Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

49
  • 2023-12-13T11:52:23+02:00

    Plovem plovem, dabar biski pagavo kad plovem, reik palaukt kol visi pamirs, plausim veliau vel

    • 2023-12-13T15:17:00+02:00

      Kur ka plove? Tai yra kontroles priemone jei nepazeidineji eismo taisykliu problemos juk nera. Ko Jus tu radaru bijot? Nes vadovaujantis tamstos logika ir tech. apziura yra pinigu plovimas (nes irgi kontroles irankis). tagul vazineja visi be stabdziu, be sviesu o kai ka nors nustrenks ar atsitrenks tada ir aiskinsimes? ar ne tokia tamstos logika?

    • 2023-12-13T16:22:53+02:00

      Bet kurioje logikoje (net ir teisinėje) yra toks dalykas kaip sveikas protas. O kai ponas iš kelių direkcijos atsistojęs prieš kameras pagaunamas, kad akivaizdžiai meluoja, tai tuomet jau visiems kyla visokių minčių. Tikrai ne be priežasties ir nukilino šitą reikalą. Ir tikrai sudėtinga pagrįsti 15km atkarpos sektorinio matuoklio įrengimą kelio atkarpoje, kur per paskutinius 5 metus nei eismo įvykių neužfiksuota, nei žuvusių. Arba kai suplanuotos trys atkarpos po x km viena paskui kitą be jokių tarpų...

    • 2023-12-13T16:52:14+02:00

      būtent, vadukas įjungė atbulinį, nes jo argumentai apie avaringumą tuose atkarpuose buvo demaskuoti kaip melas t.y. nei vienos avarijos per paskutinius metus.

    • 2023-12-13T17:36:09+02:00

      Paklausiu kitaip o kiek toje atkarpoje buvo fiksuota greicio virsijimu? antra matuokliai atlieka ir kita funkcija jei nezinojot tai tikrina ar transporto priemone turi galiojancia tech. ar yra sumoketas keliu mokestis (sunkiasvores transporto priemones) ir t.t. man kaip visuomenes atstovui taip pat rupi ar konkursai veikia skaidriai o bet taciau man rupi kad mano seimos nariai griztu saugiai ir kad koks skraidantis erelis kuris isivaizduoja profesionalo neisireztu i mano seimos nariu tranporto priemone. mano interesas kad visi laikytusi eismo taisykliu ir puikiai suprantu kad to nebus todel tam reikalinga kontrole. tad dar karta pabresiu kad jei tai yra korupcinis atvejis tai blogai bet matuokliai nera blogis o ju vietos ir poreikis turi buti aprasytas argumentuotai

    • 2023-12-13T18:02:19+02:00

      Pagal jūsų logiką man svarbu, kad visi bendrapiliečiai elgtųsi teisėtai, o mano šeima būtų saugi, todėl manau, kad adekvatu prie kiekvieno pristatyti po policininką, kuris nesitraukdamas 24/7 sektų, kad nebūtų daromi pažeidimai.

    • 2023-12-13T18:15:28+02:00

      Tai jeigu buvo daug greičio viršijimo atvejų, bet nebuvo avarijų, tai ar greitis toje atkarpoje yra adekvatus nustatytas?

    • 2023-12-14T07:58:41+02:00

      Galima klausima ir taip suformuluoti. O bet taciau kelio dangos parametrai priklauso nuo projektuojamo greicio. Tam kad uztikrinti ne teorini o praktini sauguma keiciant greicio rezima reikia rekonstruoti kelia. Nes tai kad neivyko eismo ivykiu toje atkarpoje tarkim trecdaliui vairuotoju zymiai virsijant greiti gali buti tik atsitiktinumas. O tiesiog padidinus greiti pasekmes gali buti katastrofiskos. Ir liudniausia tokioj situacijoj kad nukencia labiausia ne tas kuris ta greiti virsijo o tas kuris laikesi taisykliu bet buvo "nuskintas" keliu erelio. Pasiimkite statistika ir pasiziurekite kiek nieko detu kitu eismo dalyviu turejo mirti del to kad kazkam "koja persunki" ir laksto kaip "akis isdeges". Suprantu kad tamstai sunku suvokti toki dalyka kol neprarandi tokioj situacijoj artimo, todel isikandes laikotes pozicijos kad didelis greitis nieko tokio ir kad jis neturi buti kontroliuojamas

    • 2023-12-14T08:04:12+02:00

      As nzn gal Jums Jusu seimos saugumas kai jie dalyvauja eisme ne velnio nerupi, gal tamstai labiau rupi kaip is tasko A i taska B greiciau 5 min nuvaziuoti nors poto dar desimt minuciu trypciosit vietoje nieko neveikdamas, vietoj to kad savo keliones planuotumet atsakingai kad nereiketu niekur skubeti ir kelti pavojaus kitiems bei savo seimai. Kas liecia policininka prie kiekvieno tai nera adekvatu. Adekvatu yra pakankamas kiekis kontroles priemoniu kurios drausmintu o esant reikalui ir grieztai baustu uz taisykliu pazeidimus kurios gali sukelti skaudziu pasekmiu.

