2024-01-04 06:45

Transporto sektorius metus pradeda su daugiau klausimų nei atsakymų

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prabėgus 2023-iesiems ne vienas transporto ir logistikos sektoriaus atstovas lengviau atsikvėpė, kad kalnų ir duobių kupiną laikotarpį pavyko atlaikyti. Tačiau 2024-ieji, atrodo, optimistinius lūkesčius privers padėti giliau į stalčių. Kol sausumos vežėjai veržiasi diržus ir peržiūri procesus, kad pajėgtų atlaikyti dar vienus žemų kainų metus, laivybos verslas gūžiasi ir dėl neramumų jūrose, ir dėl laukiančių naujų mokesčių.
  • 2023-aisiais buvo pasiektas pervežimų kainų dugnas.
  • Prognozuoja smulkiųjų vežėjų bankrotus ir transporto parkų mažėjimą.
  • Stipriausiųjų laukia galimybių susirasti naujų klientų metas.
  • Augančios verslo sąnaudos ir nauji mokesčiai didins išlaidas.
  • Laukia nauji taršos mokesčiai, kurie guls ant klientų ir vartotojų pečių.

Prognozuoja bankrotų bangą

Mindaugas Aleška, UAB „Girteka West Europe“ vykdantysis direktorius, pasakoja, kad 2024-aisiais vargu ar pervežimų kainos dar smuks žemyn. Pasak jo, įkainių dugnas buvo pasiektas pernai ir mažesni vežėjai tokiomis kainomis paslaugų teikti nebegali.

52795
130817
52791