Mintis pardavinėti naudotus automobilius atrodė keista, dabar visur mato augimo galimybių

- Svarstyti naudotų automobilių prekybos sritį privertė ir asmeninė patirtis.
- Investuotojus reikėjo įtikinėti: naudoto transporto verslas turi neigiamos reputacijos šleifą.
- Iškart investavo į skaitmeninius sprendimus, nes 90% veiksmų iki sandorio įvyksta virtualiojoje erdvėje.
- Išnaudoja dirbtinį intelektą mokydami savo pardavėjus dirbti geriau.
- Esamose rinkose augti gali dar ne vienus metus.
Visgi skeptikai nuo minties neatgrasė ir per penkerius metus „Longo“ apyvarta išaugo iki dešimčių milijonų, o vadovas tikina, kad erdvės augti su naujais sprendimais įmonių grupė turi bent dešimtmečiui į priekį.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai