Į Lietuvos kelius išvažiuos 700 AG „Jeep Grand Cherokee Trackhawk“

Pasak pardavėjų, abu jie jau yra rezervuoti. Per 110.000 Eur kainuojantys automobiliai išskirtiniai dėl savo milžiniško pajėgumo variklių ir prie šios galios pritaikytos konstrukcijos – galingų „Brembo“ stabdžių, „Ohlins“ amortizatorių ir specialios apdailos.
Iki šiol galingiausia „Jeep Grand Cherokee“ versija buvo SRT su 6,4 l tūrio, V8 tipo atmosferiniu varikliu. Ji nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,3 sek., o ¼ mylios (standartinę traukos lenktynių distanciją) įveikia per 12,8 sek.
Tačiau dabar greičiausias yra „Trackhawk“ su 6,2 l tūrio kompresoriniu HEMI V8 varikliu, pasiekiančiu 700 AG bei 875 Nm pajėgumą. Šis variklis montuojamas į amerikietiškus „muscle car“ automobilius „Dodge Charger“ bei „Challenger SRT Hellcat“. Masyvų visureigį šis variklis iki 100 km/val. priverčia įsibėgėti per 3,7 sek., ¼ mylios įveikti per 11,6 sek. ir pasiekti didžiausią 289 km/val. greitį.
Didžiulė galia paskirstoma į visus keturis ratus per specialiai galingiausiems koncerno modeliams sukurtą „TorqueFlite“ 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Konstruktoriai pasirūpino ir masyvaus visureigio stabdymo galimybėmis, priekyje įmontuodami didžiausius kada nors „Jeep“ automobilyje naudotus, net 400 mm skersmens „Brembo“ stabdžių diskus. Ši sistema leidžia 96 km/val. greičiu važiuojančiam visureigiui sustoti 34,7 m ruože.
Automobilyje siūlomas įdomus „Valet“ režimas, pritaikytas specialiai šiam modeliui. Vairuotojas gali jį aktyvuoti bet kuriuo metu, suvedęs specialų paties sukurtą keturių skaitmenų PIN kodą. Didžiausia jo nauda yra perduodant visureigį kitam žmogui, galimai mažiau patyrusiam galingų automobilių vairuotojui: „Valet“ apriboja variklio sūkius iki 4.000 aps./min., transmisija leidžia startuoti tik antra pavara, o perjungimai vykdomi anksčiau nei „Auto“ režime. Su „Valet“ nebegalima keisti važiavimo režimų, aktyvuoti pavarų perjungimo svirtelių, aktyvuoti greito startavimo sistemos „Launch control“.