Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

33
  • 2023-02-23T09:26:12+02:00

    Važinėju su pavežėjais kiekvieną dieną. Vilniuje didžioji dalis Bolt vairuotojų atvažiuoja NElietuviai, dažniausiai į lietuvišką pasisveikinimą atsakantys rusiškai arba visai neatsakantys. Per paskutinius metus situacija labai pablogėjo ir pasidarė fiziškai pavojinga važinėti dėl trečių šalių vairuotojų vairavimo kultūros, o Bolt supportas į žinutes atsako standartiniais tekstais - apgailestaujame, kad teko su tuo susidurti. Bet labai džiugu, kad atsigavo uber, kur ir automobilių kokybė ir vairavimo kultūra yra aukštesnio lygio.

    • 2023-02-24T13:35:10+02:00

      Visiškai analogiška partirtis. Grįžau prie seno gero 1424. Ypač kai reikia paryčiais į oro uostą važiuoti, ar pan...

    • 2023-02-24T15:52:44+02:00

      šiaip tai 1424 irgi turi savo appsą, kuris pakankamai gerai veikia. Jų paslaugų kaina žemesnė ir iki šiol neteko susidurti su didelėm nesąmonėm dėl vairuotojų.

  • 2023-02-23T09:37:39+02:00

    Ką pasakė viršininkas? Kokia šalis, tokie ir vairuotojai?

  • 2023-02-23T09:53:04+02:00

    Paslaugos kokybe tragiska. Per beribi lietuviu taupyma tiesiog nera alternatyvu. Tegul pasimoko is Uber Ispanijoje ar Portugalijoje. Tarp kitko Boltas Madride irgi tragiskas, niekada nesinaudokit

  • 2023-02-23T10:18:17+02:00

    Iš tikrųjų taip yra...

  • 2023-02-23T10:22:22+02:00

    Meslas tas Bolt. Parazitai, kurie nuodija miesta su surudyjusiais Priusais. Kuo greiciau bankrutuos, tuo geriau.

  • 2023-02-23T10:22:34+02:00

    Bolt yra parazitai, kurie nuodija miesta su surudyjusiais Priusais. Kuo greiciau bankrutuos, tuo geriau.

    • 2023-02-24T13:50:25+02:00

      O tai kaip gi nuodija? Jug priusai hibridai, ir dažniausiai dujom važinėja nei dyzeliu. 😁

    • 2023-02-24T15:38:27+02:00

      super😀

  • 2023-02-23T10:34:09+02:00

    Bolt tikrai baisus vairuotojai, bet kartais nera kitos alternatyvos. Kai kurie vairuotojai isvis kaimai atrodo, kad gyvenamosios zonos gatves autsotrada, bet baisiausiai vairuoja tai citybee, tas lietuviskumas ubagiskumas kad sutaupyti kelis centus laksto, kelia pavoju, narsto tarp masinu. galetu ideti kokius ribotuvus, nes kaimietukai uz centus pasiima ir laksto kaip beprociai

    • 2023-02-24T13:36:24+02:00

      Alternatyva yra: 1424, senas geras taksi. Ir tikrai patikimesnė, nes Bolt ne tik kad baisiai varuotja, dar dažnai ir atmeta priimtus iškvietimus, arba iš viso neranda vairuotojo.

  • 2023-02-23T11:26:13+02:00

    Šiek tiek tragikomiškas vaizdelis kaip tenka vartytis Lietuvoje estų startup ekosistemos pasididžiavimui ir su pelno marža ne kažką,nors ne vienerius metus rinkoje dominuoja.

  • 2023-02-23T12:05:24+02:00

    tapau uber klientu

  • 2023-02-23T12:07:15+02:00

    gal susikalbėti ir nebūtina, bet turi būti standartas (kuriam turėtų būti daromos Bolto periodiškos patikros) dėl automobilio ir vairuotojų švaros (ir kvapo)

  • 2023-02-23T13:42:22+02:00

    "Andrius Pacevičius, „Bolt“ vadovas Lietuvoje tikina, kad statistiškai tai nėra masinis reiškinys, o identifikuotas problemas sprendžia." Paimkime 100 didmiestyje labiausiai "nudroztu" "Priusu". 99 is ju bus bolto vairai, 89 is ju nesilaiko jokiu eismo taisykliu. O ar jie kalba lietuviskai, man vienodai. Jei taisykliu nesilaiko,- baudos arba kalejimas. Kelejime sedet nereikia lietuviu kalbos.

  • 2023-02-23T13:44:26+02:00

    Visi vairuotojai atvyke...

  • 2023-02-23T15:20:22+02:00

    Nori važiuoti pigiai, ar patogiai?

    • 2023-02-24T13:37:13+02:00

      Saugiai, norim saugiai.

  • 2023-02-23T16:34:59+02:00

    Fasadinė pusė matosi tik vairuotojai, bet kiek dar šešėlio galimai slepiasi tarp šių pavežėjų platformų ir vairuotojų. Dauguma biednų užsieniečių vairuotojų važiuoja ne savo PRIUSais, o nuomojasi juos iš verteivų. Tokie verteivos turi aikštelę PRIUS laužų, "kurie atitinka pavežėjo keliamus kokybės reikalavimus", o jei kokia detalė iš automobilio ir iškrenta, tai šalia turi kitą tokį ardomą donorą greitam atitikties įgyvendinimui. Žinoma, nuomos sutartys ir mokesčių mokėjimai ten tikrai nepriekaištingi.

    • 2023-02-24T08:28:44+02:00

      Kitas dalykas, apie ką mažai kas kalba, kad atvažiuoja nebūtinai tas vairuotojas, kurio vardu account'as. Tuo pačiu automobiliu dalinasi 2 ar net 3 skirtingi vairuotojai. T. y. automobilis realiai net negesinamas. Tiksinti bomba...

    • 2023-02-24T13:54:10+02:00

      O ku tu nori iš darbo mašinos? 😁 Sudroži - imi kitą.

  • 2023-02-23T19:58:44+02:00

    ...apgailėtinas vadovas... Na,...

    • 2023-02-23T21:09:59+02:00

      rasistas apsireiškė VŽ komentaruose.

    • 2023-02-24T01:40:49+02:00

      Kas yra kosmopolitizmas? Ir kam tiek daug daugtaskiu..? Ir liūdnų veidukų… :(

  • 2023-02-23T21:19:49+02:00

    Nepagaunu kampo. Ar Vilniuj nebėra kitų taksi firmų tiems, kam "bolt" netinka? Taigi masiškai boikotuojat tą blogietį, ans arba pasitaiso, arba bankrutuoja. O važiuot ir skųstis, kad blogai - ne išeitis, nes vis tiek pinigai firmai tiksi, o ji tik rankelėm trins ir demagogiją skleis.

    • 2023-02-24T01:41:22+02:00

      Babidi bubidi

    • 2023-02-24T13:38:20+02:00

      Problema, kad nemaža dalis įmonių yra sudariusios ilgalaikes sutartis su Bolt, už kurios nutraukimą bauda.

  • 2023-02-24T06:51:39+02:00

    O man tai gaila, kad graži pradinė idėja - PAVEŽĖJIMAS - gana greitai mirė. Tikrai yra daug žmonių su kitom veiklom, kurie dėl įvairiausių priežasčių gali ar nori ŠIEK TIEK pataksistauti laiks nuo laiko. Bet juos labai greitai ataušino produktas, realiai skirtas "grindinimui". Tai finale turim elektroninį taksi, galimai su net blogesniu reguliavimu nei anksčiau.

  • 2023-02-24T07:57:28+02:00

    Anksčiau VMI galėdavo patikrinti 1 UAB ir mokesčių mokėjimą su 300 vairuotojų dirbančių pagal DS. Dabar kaip šiaudus laukuose - 3000 pagal IDV dirbančių, dažnai lietuviškai net nesuprantančių baba*ų. Sveikinu VMI su gražiu pjaru dėl memorandumo su UBER 2015m. (kuris nepaėjo), sveikinu ir Vilniaus merą su savo sharing economy.. o buvo laikai, kai vairuotojai buvo su uniforma ar net duris atidarydavo...

    • 2023-02-24T13:56:48+02:00

      Dar pasiūlydavo šampano su kebabu - klientui?

  • 2023-02-24T15:00:01+02:00

    Išjungiau audio įrašą viduryje, nes vikri žurnalistė uždavinėja teisingus klausimus, o samdytas CEO išsisukinėja tiesiog skiesdamas "aplink". 5 metus važinėjau pavėžėjais, o dabar tvirtai sakau, kad BOLT pradėjau vengti, nes mašinos nudriskusios, neretai prarukytos, vairuotojai nekalba ENG kalba, tik supista RU. Kas iš tos kainos, kai visa kita Minuse?

  • 2023-02-24T16:09:26+02:00

    Teisybe. Šiandien Kaune važiavau. Nei labas, nei viso gero. Kažkoks nebylis. Navigacija rusų kalba - tai viskas aišku. Sustojo baloje, jeigu nebučiau skubėjęs, kuria kalba reikėjo paprašyti kad pavažiuotų toliau? Turėtu bent pasisveikinti, kad nustatytų kokia kalba klientas kalba.

  • 2023-02-24T19:11:06+02:00

    Andriau Pacevičiau, kai žmonės išsikviečia Boltą, jiems svarbu ne susirašinėti su vairuotoju, o aiškiai nuvykti iš punkto A į punktą B. Kai į jokį europietį nepanašus vairuotojas vardu Artur nekalba jokiomis kalbomis, išskyrus savo gimtąją (pvz., kyrgyzų), sunkiai susigaudo mieste ir važinėja pažeidinėdamas KE taisykles, tai patikėkite - ne iki susirašinėjimo! Kai vairuotojas pravažiuoja pro galutinį adresą (pvz., Gedimino prospekte Vilniuje) ir nekalbėdamas jokiomis kalbomis rodo, kad jam Waze liepia keliauti toliau zigzagais, tai nori nenori pagalvoji, kas per vadovas tokį pasamdė. Ir apskritai, ar tikrai už vairo sėdi Artur. Naktį apskritai naudotis Bolt tampa pavojinga.

  • 2023-02-24T23:27:37+02:00

    Važinėju su Bolt Kaune. Praeitais metais išleidau apie €3000 ant Bolto, keli šimtai kelionių. Ką galiu pasakyti? Važinėjam už centus,o tikimės,kad su Bentley žmonės atvažiuotų,bent jau toks vaizdas susidaro. Dauguma pavežėjų paprasti žmonės bandantys kažkiek užsidirbti. Per visą miestą pervažiuoji už kelis eurus,o lūkesčiai kaip,kad privatus vairuotojas vežtų. O dėl švaros ir tvarkos, tai taip,vieni matosi prižiūri mašinas, kurios kaip spėju yra jų,o tie kur su nuomotomis,tai ten aišku belekas.

52795
130817
52791