Lietuvių „Skycop“ prieš ispanų „Vueling“: ištrauktas viešumo ginklas

„Skycop“ pranešė, kad nuo vasario 26-osios internete, 95-iose vietose Barselonos metro stotyse, taip pat septyniuose į oro uostą važinėjančiuose autobusuose bei pusšimtyje taksi automobilių pradeda kampaniją „Jie nemyli klientų“. Šios kampanijos taikinys – Ispanijos pigių skrydžių bendrovė „Vueling“, kuri, anot „Skycop“, piktybiškai vengia mokėti kompensacijas už atšauktus ar nukeltus skrydžius.
Tiesa, bent jau Barselonos metro stotyse „Skycop“ kampanija kol kas sustabdyta, planuoti plakatai neiškabinti. Bendrovės atstovai įsitikinę, kad metro administracija to neleidžia daryti įsikišus „Vueling“.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai