Geležinkelių eismo valdymą Vilniaus aplinkkelyje atnaujins Ispanijos „Indra“
„Statant Vilniaus geležinkelio aplinkkelį, keitėsi didžioji dalis infrastruktūros, tačiau buvo naudojamos senos eismo valdymo sistemos. Modernizavus sistemas tarp Vaidotų ir Panerių stočių, visas aplinkkelis bus operatyviai stebimas vieningoje, „Lietuvos geležinkelių“ plačiai naudojamoje „Da Vinci“ sistemoje“, – BNS sakė įmonės korporatyvinės komunikacijos vadovas Tomas Digaitis.
Anot jo, įgyvendinant projektą, iki 2020 metų spalio pabaigos bus modernizuotas eismo Vaidotų bei Panerių stotyse valdymas, vieninga sistema leis greitai valdyti visų šiuo ruožu važiuojančių traukinių eismą. Be to, stotyse bus įdiegtas naujas duomenų perdavimo tinklas.
Dabartinė eismo valdymo sistema šiose stotyse yra fiziškai ir moraliai pasenusi.
Vilniaus geležinkelio aplinkkelio tęsinį, kuris yra IX B transporto koridoriaus dalis, už 33,3 mln. Eur (su PVM) 2018 metų pabaigoje baigė statyti Prancūzijos kapitalo kelių tiesimo bendrovė „Eurovia“, jos antrinė įmonė „Eurovia Lietuva“ ir geležinkelių tiesimo bendrovė „Vitras-S“.
Bendrovės ruože Vaidotai (Pušynas)–Paneriai nutiesė 16 kilometrų naujų antrųjų kelių, taip buvo baigtas Vilniaus aplinkkelis – pirmajame etape buvo pastatytas 75 mln. Eur vertės kelias Kyviškės-Valčiūnai.