    • 2023-12-14T10:32:19+02:00

      Man jūsų šnekos panašuos į žmogaus važiuojančio antra juosta ir neleidžiančio aplenki, nes važiuojant maksimaliu leidžiamu greičiu :) Greičiai vis dar palikti yra žiguliams, nors ir bulkų keliuose retai bepasitaiko, jokio adekvatumo įrengiant kelio ženklus. Miršta ne dėl to kad kažkam koja per sunki legaliai, o dėl priežasčių, kurių matuokliais nesuvaldysi: Apsvaigimas Nebuvimo apsilenkti galimybės Nebuvimo apsilenkti galimybės dėl lėčiau nei galima važiavimo bijant greičio patuoklio Beteisių vairuotojų ir etatinių pažeidėjų, kuriems nėra normalios atsakomybės

    • 2023-12-14T10:44:00+02:00

      As vaziuoju pagal taisykles o taisykle sako kad reikia laikytis pirmos juostos. tamstos manymu tik lietuvos projektuotojai kvaili ar kaip Jus suprasti? Nes jei taip tai papaiskinkit man nesuprantanciam kodel kontroles priemoniu Prancuzijoje, austrijoje, vokietijoje yra daugiau nei pas mus (svedija tuoj irgi mus aplenks). Kas liecia greicius kodel pas mus magistralese 130 o tarkim suomijoje, svedijoje ar ispanijoje 120, pas estus isvis vos 110, pas norvegus vos 100. tik vokieciai turi aubanus kur jau irgi keiciamas rezimas is neriboto i ribota ir lenkai su bulgarais leidzia iki 140 visoj likusioj europoj 130 rezimas. Tai visgi visa europa (ypac norvegai ir estai) nemastantys o tamsta vienas protingas? ar kaip?

    • 2023-12-14T10:52:45+02:00

      Su magistralėm viskas gerai. Negerai nusukus iš jų. Ar projektuotojai nustato greitį? Ne. Tikriausiai kekių direkcija ar kas iš kavos tirščių kai kur nustatinėja. Bekalbus apie visus kelius, bet yra daug kelių kur neadekvatūs ribojimai pvz 70. Kur, nu kam ten vilktis 70, kai kelias ilgas, tiesus ir normalaus matomumo. Dėl kitų valstybių greičio patuoklių nesu turėjęs diskomforto važiavimui. Ten dažniausiai pastatoma prieš miestą, kad į jį "neįlėktum". Laukuose nemačiau, kad stovėtų, kaip pas mus

    • 2023-12-14T11:01:31+02:00

      Taip greiti nustato projektuotojas (nors uzduoti formuoja uzsakovas) is esmes jei kalbame apie rekonstruojamus kelius nes ten daznu atveju neimanoma pakeisti kelio parametru (planines padeties, isilginio profilio parametru) greiciui padidinti nes reikia vykdyti zemes paemima arba investicijos i kelio sprendiniu tiesiog buna perdideles kad atsipirktu (ypac zemo intesyvumo keliuose). Kalbant apie naujus kelius tai greicio reikalavimus nustato uzsakovas ir atsizvelgiant i pesciuju srautus, gyvunus takus ir t.t. jei neimanoma ispresti kazkokiomis inzinerinemis priemonis tai greitis ribojamas zenklai ta daro projektuotojas ir suderina su atsakingais asmenimis.

    • 2023-12-14T11:07:08+02:00

      O kame pas tamsta diskomfortas? Kad reikia laikytis eimo taisykliu? O gal tiesiog uzsienyje bijote pazeisti taisykles nes nezinote kokios pasekmes laukia o cia LT tokios baimes neturite? Bet elementari kontroles priemone jus erzina nes negalite daryti taip kaip norite? Laikykites taisykliu ir tie stulpai tamstai nebus priesai

