Sustingusi geležinkelio pažanga projektuoja prošvaistę kelių transportui

- Auditoriai ES planus padvigubinti geležinkelio krovinių apimtį pavadino nerealistitškais.
- Progresą stabdo senos direktyvos, kurių revizijos planai nesulaukia palaikymo.
- Sunkvežimiai ir toliau dominuoja, palengva didindami savo dalį.
- UIRR sako, kad yra būdas, kainuojantis 18 mlrd. Eur per metus.
- Geležinkelius vertina kaip ateityje didžiausią naudą teikiantį transportą.
Žalieji Europos projektai ruošia reikšmingas transformacijas tiekimo grandinės struktūroje, bet sunkiai skinasi kelią realiame pasaulyje. Taršos mažinimas yra vienas iš kertinių kriterijų, kuriais remiasi visą transporto sektorių formuojanti ES mobilumo strategija. Šis prioritetas atveria kelius mažiausiai orą teršiančiam sausumos transportui – elektrifikuotiems geležinkeliams, kuriems Bendrijoje numatoma itin svarbi rolė. Europos pažangaus ir tvaraus mobilumo strategijoje užsibrėžta, kad nuo 2015-ųjų iki 2030-ųjų geležinkeliu pervežamų krovinių kiekis padidės 50%, o iki 2050-ųjų – 100%.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai