Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

15
  • 2021-08-18T08:35:35+03:00

    čia reikia jungtinio sprendimo: geresnių darbo sąlygų, didesnės algos ir įsileisti migrantų daugiau. Tik torkiu atveju galime tikėtis kokio nors tai rezultato.

  • 2021-08-18T10:27:09+03:00

    Turime daugybe savu bedarbiu. Taip pat turime nemazai savu tolimuju reisu vairuotoju, dirbanciu uzsienyje. Niekaip nesuprantu poreikio dairytis i migrantus. Pasiulykime saviems vairuotojams, dirbantiems uzsienyje, tokias pacias salygas ar bent artimas tokiom paciom, ir jie dirbs cia. Jei dar maza darbuotoju, pasiulykime apmokymus bedarbiams. Bet matyt sioje vietoje rupi vienintelis tikslas - bet kokiu budu rasti pigesniu darbuotoju.

    • 2021-08-18T14:43:59+03:00

      Salygos gan artimos. Kasininke 600e LT gauna, o Vokietijoje 1800e. Tai vairuotojas 2100e minimum, o ten 2700/2800e. Kur didesnis skirtumas? 95% proc vairuotoju, klausyti visiskai negalima. Visada blogai, vasara karsta, ziema salta, rudeni slapia, komandiruotei be namu blogai, namie sedet nedirbt, be pajamu blogai. Dirbi po Lietuva ir savaitgaliai namie vel blogai, alga maza. Is puses vairuotoju, pasakoriai geresni, nei vairuotojai. Sektorius transporto LT N kartu didesnis, nei pries 10-15m ir jo paslaugos eksportuojamos didelem salim, Lietuva kaip maza valstybe neigali uzpildyti sios profesijos stygiaus. Be emigrantu niekaip.

    • 2021-08-18T16:04:24+03:00

      Ar tikrai vairuotojams oficialiai mokama alga 2100? Neseniai buvo skelbta, kad LT tolimuju reisu vairuotoju algos vienos maziausiu ES, vietoje didesnes dalies algos mokami komandiruotpinigiai, arba kai kur tiesiog vokeliai. Kodel nemokama visa alga oficialiai? Jei situacija tokia bloga, kodel nesiulomi verslo finansuojami nauju darbuotoju apmokymai? Atsakymas turbut aiskus - norima patyrusiu vairuotoju, greitai ir pigiai.

    • 2021-08-18T16:46:07+03:00

      Tu supratimo neturi zalio apie darbo uzmokescio apskaita ir mokestine sistema Vokietijoje ar kitoje vakaru valstybeje. Tarp kitko ir Lietuvoje turbut nuotrupos tik aiskios. Nera prasmes, net kalbeti apie kazkokia istrauka is konteksto.

    • 2021-08-19T18:18:55+03:00

      Labai abejoju tamstos supratimu apie ES darbo teise, apie ES stojimo sutarti, jei tikite ideja idarbinti nelegaliai i ES patekusius migrantus.

    • 2021-08-21T11:50:31+03:00

      Neabejok. Apsispresk, kas tau aktualu, vairuotojo pajamu struktura ar idarbinimas ne europos sajungos pilieciu. Nors ir taip aisku, kaip rasiau pirmam komentare, tau kaip daugumai vairuotoju tiesiog visada blogai, jei ne viena, tai antra. Ismok vertinti tai ka turi.

  • 2021-08-18T10:43:47+03:00

    dairosi kuo pigiau vietoje pradėję gerinti sąlygas ir kelti algas? tegu baigia pūsti žandus, migrantai neturi teisės dirbti ir gyventi, ir greitu laiku neturės, nes iškeliaus namo.

  • 2021-08-18T14:20:08+03:00

    Dirbti turi lietuviai. Migrantai net tam atvyko, kad dirbtų. Jų misija kita - atlikti darbą, kurio europiečiai vengia - gimdyti vaikus.

  • 2021-08-18T14:43:49+03:00

    Dirbu sioje srityje Anglijoje, kur situacija zymiai prastesne nei Lietuvoje. Tai yra strukturine problema, kurios niekas nenori spresti ir visi virkauja. Pats darbas yra labai sunkus, o reta salis pasirupina normalia infrastruktura, kad vairuotojai turetu kur stoveti, praustis, miegoti ir panasiai. Visoje Europoje pakampese stoviniuoja, i miskus vaiksto reikalu daryti ir sildosi maista prie furos ratu atsisede.. Isivaizduokit dabar jums ofise dirbant pasakytu, kad eikit valgyti lauke, ant saligatvio sededami... Pacios imones konkuruoja is esmes tik kaina, todel visos lenktynes link nulio... Kaip jus manot kodel tokios kaip Girteka per 20 metu sugebejo tapti didziausiomis imonemis europoje? Tikrai ne del inovatyviu sprendimu. Pacios imones retai nori investuoti i vairuotojus, visi tik ir nori patyrusiu, o va ka tik teises issilaikiusiu nenori imti. Istatymai sudetingi, vairuotojai baudziami del daug dalyku ir t.t. O jaunimui toks darbas visai tragedija: kas nori savaitemis po Europos galus trankytis, kad po to grizus galetum keleta dienu atsipusti ir vel tas pats? Uz tai ka gauna furistai, yra daug paprastesniu ir idomesniu darbu.

  • 2021-08-18T15:42:16+03:00

    na nesudėtinga išspręsti: padarykit vairuotoją automobilio savininku!!! pamatysit, kaip efektyvumas, to paties vairuotojo nuvežtų krovinių kiekis padidės!!!

    • 2021-08-18T16:42:10+03:00

      Kaip savininku? Tu gal girtas

    • 2021-08-18T16:42:46+03:00

      Gal jiems tiesiog pinigu iskart duoti?

    • 2021-08-18T17:19:14+03:00

      Šiaip nuosavybė tikrai daug požiūrio problemų išsprendžia :) Nelabai į temą vežėjų įmonėms, bet čia gal visai verslo niša kokiam krovininių automobilių Bolt atitikmeniui galėtų būt.

  • 2021-08-18T19:20:09+03:00

    šiaip nieko naujo. Parašėte, kiek reikia naujų vairuotojų bet pamiršote parašyti kodėl: išėjo išdarbo X, išėjo į pensiją X, atleistas dėl vairuotojo kaltės X, prisipirkote naujų trakų X, padidėjo pervežimų poreikis X ... ir gal dar yra kokių priežasčių... Vat kai visi skaičiai bus, tada ir rašykite straipsnį ir bus aiškesnė padėtis šiame sektoriuje o tai dabar tai kaip tam anekdote: žmogus - dieve kodėl aš nelaimių loterijoje... dievas - sūnau mano, tai gal nors kartą bilietą nusipirk...

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791