Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

15
  • 2021-03-29T06:37:26+03:00

    Įdomu, įdomu.. 2020 1 pusmetį paštas patyrė -801k€ nuostolį (2019 1psumetį turėjo 1mln€ pelną) , ometus sako, kad baigė pelningai. Įdomu bus pažiūrėti visą ataskaitą, iš kokios veiklos atsiko laikrodžius

  • 2021-03-29T08:21:46+03:00

    Susitvarkė gerai? Čia turbut turi omeny, kai per 3 savaites negali pristatyti siuntos Vilniuje iš paskirstymo centro Vilniuje... Geriau slėptis po krūmais su tokiu procesų valdymu. Ai, tiesa, čia gi ne jie kalti - aplinka kalta...

    • 2021-03-29T10:17:35+03:00

      Nesupainiojai su "pochta rosiji"? Ar tiesiog plokštelė užstrigo? Per paskutinius 2 metus Lietuvos paštas labai pasitempė ir tai matosi akivaizdžiai. Pamestų siuntų kiekis smarkiai sumažėjo ir terminai susitvarkė. Ir kad troliams siuntos stringa, tai matyt dėl to, kad troliai ir visos bėdos atsitinka tik jiems :)

    • 2021-03-29T10:52:32+03:00

      Ania? Sakai pasitempė? Mėnesį laiko negaunu banko kortelės, Karlai. Mėnesį! Jeigu čia pasitempimo požymis ir visi mes esam troliai, nes negaunam laiškų ir siuntų, tai gal laikas pas psichiatrą LP gynėjui, nes kai visur vaidenasi Rusija ir Kremliaus troliai, nebelabai gerai su sveikata.

    • 2021-03-29T11:30:09+03:00

      Terminai susitvarkė? Pats bent naudojiesi pašto paslaugomis? Jeigu prieš 1,5 metų iš užsienio atvykus siunta skirstymo terminale prabūdavo maks savaitę, tai dabar siunto praguli 1,5-2 mėnesius. Tuo tarpu iš Kinijos siuntos Lietuvą kaip pasiekdavo per 3-4 savaites, taip ir dabar per tokį pat terminą pasiekia. Prasidėjus pandemijai visi siuntų vežėjai stipriai didino pajėgumus, priiminėjo darbuotojus, tuo tarpu paštas buvo suplanavęs mažint darbuotojų kiekį tą ir darė nuo praėjusių metų pradžios, visiškai neatsižvelgdamas į pasikeitusią situaciją. Jeigu kiti vežėjai nesutalpina siuntų į terminalus, tai atsiunčia SMS, kad vakare stovės autobusiukas iš kurio galima atsiimt siuntas. Paštas tuo tarpu įvedė pašte pertraukėles ir sutrumpino darbo laiką. Auga siuntų kiekis, o jie mažina galimybes tas siuntas išduot, kur logika?

    • 2021-03-29T15:35:57+03:00

      Pochta Rosiji geriau dirba nei Lietuvos paštas... Taip žemai nusmukdyti kartelę reikia sugebėti...

    • 2021-03-29T22:08:28+03:00

      Galiu patvirtinti. Mano siuntinius NLPost ir BPost perdave LP pries menesi, bet vis nera. Gen. direktore jau pusmeti nesusitvarkti vis dar kaltina tai sventes, tai modernizuota linija, bet turiu itarima, kad bus paprasyta palikti posta.

  • 2021-03-29T09:09:42+03:00

    dabar dauguma siuntų bus iš "europos sandeliu"

  • 2021-03-29T11:12:26+03:00

    Siunta Vilniaus paskirstymo punkte guli nuo 2021.03 11 Galėtų nors atsiprašyti už vėlavimą. Dėl pašto dėžutės programinės klaidos du kartus nuskaitė siuntos mokestį. Nuo gruodžio menėsio pinigai niekaip nesugrįžta. Yra paruoštas pretenzijų puslapis , kur gali ją parašyti, tačiau , kai paskambini po kelių savaičių pretenzija net nebūna užfiksuota. Ir tai čia tik vieno kliento nuotykiai. Jei taip seksis dirbti su Lietuvos paštu visiems , tai siuntas siųsis tik tie , kuriems nėra kito pasirinkimo. Tačiau linkiu mažiau girtis, o daugiau skirti dėmesio klientų poreikiams tenkinti. Pagaliau , gal jau rankomis paskirstykite siuntas , kurios guli pas jus per ilgai. Yra tokia tarptautinė PRIME sutartis, kur dalyvauja ir Paštas. Jei siunta nepristatoma iki tam tikro termino , rašai pretenziją ir tau grąžina pinigus. Bet kai matai , kad siunta guli 3 savaites Vilniuje....

  • 2021-03-29T12:20:28+03:00

    Tragiškas Lietuvos pašto siuntų pristatymo vėlavimas. Daugeliu atveju iš Kinijos ar kitos šalies iki Lietuvos siuntos ateina greičiau, nei Vilniuje iš taško A į tašką B (iš siuntų skirstymo punkto į paštomatą Vilniuje). Pvz., prekių siuntėjas dar vasarį informavo, kad siunta pasiekė Lietuvą, bet iš Lietuvos Pašto iki šiol nėra pranešimo apie siuntą. Matyt tai įtakoja ir virš 100 atleistų darbuotojų Lietuvos pašte.

    • 2021-03-29T12:46:52+03:00

      jei prekiu siuntejas kinas, tai pieno riebuma jo informacinis saitas rodo.

    • 2021-03-29T14:25:52+03:00

      Informacinis saitas informaciją ima iš vežėjų, ne patys kinai juk prekes veža. Tad jei vežėjas deklaravo, kad siunta pasiekė kažkokį tašką ji jame ir yra. Niekas rankutėm milijonų siuntų datų nedėlioja. Siunta pasiekė terminalą, ji nuskanuojama ir tai atsispindi vežėjo sistemoje.

  • 2021-03-29T14:01:37+03:00

    is amerikonu bicas paprase nupirkti sudnieki, iki Lietuvos atejo per 8 dienas, cia atgavau dar po 2 menesiu. Is kitaicu siuntos nesulaukiu nuo lapkricio. Siuntu jau senai nenesioja, kartais net zinutes neatsiuncia, kad pasiimti, matai tik per sistema, kad jau savaite paste guli. Turbut labiausiai nusmukusi kontora nuo tarybiniu laiku.

  • 2021-03-29T15:57:00+03:00

    Bent klientų aptarnavimo sistemą įsidiegtų. Dabar visiška tragedija. Paskambini, užregistruoji call centre prašymą (kad pristatytų registruotą siuntą į paštomatą, nes esu saviizoliacijoje, negaliu eiti į pašta, o laikas baigiasi). Sako ok. Laukiu 3 dienas, vėl skambinu, sakau negavau jokio SMS. Ai, tai sako, turbūt nespėjo į paštomatą įdėti, ir grąžino siuntėjui. Atsiprašom, neperdavė mūsų darbuotoja informacijos kitam skyriui. Ir čia 2021 m., nuotolinis darbas?? Jie ten dar popieriniais dokumentais bendrauja ar kaip suprast 'neperdavė'. Alio?

  • 2021-03-29T16:39:30+03:00

    Jei reiktu ivertinti paskutiniu 3 men pasto pristatymo kokybe, vertinciau silpnu 5 is 10. Turejau prenumerata, bent 10 siuntu ir didzioji dauguma, deje, veluoja, turi ieskotis, skambinti, reikalauti ir tt. Labai noreciau, kad butu geriau, bet kol kas Jus esate verti daugumos blogu komentaru apie save...

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791