Nuo šiol Scania vilkikuose – dar galingesni ir degalus efektyviau taupantys varikliai
Dėl geresnės degalų ekonomijos ir galimybės naudojamą dyzeliną visiškai pakeisti alternatyviaisiais degalais šių 370, 410, 450, 500 ir 540 AG variklių ekologinės savybės geresnės nei bet kada anksčiau. Už jas Scania varikliai jau pelnė aukščiausius įvertinimus. Vokietijos leidinių VerkehrsRundschau ir Trucker organizuojamame Green Truck 2019 konkurse dalyvavęs Scania R 450 vilkikas trečius metus iš eilės buvo pripažintas ekonomiškiausia ir ekologiškiausia sunkiojo transporto priemone.
Naujasis 540 AG variklis sukurtas reaguojant į rinkos poreikį efektyviai vežti sunkius krovinius ilgais atstumais ir siekti geresnės degalų ekonomijos. Lengvesnis 540 AG variklis yra puikus pasirinkimas tiems vežėjams, kurie dėl teisinių priekinės ašies apkrovos apribojimų negali naudoti galingesnių Scania V8 variklių. Pasak Ramūno Saveikio, Scania Lietuva pardavimų vadovo, dėl šių savybių naujas variklis gali būti plačiai pritaikomas – nuo miškovežių, kuriems aktuali galia, iki sunkvežimių, naudojamų siekiant greitai ir ekonomiškai transportuoti gėles greitkeliais.
Platų naujo variklio panaudojimo spektrą užtikrina 2 700 Nm sukimo momentas, kuris pasiekiamas jau esant 1 000 aps./min. Geriausias technologijas šis variklis perėmė iš atnaujinto artimiausiojo šeimos nario 500 AG variklio. Todėl jam būdingas tvirtas fiksuotos geometrijos turbokompresorius su rutuliniais guoliais vietoje anksčiau šiuose varikliuose naudotų slankiųjų guolių.
Atnaujinus didesnis visų šios produktų linijos variklių efektyvumas pasiektas įdiegus kintamo našumo aušinimo siurblius, kurie tausoja degalus, ypač esant mažoms apkrovoms. Prie bendros degalų ekonomijos taip pat prisideda naujas kintamo našumo vairavimo sistemos siurblys, modifikuoti įsiurbimo, išmetimo kolektoriai ir pakeistas turbinų korpusas, nes dėl to padidėjo impulsinė energija ir sutrumpėjo reakcijos laikas. Vidaus degimo varikliuose taip pat buvo pakeisti stūmokliai bei žiedai, šitaip padidinant suspaudimo laipsnį ir maksimalų slėgį cilindruose.
„Inžinerinė pažanga ir orientacija į kliento pelningumą visada buvo Scania prioritetas. Na, o tai kartu su skandinaviška vertybine kartele ir siekiu tausoti gamtą yra unikalus strateginių prioritetų derinys, dėl kurio Scania prekės ženklas jau daugelį metų transporto sektoriuje pelno vežėjų pagarbą. Manau, kad ir pastarosios variklių naujovės rodo, jog žengėme dar keletą žingsnių ta pačia linkme. Džiaugiamės, kad savo klientams galime pasiūlyti naujų sprendimų, kaip gerinti transporto parko efektyvumą“, – sakė Darius Snieška, Scania Lietuva regiono vadovas.
Scania 13 litrų varikliai pasižymi mažomis degalų sąnaudomis, o Euro 6 emisijos standartas pasiektas naudojant tik SCR technologiją bei fiksuotos geometrijos turbokompresorius.
9 ir 13 litrų Scania dyzeliniai varikliai gali būti varomi ir hidrintu augaliniu aliejumi, taip pat biodyzelinu.
[infogram id="1bdf21f3-90fc-461c-bf9b-4c0cd8de0f4c" prefix="9ju" format="interactive" title="TR:Scania"]