    • 2023-12-14T12:47:22+02:00

      Aš adekvačių taisyklių laikausi, mane erzina arba neadekvačios taisyklės, arba neadekvatūs vairuotojai, kurių pvz jau daviau aukščiau, kai pvz bijodami vid. greičio matuoklių slenka -10 nei leidžiamas greitis ir sudaro ilgiausią eilę už savęs, ko pasekoje avarijų rizika po pasibaigusio matavimo ruožo išaugas turbūt kartais. Kitas pvz policijos pinigavimasis visiškai neadekvačiai greičio ribojimose vietose. Turiu vienintelę baudą už greitį ir ta yra išvažiuojant iš vilniaus, kai realiai jau yra autostrada prie nusukimo į trakus ir yra kolonėlė, greitis yra 70. Jau tuo metu veikė autopilotas, tai va čia yra tos taisyklės kurios mane erzina - neadekvačios ir dar neadekvatesni .... policininkai.... kurių tikslas pinigautis. Tai čia tik greit atėjęs pavyzdys į galvą.

    • 2023-12-14T13:04:15+02:00

      Paklausiu kitaip kuo kaltas stulpas su kamera jei vairuotojas vietoj to kad vaziuotu max leistinu greiciu priima sprendima vaziuoti 20km/h leciau taip stabdydamas srauta? O susiformavusi eile tikrai nedidina avaringumo jei visi vairuotojai atlieka menevrus tinkamai ir leistinose vietose. Policija negauna nei cento is surinktu baudu visos jos patenka i VMI saskaita ir policininkams nei silta nei salta kiek jie tu baudu surenka ju atsakomybe uztikrinti kontrole ir bausti ar net salinti is eismo tuos kurie kelia pavoju eismo saugumui

    • 2023-12-14T13:45:12+02:00

      Sutarkim, kad nesutariam :) Man labiau patiktų, kad iš eismo šalintų ir trukdančius eismui, ne tik keliančius pavojų (kas be abejo turėtų būti griežčiau daroma, bet čia jau įstatymų klaidos.)

    • 2023-12-14T14:12:21+02:00

      Tai man rodos (jei neklystu) ir dabar yra tokia nuostata, kad trukdancius eismui salina is eismo. Tik va kiekvieno supratimas "trukdantis eismui" yra skirtingas. Bet paciam faktui kad trukdantys eismui turi buti salinami nepriestarauciau tik reikia susitarti del apibrezimo (o cia manau butu daug diskusiju)

  • 2023-12-13T13:13:05+02:00

    Būtų tyliai paleidinėję ir toliau po kelis vnt., būtų niekam neužkliuvę. Bet kaip sakoma apetitas auga bevalgant. Pradėjo varyt urmu. Aš tai matau čia tų dviejų pagrindinių montuotojų ir eksploatuotojų ausis kyšančias. Pastatyt tai čia dar centai, o va paskui abonentinį susirinkti kasmet- visai kiti pinigai...

    • 2023-12-13T15:48:18+02:00

      ir greičiausiai mokestis eina % nuo surenkamų baudų, bet ne nuo sumažėjusio avaringumo. Tai koks pagrindinis tikslas remiantis sutartimi su matuoklių diegėjų, gal ponai iš Kelių direkcijos galętų atsakyti

    • 2023-12-13T17:40:10+02:00

      Kiek zinau visos baudos mokamos i VMI saskaita. irangos tiekejai gauna pinigus uz suteiktas paslaugas (irangos ir jos prieziuros). negali buti jokiu procentu irangos tiekejui nuo surenkamu baudu dydzio (nebent fotoaparatas fotkindamas ima daugiau elektros ta sekunde tai tik uz elektra daugiau ir sumokama). bet vadovaujantis jusu logika nepazeidinekit ir tos imones bankrutuos :) ar ne taip?

  • 2023-12-13T16:57:13+02:00

    Lenkai ir Latviai juokiasi iš mūsų. Tiek radarų nėra jokioje Europos valstybėje. Suskaičiuokit vien radarus VIA Baltikos atkarpoje nuo Sitkūnų iki Panevėžio. Kelias - baisiau būti negali, bet radaras ant radaro. Ten per vėžes, duobes ir fūras ir taip nepalėksi.

    • 2023-12-13T17:10:39+02:00

      Išvažiuokit kada nors ne tik į Latviją ir Lenkiją. Radarų niekur mažiau nemažiau - tik kol visi naudojasi neefektyviais momentinio greičio radarais, Lietuvoj diegia sektorinius, nuo kurių Waze negelbsti. Štai ir visa pykčio priežastis - kad negali greičio viršyti.

    • 2023-12-13T18:20:01+02:00

      Greičio viršyt negali, nes sektorinėje atkarpoje, kur greitis 90, kažkas važiuos būtinai 70-80, bet kai sektorinis baigsis..... patikėk manim, kad lenkimai bus visais įmanomais pasitaikiusiais tarpais. Radarai tėra plovykla ir varnelių užsidėjimas.

