Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-21 16:25
2025-09-19 09:30
2025-09-18 16:53
2025-09-18 11:54
2025-09-18 08:07
RĖMIMAS
2025-09-18 06:15
2025-09-17 12:01
2025-09-17 05:45
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
14 stotelių 1.5 milijono Eur? Hm, na brangokai po daugiau nei 100K vienai stotelei įrengti, kai realiai 50kW stotelė +-20K kainuoja. Ok, jei viską Hesburger apmoka (daug burgerių parduoti teks , kad atmuštų investiciją), tik kažkodėl nenustebčiau, jog Ignitis valstybės kapitalo dalį pats įsūdys į tokius projektus, kurie jokios grąžos dar ilgai neneš.
Visiškas pinigų taškymas. Vietoj tokio neprotingo DC kosmoso reikėjo įrengti TŪKSTANTĮ įprastinių 22kW 3 fazių AC krovimo stotelių - jos yra ypač nebrangios, 500 EUR perkant tūkstantį, ir mieste geriau daug elektromobilių po 22kW krauti, nei statyti tokį monstrą. 22kW AC krovikliai kompaktiški, gražūs, aikštelei prie Hesburger, ofisų ir kt. tinkantys korpusai, kabeliai, jungtys. O šitie kosminės kainos ūžiantys DC monstrai reikalingi užmiestyje, kai reikia įveikti ilgas trasas su trumpais sustojimais. Toks jausmas lyg kažkam "otkatas" eitų už DC monstrų statymą, nes pinigų taškymas tiesiog neprotingas. 100kW DC reikia statyti prie degalinių už miesto. Kiekvienas elektromobilis turi 11kW arba 22kW AC krovimo įrangą auto viduje, kam dar kartą investuoti. Per pusvalandį pridėsi 11kWh, kas yra +50km važiavimo - gražu ir žalia, jei tas būtų nemokamai. Prie prekybos tinklų tokių pat reiktų, svarbu kroviklių kompaktiškų ir daug būtų, žiūrint į ateitį po koronos.