO?) pėdsakas visoje tiekimo grandinėje.

„Jau dabar naudojame 100 proc. atsinaujinančių išteklių elektros energiją, kurią perkame iš partnerių. Kitas žingsnis – nuosavos saulės elektrinės ant gamybos pastatų stogų ir elektra iš nutolusių saulės elektrinių. Taip pat norime iki 2025 m. visiškai atsisakyti iškastinio kuro, šiuo metu vis dar ieškome alternatyvų dujoms. Šiuo metu jau esame padarę tiekėjų analizę, renkamės labiausiai įmonės poreikius atitinkantį variantą, kurį ketiname pradėti įgyvendinti jau kitais metais“, – teigia M. V. Kirstukas.

Tvarumo strategijoje itin daug dėmesio skiriama gėrimų pakuotėms, kurios yra vienas iš prie aplinkos taršos prisidedančių faktorių. Startavus taros surinkimo sistemai, situacija su pakuočių tvarkymu smarkiai pagerėjo – šalyje surenkama daugiau kaip 90 proc. visų į rinką išleistų pakuočių.

„Neketiname čia sustoti ir norime savo pakuotes padaryti kuo įmanoma tvaresnes. Išsikėlėme tikslą iki 2025 m. 100 proc. naudoti perdirbtas, perdirbamas ar daugkartines pakuotes. Tam reikės glaudžiai bendradarbiauti su partneriais, ieškoti naujų idėjų ir diegti naujoves“, – sako įmonės vadovas.

„Kalnapilio-Tauro grupė“ jau dabar imasi pokyčių – praėjusiais metais plastikiniai alaus buteliai buvo pakeisti į 100 proc. perdirbto plastiko butelius, šiuos poyčius šiemet tęsiame visam mūsų gėrimų asortimentui. Plastikinės pakuotės buteliams bus keičiamos į kartonines, o plastikinės pakuotės skardinėms – į 100 proc. perdirbto plastiko. Greitu laiku bus pristatytos naujos „Cido“ sulčių tetrapako pakuotės su pritvirtintu kamšteliu – šis Europoje pirmą kartą pritaikytas sprendimas padės mažiau teršti aplinką.

Dėmesys komandai

Tarp įgyvendinamų tikslų tvarumo srityje – išskirtinis dėmesys „Kalnapilio-Tauro grupėje“ dirbantiems žmonėms.

„Mūsų darbuotojai yra sėkmės pagrindas. Puoselėdami tvarumo kultūrą kuriame saugią ir sveiką darbo aplinką, kurioje žmonės jaučiasi įsitraukę, gerbiami, turintys lygias

galimybes realizuoti potencialą ir besididžiuojantys savo organizacija. Didelį dėmesį skiriame kompetencijų stiprinimui ir rytojaus talentų vystymui. Tai užtikrina sėkmę šiandien ir rytoj“ – teigia M. V. Kirstukas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Nematoma karo žaizda: Ukrainoje formuojasi ekologinės krizės židiniai Verslo tribūna

Kol pasaulis susitelkęs į kovą už laisvę ir humanitarinę krizę Ukrainoje, specialistai neramiai stebi ir...

Tvarus verslas
2022.03.31
„Maxima“ plečia skaitmenizavimo sprendimus: atsisako ir įprastų popierinių dokumentų, ir pirkimo kvitų Verslo tribūna 5

Apsipirkinėjantys lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“ nuo šiol patys gali nuspręsti, ar spausdinti...

Tvarus verslas
2022.03.31
Pasirašytas vienas didžiausių istorijoje tvaraus aviacinio kuro sandorių Verslo tribūna

Logistikos bendrovė „DHL Express“ ir Suomijos degalų gamintoja „Neste“ pasirašė vieną didžiausių susitarimų...

Tvarus verslas
2022.03.30
„Kalnapilio-Tauro grupė“ įgyvendindama tvarumo strategiją plastikinius butelius keičia į 100% perdirbto plastiko butelius Verslo tribūna 2

Viena iš Lietuvos gėrimų gamybos lyderių „Kalnapilio-Tauro grupė“ ėmė naudoti perdirbto plastiko rPET (angl.

Tvarus verslas
2022.03.28
„Neste“ tvarių partnerysčių vadove Baltijos šalyse tapo Jone Sestakauskaite Verslo tribūna 1

Suomijos tinklo „Neste“ tvarių partnerysčių vadovės Baltijos šalyse pareigas pradėjo eiti Jone...