    • 2023-12-13T19:58:58+02:00

      Nesu dažnas tų zonų vairuotojas. Vilnius-Panevėžys ne problema, kurią rašot, nes dvi juostos. O į Lenkiją važiuojant, tai 70-80 neteko važiuoti. Tiesa, pasidaryti +10 irgi negali, bet -20 nevažiavau. Ai dar į druskininkus tų zonų yra, niekur neteko labai gaišti. Užtat lakstančių irgi nebemačiau, tai nežinau, kas čia jums plovykla, ar skalbykla - aš už. Aišku, zonas reikia rinkti - kur reikia, kur ne. Jeigu ne ten stato, žinoma, reikia kabinėtis.

    • 2023-12-13T21:21:49+02:00

      Vilnius - Druskininkai, zonų daug ir labai prastai.... O prie ko kabinėtis? Kam čia LT ką pasakysi kokiam biurokratui? :)

    • 2023-12-13T23:56:05+02:00

      Į Druskininkus nebevažiuoju. Prie jūros beveik tas pats laikas gaunasi. O į Birštoną iš Vilniaus net navigacija jau veda per magistralę. Bet manau ir tą atkarpą pro Kruonį apinkiluos tuoj...

    • 2023-12-15T09:09:01+02:00

      Kėdainiuose, pagrindinėje gatvėje 3km atstume kaba 5 momentiniai radarai :D

  • 2023-12-13T18:06:39+02:00

    Skaitmeninis konclageris kiek atidedamas?

    • 2023-12-13T20:00:25+02:00

      Tai ir jūsų konstitucinę teisę lakstyti pažeidžia? Varge varge... Na pakentėkit - tuoj tamstos Vėgėlė gal ateis

    • 2023-12-13T22:55:37+02:00

      Ar jau numatėt vietą valdžios videokamerai savo miegamajame? Neabejoju, kad neturite ko slėpti.

    • 2023-12-13T23:54:38+02:00

      O tai kartu su covid skiepo čipu nesudiegė kamerų? Ką ten jūsų "tiesos" sako?

  • 2023-12-13T18:51:44+02:00

    Mažinti avaringumą, drausminti nėra nusikaltimas

  • 2023-12-13T20:00:22+02:00

    Valdininkai issigando, o keliu ereliai ir toliau uzmusines zmones perejose. 10 proc. individu terorizuoja visa visuomene. Idomiausia, kad tie patys ereliai atsidure Vokietijoje tampa pavyzdingais vairuotojais, nes zino, kad sustabdes vokieciu policininkas bauda paims vietoj ir grynais ir kortele.

    • 2023-12-13T22:56:33+02:00

      Ir kaip tie matuokliai sugaudys tuos 10 proc., kuriems viskas dzin?

    • 2023-12-13T23:51:35+02:00

      Pusė Europos pervažiavom vasarą. Tiek matuoklių nė vienoj šaly nėra. Nereikia net Vokietijos ar Austrijos. Lenkai ir tie tik miesteliuose ar itin pavojingose vietose, kur greitis stipriai ribojamas sustatę. O čia negana, kad salelės nepervažiuojamos normalia mašina, tai už jos dar matuoklis. Kam, lėktuvam gal?

    • 2023-12-14T00:01:38+02:00

      Na prastokai važiavot tada. Austrijoj kamerų pilna. Vidutinio greičio mažiau, bet paprastų smarkiai daugiau, nei LT. Tik Lietuvoj ženklais perspėja apie kameras, o Austrijoj ženklai labai reti. Gal dėl to atrodo, kad nėra. Na ir galą fotkina, tai sunku pastebėti, nes ne aukštai iškelti inkilai, o tokios dėžės ant žemės dažniausiai (panašios į skydines).

    • 2023-12-14T00:07:51+02:00

      Matėm ir tas dėžes užmiesty, ir paprastus inkilus miestuose (programėlė puokiai viską rodo, jokių baudų neatėjo). Bet jų kiekis per nuvažiuojamą atstumą kartais skiriasi nuo mūsų.

    • 2023-12-14T00:23:14+02:00

      Na "let's agree to disagree", nes per paskutinius 7 metus verslo reikalais ten labai dažnai būnu ir ilgiems laikotarpiams. Nuoširdžiai manau, kad ten (ypač Vienoj) daug daugiau greičio momentinių kamerų

    • 2023-12-14T06:43:50+02:00

      Dzin nera niekam. Tik reikia pritaikyti tinkamas poveikio priemones. Pvz. Porsche vairuotojui labai tinkama poveikio priemone 10 proc. bauda nuo metiniu pajamu. Nemokanciam baudu ir niekur " nedirbanciam" ir " neturinciam turto ir pajamu" labai gera poveikio priemone negauti valstybiniu paslaugu bei neeilinis VMI patikrinimas + "baudziakas" uz pajamu slepima. Poveikio priemoniu yra, jas reikia tik idiegti ir taikyti.

