Į Lietuvos kelius išvažiuos 700 AG „Jeep Grand Cherokee Trackhawk“

Publikuota: 2018-09-19

Lietuvos rinkoje vis dažniau vietą randa itin išskirtiniai ir brangūs automobiliai. Vilniuje, „Jeep“ atstovybės salone parodytas vienas iš dviejų Lietuvą pasiekusių „Jeep Grand Cherokee Trackhawk“ visureigių.

Pasak pardavėjų, abu jie jau yra rezervuoti. Per 110.000 Eur kainuojantys automobiliai išskirtiniai dėl savo milžiniško pajėgumo variklių ir prie šios galios pritaikytos konstrukcijos – galingų „Brembo“ stabdžių, „Ohlins“ amortizatorių ir specialios apdailos.

Iki šiol galingiausia „Jeep Grand Cherokee“ versija buvo SRT su 6,4 l tūrio, V8 tipo atmosferiniu varikliu. Ji nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,3 sek., o ¼ mylios (standartinę traukos lenktynių distanciją) įveikia per 12,8 sek.

Tačiau dabar greičiausias yra „Trackhawk“ su 6,2 l tūrio kompresoriniu HEMI V8 varikliu, pasiekiančiu 700 AG bei 875 Nm pajėgumą. Šis variklis montuojamas į amerikietiškus „muscle car“ automobilius „Dodge Charger“ bei „Challenger SRT Hellcat“. Masyvų visureigį šis variklis iki 100 km/val. priverčia įsibėgėti per 3,7 sek., ¼ mylios įveikti per 11,6 sek. ir pasiekti didžiausią 289 km/val. greitį.

Didžiulė galia paskirstoma į visus keturis ratus per specialiai galingiausiems koncerno modeliams sukurtą „TorqueFlite“ 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Konstruktoriai pasirūpino ir masyvaus visureigio stabdymo galimybėmis, priekyje įmontuodami didžiausius kada nors „Jeep“ automobilyje naudotus, net 400 mm skersmens „Brembo“ stabdžių diskus. Ši sistema leidžia 96 km/val. greičiu važiuojančiam visureigiui sustoti 34,7 m ruože.

Automobilyje siūlomas įdomus „Valet“ režimas, pritaikytas specialiai šiam modeliui. Vairuotojas gali jį aktyvuoti bet kuriuo metu, suvedęs specialų paties sukurtą keturių skaitmenų PIN kodą. Didžiausia jo nauda yra perduodant visureigį kitam žmogui, galimai mažiau patyrusiam galingų automobilių vairuotojui: „Valet“ apriboja variklio sūkius iki 4.000 aps./min., transmisija leidžia startuoti tik antra pavara, o perjungimai vykdomi anksčiau nei „Auto“ režime. Su „Valet“ nebegalima keisti važiavimo režimų, aktyvuoti pavarų perjungimo svirtelių, aktyvuoti greito startavimo sistemos „Launch control“.

Sekite pirmuosius automobilių testavimo įspūdžius, naujienas, dalinkitės savo nuomone ir patirtimi „Facebook“ puslapyje „VŽ Transportas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Niujorko automobilių parodoje – korėjiečių pasirodymas ir „Jaguar“ triumfas  Premium 1

Penktadienį plačiajai publikai duris atvėrusioje Niujorko automobilių parodoje – išvakarėse paskelbti...

Automobiliai
2019.04.20
Europos Parlamentas pritarė papildomoms saugumo priemonėms automobiliuose

Nuo 2022 m. Europos Sąjungos (ES) rinkoje parduodamuose naujuose automobilių modeliuose turės būti sumontuota...

Vėl suimtas buvęs „Renault-Nissan-Mitsubishi“ aljanso vadovas savo tiesą išdėstė vaizdo įraše  2

Neseniai žadėjęs balandžio 11 d. surengti konferenciją, o dabar vėl suimtas Carlosas Ghosnas, buvęs...

Automobiliai
2019.04.09
BMW, „Daimler“ ir VW kaltinami karteliniu susitarimu, FCA gelbėsis su „Tesla“ Premium 3

Taršos mažinimo reikalavimų spaudžiami automobilių gamintojai ieško netradicinių sprendimų, už kuriuos gresia...

Automobiliai
2019.04.08
VŽ bando: „Hyundai Kona Electric“ Premium 10

Elektromobilių rinka pildosi vis naujais modeliais, o „Kona“ electric šiuo metu yra vienas įdomiausių...

Automobiliai
2019.04.07
Kuklumas pagal „Bentley“: legendinė britų markė turi keletą labai rimtų iššūkių 4

Praėjus ketveriems metams nuo gamybos pradžios, „Bentayga“ vėl turi kovoti dėl išlikimo: į jos pozicijas...

Verslo klasė
2019.04.06
„CarVertical“ peržengė Atlantą  4

Naudotų automobilių duomenis teikiantis lietuviškas startuolis įžengė į JAV rinką – tai padaryta nuo...

Automobiliai
2019.04.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau