Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2024-02-15 13:00

BMW ir kitų gigantų licencijas gavusio įrankio autoriai „Voltas IT“ tampa „OBDeleven“

Dainius Sapežinskas, UAB „OBDeleven“ vadovas. Bendrovės nuotr.
Dainius Sapežinskas, UAB „OBDeleven“ vadovas. Bendrovės nuotr.
Automobilių technologijų kūrėjas UAB „Voltas IT“ praneša pakeitusi įmonės pavadinimą į UAB „OBDeleven“. Bendrovės sukurtas „OBDeleven“ išmanusis automobilių techninės priežiūros įrankis, turintis „Volkswagen“, BMW ir „Toyota“ licencijas, kaip nurodo bendrovė, yra naudojamas daugiau kaip 3 mln. transporto priemonių 40-yje šalių.

2014 m. įkurta Kauno bendrovė sukūrė nedidelį „Bluetooth“ ryšiu veikiantį „OBDeleven“ įrankį automobilių diagnostikai, skirtą vairuotojams, taip pat – automobilių entuziastams ir profesionalams. Išmanusis transporto priemonės asistentas pasiekia visas automobilio sistemas ir padeda lengvai atlikti transporto priemonės diagnostiką, naudojant mobiliąją programėlę.

VŽ rašė, kad 2019 m. bendrovė pasiekė 5.734% pajamų augimą per ketverius metus ir užėmė pirmąją vietą „Deloitte“ sparčiausiai augančių Vidurio Europos įmonių sąraše „Technology Fast 50“.

„Per 10 veiklos metų sukūrėme unikalų produktą, kuris keičia mūsų kasdienybę automobilių priežiūros srityje. Šis produktas – „OBDeleven“ tapo mūsų įmonės lyderiu, yra atpažįstamas ir sėkmingas tarptautiniu mastu, tad nusprendėme, jog tokiu vardu ir norime būti žinomi. Turėdami oficialias partnerystes su didžiausiais automobilių gamintojais, tokiais kaip „Volkswagen Group“, „BMW Group“, ir „Toyota Group“, bei daugiau nei 1,6 mln. vartotojų visame pasaulyje, jaučiamės tvirtai ir norime apie savo veiklą garsiau kalbėti ir Lietuvoje – ten, kur šis produktas ir gimė,“ – pranešime cituojamas Dainius Sapežinskas, „OBDeleven“ vadovas.

Jis nurodo, kad planuojami ir įvaizdžio pokyčiai. Jie, kartu su tuo pačiu įmonės ir jos produkto pavadinimu, tikimasi, padės kurti vientisą ir modernų įmonės veidą. Taip pat – leis išvengti painiojimo su kitais prekių ženklais.

„Pakeitus pavadinimą tikrai nebūsime maišomi su kitomis, žinomą prekių ženklą Lietuvoje turinčiomis įmonėmis. Pasaulyje esame geriau žinomi savo kuriamo produkto vardu, taip norime būti žinomi ir Lietuvoje. Metas atsikratyti asociacijų su pavėžėjais“,  – nurodo D. Sapežinskas.

 VŽ rašė, kad „OBDeleven“ sukūrė broliai Edvardas ir Aivaras Astrauskai su pubsroliu Martynu Šileika. Jonavos rajone esančiame Šveicarijos kaime broliai atidarė nuosavą transporto elektronikos remonto servisą ir pakvietė prie jų prisijungti programavimo žinių turintį pusbrolį Martyną Šileiką.

Iš pradžių komanda ketino gaminti automatizuoto automobilių programavimo prietaisus, tačiau galiausiai apsistojo prie programėlės, kuri, veikdama kartu su nedideliu diagnostikos įrenginiu, pakeistų automobilių servisuose naudojamą įrangą – kompiuterius ir daugybę laidų.

„Taip ir prasidėjo mūsų projektas garaže. Kelerius metus dirbome užsidarę, tuomet sukūrėme pirmąją diagnostikos versiją, įkūrėme įmonę ir pradėjome pardavimus“, – VŽ yra sakęs Aivaras Astrauskas, vienas iš bendrovės įkūrėjų.

„OBDeleven“ automobilių diagnostikos įrankis. Bendrovės nuotr.
 „OBDeleven“ automobilių diagnostikos įrankis. Bendrovės nuotr.

Postūmį įmonei suteikė 2017 m. Vokietijos automobilių pramonės milžinės „Volkswagen“ suteikta licencija.

„Pradėjome sparčiai augti, vartotojai prašė vis naujesnių automobilių duomenų, kurių negalėjome gauti legaliais būdais. Kadangi norėjome kurti tvarią įmonę ir viską kurti legaliai, patys kreipėmės į „Volkswagen“ ir pasakėme, kad iš jų nelegaliais būdais esame paėmę dalį duomenų. Tada jie mus pasikvietė į Vokietiją ir mes sudarėme sutartį dėl duomenų naudojimo“, – 2021-aisiais sakė A. Astrauskas.

Dabar įmonės produktas yra oficialiai licencijuotas ir patvirtintas trečiosios šalis įrankis, leidžiantis pasiekti naujausius „Volkswagen“, „BMW“, ir „Toyota“ grupių transporto priemonių duomenis.

Juozapas M. Preikša, „OBDeleven“ marketingo vadovas. Bendrovės nuotr.
Juozapas M. Preikša, „OBDeleven“ marketingo vadovas. Bendrovės nuotr.

„Nuo pat pradžių, visos mūsų pastangos buvo nukreiptos į produkto kūrimą, jį kuriančią komandą bei vartotojų bendruomenę. Manau, jog tai ir lėmė mūsų spartų augimą. Apie savo sėkmę norime papasakoti ir Lietuvai, o prie jos prisidėti ieškosime dar daugiau automobilių entuziastų bei naujų talentų,“ – teigia Juozapas M. Preikša, „OBDeleven“ marketingo vadovas.

52795
130817
52791