    • 2023-12-14T08:18:51+02:00

      Pritariu kad poveikio priemoniu paketas turi buti ivairus pazeidejams. Taip turime beda su su teismu apkrautumu bet manau kad virsijus greiti 30km/h ne gyvenamojoj zonoj ir 20km/h gyvenamojoj zonoj sprendimas del baudos dydzio turi buti priimtas individualiai (teismo sprendimu). Tai kai kelis pasodins 30 paru ir dar auto konfiskuos uz tai kad 30km/h mieste virsijo tada ir bus gera poveikio priemone

    • 2023-12-14T13:53:00+02:00

      Visiškai pritariu, bet yra žmonių, kurie turi šimtais baudų, perka sekančią transporto priemonę ir toliau važiuoja pilstuko išgėrę. Tiek greičio matuokliai, tiek pareigūnai, tiek teismai yra bejėgiai prieš juos, o tokie individai ir yra tikroji problema, kurią reiktų izoliuoti nuo visuomenės.

    • 2023-12-14T13:54:15+02:00

      Tai vėlgi prieinam prie adekvatumo.... Esat važiavęs Geležinio Vilko gatve? Po tokios pataisos, Vilniaus gatvės būtų tuščios, visi viešuoju važiuotu :)

    • 2023-12-14T14:01:41+02:00

      Esu važiavęs ir važiuoju. Važiuoju leistinu 60 km/ h greičiu. Ir nieko lyg. O kas ten?

    • 2023-12-14T14:03:49+02:00

      Jie turi galimybe nusipirkt tokia auto. Jei neturetu galimybes, vazinetu miesto transportu.

    • 2023-12-14T14:21:05+02:00

      Taip daznai ja vaziuoju. Nieko blogo nematau kad dauguma persestu i viesaji kas igalintu savivalda dar labiau gerinti vieso transporto susisiekima ir mazintu tarsa ir daug kitu naudu miestui del tokio zmoniu sprendimo butu, jau nekalbu kad ne i asfalta galetu pinigus investuoti o kitas viesas paslaugas. Ziurekite Gelezeko (Gelezinio Vilko) gatve yra magistraline o bet taciau turi nemazai vieno lygio persikirtimu apsisukimu ir net pesciuju pereju ir tai yra kritines vietos kuriose greitis privalomas sumazinti. Issprendus tai (skirtingo lygio sankryzos ir pesciuju praejimai) galima kalbeti kad visame gatves ruoze greitis gali buti 80km/h bet juk suprantate kad tai kainuotu milijonus tokie sprendiniai ir klausimas ar tai butu racionali investicija nebent moletu plente ten dar 50k gyventoju isikurtu tai tada net klausimu nekiltu

    • 2023-12-14T14:30:08+02:00

      Miesto transportu nevažinėtų, nes dažnu atveju tokio kaimuose net nėra. Tas kuris baustas 100 kartų už KET ypatingai už girtumą, tai tikrai ras kaip ant sugyventinės nusipirkti sekantį 100 eur kibiriuką. Juos reikia izoliuoti nuo visuomenės ir ilgam laikui, tada galima duoti šansą vėl parodyti ar sugeba joje funkcionuoti, jei ne - izoliuoti. Problema, kad tam nėra teisinės bazės. Gel.Vil. gatvė - de facto visi važiuoja daug greičiau ir nesvarbu ką sako teorija, kad reikia daug pertvarkymų, jog galėtų važiuoti greičiau. Jau važiuoja, vadinasi, greitis nustatytas neadekvatus.

  • 2023-12-13T21:47:28+02:00

    Kuo daugiau sektoriniu,tuo ramiau.Nebereikia matuotis kas kiek ''priciaves ir geriau ivaldes vairavimo chuliganiskai mena''.Yra tu sektoriniu ir trikoju Lenkijoj ir Latvijoj ir Estijoj.Jei vieniems greitis ok,kitiems gal alkoholis bus ok,dar kazkam tech apziuros nereikalingos....bet saugumas yra gerai.

  • 2023-12-14T17:00:43+02:00

    Pagaliau kazkas sutramde tuos demonus is keliu direkcijos. Jie nenusiramins kol kikevienas auto netures gps sekikli su metu trukmes irasu issaugojimu

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791