Tvarus verslas
2022.03.25
Tvarumo vadovų užduotys: nuo darbdavio įvaizdžio iki pakuočių poveikio vertinimo Verslo tribūna

Tvarumo specialisto pozicija, nors dar gana nauja, jau sparčiai populiarėja. Tik darbų laukas šioje...

Tvarus verslas
2022.02.24
Ambicingas „Kalnapilio-Tauro grupės“ tikslas - tapti tvariausiu partneriu klientams gėrimų rinkoje Verslo tribūna

Viena didžiausių Lietuvos alaus ir gaiviųjų gėrimų gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“ pradeda įgyvendinti...

Tvarus verslas
2022.02.18
„Maxima“ moderniam apšvietimui skirs dar 0,7 mln. eurų Verslo tribūna 2

Modernūs LED apšvietimo sprendimai ne tik leidžia ženkliai taupyti elektros energiją, bet ir yra draugiškesni...

Tvarus verslas
2022.02.17
Kas lemia vadovų motyvaciją darbe ir kaip kurti tvarius santykius su vadovais? Verslo tribūna 1

Pandemijos laikotarpio tendencijos rodo, kad aukštesnes pozicijas užimantys vadovai ima dažniau keisti...

Tvarus verslas
2022.02.07
„Kelių priežiūra“: praėję metai atskleidė komercinės veiklos svarbą Verslo tribūna 2

Praėję metai valstybinius kelius prižiūrinčiai AB „Kelių priežiūra“ buvo itin intensyvūs, tačiau nuostolingi.

Tvarus verslas
2022.01.27
18 mln. eurų premijoms skyrusi „Maxima“ toliau augina ir atlyginimus Verslo tribūna

Beveik 18 mln. eurų – tokią sumą lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ praėjusiais metais skyrė darbuotojų...

Tvarus verslas
2022.01.26
Investuotojų taikiklyje – tvarumo inovacijos Verslo tribūna 2

Nuo laboratorijoje sukurto foie gras, tradicinio ančių kepenėlių pašteto, ar iš žirnių pagamintų vienkartinio...

Tvarus verslas
2022.01.26
„Telia“: įvairovė darbe yra mąstymas, ne tik lytis ar tautybė Verslo tribūna 14

Darbe žmonės linkę samdyti panašius į save, tačiau atlikti tyrimai rodo priešingai – įvairovė kolektyve daro...

Tvarus verslas
2021.12.29
„Maximos“ gaminių receptūrose nelieka narvuose laikomų vištų kiaušinių Verslo tribūna 1

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, prieš kelerius metus įsipareigojęs iki 2025 m. visiškai atsisakyti...

Tvarus verslas
2021.12.22
„Vero cafe“: pandemija daugelį tvarumo projektų nuguldė į stalčius Verslo tribūna 1

Jau kitąmet vienoje iš kavinių tinklo „Vero cafe“ pardavimo vietų bus išbandomi depozitiniai daugkartiniai...

Tvarus verslas
2021.12.16
„Telia“ žinia tiekėjams: tvarumas tampa svarbiu atrankos kriterijumi Verslo tribūna

Per artimiausią dešimtmetį „Telia“ grupė nusprendė paversti visą savo veiklos grandinę aplinkai neutralia, į...

Tvarus verslas
2021.12.15
„Swedbank“: saulės elektrinės šiandien aktualios kiekvienam verslui Verslo tribūna

Triskart mažiau išlaidų elektrai, svari pagalba klimatui, geresnis įmonės įvaizdis – tai yra dalis naudų,...

Tvarus verslas
2021.12.01
„Rail Baltica“ galimybės: keleiviams, kroviniams, specialistams Verslo tribūna 1

„Baltijos šalyse statomą geležinkelį „Rail Baltica“ reikia vertinti kaip visos Europos Sąjungos globalios...

Tvarus verslas
2021.11.25
„Vilniaus vandenys“ investuoja į žaliąją energiją Verslo tribūna 1

Visame pasaulyje brangstant energetiniams resursams, dėmesys krypsta ir į vandens tiekėjus, kurių didžioji...

Tvarus verslas
2021.11.24
Stiprina įmonę ir darbuotojus: „Maximoje“ – antroji „Greičio valdyba“ Verslo tribūna

Pusė metų intensyvaus darbo su mentoriais, gilinimosi į svarbiausius vidinius procesus ir galimybė...

Tvarus verslas
2021.11.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku