Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-12-03 05:45
2025-12-02 08:56
RĖMIMAS
2025-12-01 06:00
2025-11-30 09:18
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Geriausias komentaras kurį mačiau dar pandemijos pradžią buvo: "Kaip gaila, kad neturime nac. avialinijų, dabar turėtume kur pinigus kišti." Pandemija baigėsi, du metus pelno uždirbo ir visą pandemiją atidirbo kas tik truputį krutėjo. Bet ne AirBaltic. Tikrai Lietuvai reikia tapti akcininku, ir kuo skubiau.
Air Baltic bilietų kainos stipriai didesnės už Ryanair ir Wizzair, lėktuvai artipilniai, o jie minusą generuoja. Tiesiog idealus pirkinys LR vyriausybei. Rimtas, nes juk IPO planuoja...
Lyg tai kažkas siūlytų pirkti Ryanair ar Wizzair.
Wizzair situacija irgi neblizga
Ryanair it Wizzair kainos mažesnės, bet tokių nuostolių neturi.
Šis nacionalinių avialinijų poreikis gražiai dera su nacionalinio stadiono poreikiu. Dar galima apie Luminor pagalvoti - Blackstonai nori parduoti, galėtų būti nacionalinis komercinis bankas, kažkada sklandė tokia idėja. Po to dar valstybinio vaistinių tinklo poreikį galima prisiminti. Tiesa, gynybai neliks pinigų. Išeitis - vokiečių brigada bendru sutarimu bus pavėlinta.
jeigu Lietuvai norisi deginti pinigus avialinijoms tai ne airbaltic akcijas pirkti ar kokias kitas europines, o nusipirkti tris a330neo ir skraidyti į Čikagą, NYC, Vašingtoną, Torontą. Europoje pilna avialinijų, jei kryptis turi paklausą tuomet atsiras kas skraidys (ką ir rodo praktika), o konkuruoti su latviais krypčių skaičiumi neverta nes jie turi daugiau ryžto deginti mokesčių mokėtojų pinigus ir kiekybėje mus apdės vis tiek. Geriau kelios transatlantinės kryptys ko airbaltic nesiūlo.