Įsigijo du konkurentus ir kurs skambučių centrą

Kaip informavo Paulius Boreika, „Laista“ konsultantas, šiuo metu vykdoma įsigytų įmonių reorganizacija, kuriai pasibaigus, po pusmečio, jos turėtų tapti viena didesne kompanija.
Kuris iš dviejų pavadinimų bus pasirinktas ar bus sukurtas naujas, dar sprendžiama.
17 metų rinkoje veikusi „Credo Partners“ metų pradžioje turėjo apie 450 darbuotojų, o 30 metų veikusioje „Infomedia“ – apie 75. Šiuo metu visi darbuotojai atleidžiami ir įdarbinami didžiausioje „Laistai“ priklausančioje įmonėje UAB „Retiva“, kuri užsiima darbuotojų laikinuoju įdarbinimu.
„Pasirinktas veiklos modelis, kad įsigytuose skambučių centruose liks dirbti tik administracijos darbuotojai, o kiti dirbs laikinojo įdarbinimo veiklą vykdančioje bendrovėje, taip optimizuojant kontroliuojančios bendrovės veiklą“, – pasakoja P. Boreika.
Apjungus du skambučių centrus tikimasi sukurti rimtą konkurentą šiuo metu didžiausiam Lietuvos skambučių centrui UAB „Planas chuliganas“.
Skambučių centrų paslaugomis paprastai naudojasi bendrovės, teikiančios konsultacijas apie savo paslaugas nuotoliniu būdu, taip pat skambučių centrai ieško bendrovėms naujų klientų, siūlo paslaugas, užsiima kita nuotolinio bendravimo su klientais veikla.
„Laista“ – prieš 4 mėn. sukurta holdinginė kompanija, kurios vienintelis akcininkas yra verslininkas Laimonas Starkevičius, jam priklauso ir didžiausia „Laistos“ įmonė „Retiva“. Taip pat „Laista“ valdo kelias mažesnes statybos ir investicijų įmones.
Vykdant sandorį „Laistą“ atstovavo advokatų profesinė bendrija „Motieka ir Audzevičius“. Sandorio suma neskelbiama.